Skorzystaj z dofinansowań do szkoleń dla branży mody

Trwają jeszcze nabory do Projektu „Przepis na Rozwój – kompetencje szyte na miarę 2”. Program skierowany jest do producentów z sektora fashion.

W projekcie mogą brać udział przedsiębiorstwa, które mają w swojej działalności wpisane kody PKD 13, 14 lub 15. Wysokość dofinansowania wynosi do 70 proc.

Wśród tematów, które objęte są programem, znalazły się:

  • Konstruowanie w systemach CAD/CAM przemysłowych szablonów odzieżowych
  • Działalność badawczo rozwojowa w sektorze odzieżowo-tekstylnym
  • Przygotowanie i kontrola produkcji w sektorze odzieżowo-tekstylnym
  • Prowadzenie działań logistycznych związanych z produkcją odzieży
  • Realizacja prac produkcyjnych w sektorze odzieżowo-tekstylnym
  • Wdrażanie prowadzenia sprzedaży i obsługi klienta w e-commerce
  • Zarządzanie i realizacja procesów wsparcia w sektorze odzieżowo-tekstylnym
  • Współpraca z klientem i jego obsługa w warunkach pracy zdalnej i izolacji społecznej
  • Zarządzanie kryzysowe w obliczu pandemii

Zachęcamy do zapoznania się z Regulaminem Projektu oraz nową Rekomendacją Rady Sektorowej

Aby złożyć wniosek, należy wykonać tylko 3 poniższe kroki:

1. Załóż konto w BUR (Baza Usług Rozwojowych) jako przedsiębiorca – „konto instytucjonalne”

2. Wypełnij formularz na stronie internetowej PARP „Kompetencje dla sektorów”.

System automatycznie utworzy Twoje konto w Systemie Operatora Projektu z użyciem wcześniej podanych danych. W ciągu 24 godz. otrzymasz e-mail aktywacyjny do logowania w Systemie Przepis na Modę 2 (na wskazany e-mail zostanie wysłana wiadomość aktywacyjna.)

3. Po wykonaniu wszystkich powyższych czynności złóż wniosek (wzór tutaj) o umowę w systemie.

Po więcej informacji zapraszamy na stronę informacyjną Projektu

Szkolenia dofinansowane można realizować przez naszą firmę szkoleniową Promedia Jerzy Osika, która specjalizuje się w szkoleniach dla branży mody od 24 lat.

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu:

Ewa Fijałkowska,

e.fijalkowska@promedia.biz.pl

tel. 784 650 041

Data publikacji: 7.12.2022
Przeczytaj również

Aktualności:
Co przyniesie rok 2023? Prognozy dla sprzedaży, marketingu, technologii i cyfrowej transformacji

Rosnące koszty pracy, wysoka inflacja, lawinowo rosnące koszty nośników energii zmuszą firmy w 2023 do wielu zmian. Z pewnością jednym z… więcej »

Aktualności:
LPP podsumowuje wyniki za trzeci kwartał i przygotowuje się na spowolnienie popytu

W trzecim kwartale br. obrotowego przychody polskiego producenta odzieży wzrosły o prawie 40 proc. Strategia wzmacniania obecności marek LPP na… więcej »