21 marca 2019 r. odbędzie się 9. edycja E-commerce Innovations, bezpłatnej konferencji o najnowszych trendach w e-commerce B2B. Wydarzenie będzie tym razem zorganizowane w Katowicach, w Międzynarodowym Centrum Kongresowym.
Z uczestnictwa w E-commerce Innovations najbardziej skorzystają firmy, które prowadzą sprzedaż B2B offline i chcą ją zoptymalizować dzięki działaniom online, podmioty, które sprzedają już w Internecie, ale chcą tę sprzedaż udoskonalić, a także sklepy internetowe, które prowadzą sprzedaż B2C, ale chcą ją poszerzyć o B2B.
Uczestnicy konferencji będą mieli okazję posłuchać wykładów prowadzonych przez ekspertów w dziedzinie sprzedaży internetowej. Cykl prelekcji rozpocznie Marek Trajdos, Kierownik Projektu w firmie DAMET Sp.j., wykładem pod tytułem „Strefy pakowania sklepów internetowych – ergonomia dźwignią efektu biznesowego”. Następnie, Bartosz Górecki, Global Brand Manager w i-systems, pokaże, jak zbudować wyróżniającą się strategię B2B. Jeszcze przed przerwą, wykład pod tytułem „7 kroków do satysfakcji. Jak system ERP Streamsoft Verto usprawnia realizację procesów w e-commerce B2B” przedstawi Maciej Sarnot, Kierownik ds. Kluczowych Klientów w Streamsoft Sp. z o.o.
Drugi blok wykładów rozpocznie Mateusz Jeżyk, New Business Team Leader w agencji JU:, analizą przypadków na temat teori właściwego e-narzędzia. Następnie, na pytanie „Jak angażować użytkowników na platformie B2B, aby zwiększać sprzedaż” odpowie Grzegorz Sadłoń, Prezes Zarządu Codarius.com. Artur Halik, Head of Shoper Premium, pokaże najczęstsze błędy, których można uniknąć w sprzedaży internetowej B2B. Igor Czajkowski, General Manager w 2ClickShop, przedstawi wykład pt. „E-commerce B2B nowej generacji”, a Borys Skraba, Prezes Zarządu Strix Poland, opowie o transformacji B2B Commerce na przykładzie Lynka sp. z o.o.. Wykład na temat nowoczesnych płatności, które zwiększają sprzedaż w sklepach online, poprowadzą: Mateusz Zemczak, e-Commerce Manager w imoje – ING Bank Śląski oraz Igor Kluź, New Business Developer w Twisto. „Jak technologia Progressive Web App zmienia e-commerce?” to temat ostatniego wykładu przed panelem dyskusyjnym, który przedstawi Andrzej Szylar, CEO w Global4Net.
Oprócz wysłuchania wykładów i wzięcia udziału w panelu dyskusyjnym podsumowującym wydarzenie, uczestnicy będą mieli okazję skorzystać z bezpłatnych porad na stoiskach konsultacyjnych Partnerów wydarzenia.
Udział w E-commerce Innovations jest bezpłatny – dokładne warunki uczestnictwa i formularz rejestracji można znaleźć na stronie: http://ecommerceinnovations.pl/. Liczba miejsc jest ograniczona, dlatego warto zapisać się już teraz. Warunkiem uczestnictwa w konferencji jest otrzymanie od organizatora potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia.