E-commerce Innovations B2B

„Jak odnieść sukces dzięki e-commerce B2B” to temat przewodni 7. edycji konferencji E-commerce Innovations, która odbędzie się 25 maja 2017 r. w Business Centre Club w Warszawie.

Wartość sprzedaży internetowej w segmencie klientów biznesowych (B2B) jest znacznie większa od tej, która adresowana jest do indywidualnych konsumentów (B2C). Rosnąca świadomość tego faktu zachęca przedsiębiorców do skorzystania z potencjału lukratywnego i szybko rozwijającego się rynku. Nie ma już dylematu, czy warto się zająć e-commerce B2B, pozostaje jednak pytanie, jak zrobić to dobrze, by odnieść sukces. Celem konferencji jest pomoc firmom w znalezieniu odpowiedzi na to pytanie – podkreśla Jerzy Osika, prezes firmy Promedia, będącej organizatorem wydarzenia.

Kto najbardziej skorzysta z udziału w konferencji? Praktycznie każdy, kto chce zwiększyć
i oszczędzić koszty dzięki automatyzacji procesów. Sporo nowych inspiracji znajdą ci, którzy już sprzedają w internecie prywatnym konsumentom i chcą poznać różnice miedzy e-commerce B2C a B2B. Dowiedzą się, jak zoptymalizować poszczególne etapy sprzedaży, począwszy od komunikacji marketingowej z klientem, przez lepsze wykorzystanie oprogramowania do zarządzania informacją, po wybór najlepszych systemów płatności i sprawną logistykę. Firmy realizujące obroty w obszarze business to business, które nie korzystają jeszcze z internetu jako narzędzia sprzedaży, zyskają informacje, dlaczego warto to robić i na co zwrócić szczególną uwagę. Z udziału w konferencji najbardziej skorzystają osoby zarządzające firmami, menedżerowie sprzedaży i marketingu, specjaliści ds. e-commerce, praktycznie z każdej branży, która ma ofertę dla klientów biznesowych.

Uczestnicy wysłuchają interesujących wykładów, wezmą udział w panelu dyskusyjnym, skorzystają z bezpłatnych porad na stoiskach konsultacyjnych Partnerów wydarzenia, wśród których są m.in. takie firmy, jak i-systems, Inis, Trusted Shops, ODL czy Przelewy 24.

Podczas konferencji poznamy też najlepsze sklepy internetowe – zwycięzców konkursu E-commerce Innovations Awards. Co ciekawe, udział w tym, jedynym w Polsce wydarzeniu adresowanym w całości e-commerce B2B, jest bezpłatny na 2 osób z firmy. Biorąc pod uwagę limitowaną liczbę miejsc, warto zgłosić swój udział jak najszybciej.

Więcej informacji, zgłoszenia na: http://ecommerceinnovations.pl/

Termin: 25 maja 2017 r.
Miejsce: Warszawa, Business Centre Club, Pl. Żelaznej Bramy 10.

Data publikacji: 27.04.2017
Przeczytaj również

Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!

Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Poland & CEE Retail Summit 2024: Łącząc serca i umysły w handlu detalicznym 9-10 kwietnia 2024

Organizowana przez European Conferences United, 15. edycja Poland & CEE Retail Summit 2024, zaplanowana na 9-10 kwietnia w DoubleTree by… więcej »

Szkolenia i konferencje:
IV Forum Loyalty Planet 360  zaprasza 17-18 kwietnia 2024 r.

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec… więcej »