27 kwietnia 2017 w Warszawie odbędzie się konferencja E-commerce Summit na temat handlu internetowego. Rejestracja na wydarzenie jest bezpłatna.
Cyfrowe środowisko znacząco zmieniło sposób prowadzenia biznesu. Konferencja E-commerce Summit ma pomóc uczestnikom pozostać w czołówce sprzedaży detalicznej online i opracować najbardziej skuteczną strategię dla ich firmy. Tematyka wydarzenia będzie dotyczyła różnych aspektów postępu i rozwoju e-commerce, e-biznesu oraz e-usług. Udział w wydarzeniu będzie szansą na spotkanie kluczowych graczy branżowych, którzy mogą pomóc w zwiększeniu jakości i efektywności biznesu internetowego.
W programie wydarzenia m.in.:
- HARDER, BETTER, FASTER, STRONGER – JAK ZAUTOMATYZOWAĆ SPRZEDAŻ DZIĘKI PROGRAMMATIC. CASE STUDY
Dawid Dutkiewicz, Bluerank
- SPRZEDAŻ NA AMAZON JAKO ECOMMERCE W WERSJI GLOBAL
Cyprian Iwuć, SkarpetkoweLove
- BUDOWANIE POZYTYWNYCH DOŚWIADCZEŃ KLIENTÓW PRZEZ ZINDYWIDUALIZOWANĄ KOMUNIKACJĘ W PROCESIE ZAKUPOWYM AUT MITSUBISHI
Krzysztof Przybysławski, Hitspot Media
- E-HANDEL A SPORY Z KONSUMENTAMI – CZY WARTO ROZWAŻAĆ ARBITRAŻ KONSUMENCKI?
Paweł Lipski, Wierzbowski Eversheds Sutherland
Więcej informacji na stronie internetowej wydarzenia: http://ecommercesummit.pl/
Udział w konferencji jest bezpłatny, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny. Ilość miejsc jest ograniczona.
Organizator zapewnie uczestnikom konferencji przerwy kawowe oraz komplet materiałów konferencyjnych.
Kontakt z organizatorem:
tel.: 22-39-09-109
kom.: 531 806 841
http://pureconferences.pl