E-commerce w modzie, cz.5: OTCF (4F, Outhorn)

O spójnym doświadczeniu zakupowym w omnichannel oraz rosnącym znaczeniu personalizacji mówi Artur Ciupka, dyrektor ds. sprzedaży detalicznej, OTCF (4F, OUTHORN).

Spójne doświadczenia zakupowe przy prowadzeniu sprzedaży w wielu kanałach to jeden z naszych celów. Wypracowaliśmy już wiele narzędzi i rozwiązań, które pomagają nam go realizować. Po pierwsze, możliwości zakupowe oferowane klientom w poszczególnych kanałach są oparte na spójnej polityce cenowej oraz reklamowej. Po drugie, oferujemy możliwość międzykanałowych transakcji – towar zamówiony w sklepie online może być odebrany w sklepie stacjonarnym lub odwrotnie, to klient wybiera najbardziej dogodny dla siebie sposób otrzymania produktu. Po trzecie, dbamy o dostępność produktową – przez obserwacje i analizy dokonujemy przesunięć towarowych między kanałami, tak aby cały czas utrzymać pełną dostępność produktu w najbardziej oczekiwanym w danym momencie przez klientów kanale.

Udział poszczególnych kanałów zmienia się dynamicznie, ponieważ rynek i oczekiwania zakupowe klientów również ewoluują. Nieustannie monitorujemy udział naszych kanałów – obecnie wyraźnie widzimy stałą tendencję rosnącą w kanale e-commerce. Spodziewamy się stopniowej ewolucji zakupowej opartej na kluczowym naszym zdaniem trendzie – personalizacji, która będzie możliwa na każdym etapie procesu zakupowego. Przed zakupem: przez dostosowanie i indywidualizowanie oferty. W trakcie zakupów: przez personalizację procesu zakupowego. Już po zakupie – przez doradztwo zakupowe i dzielenie się doświadczeniami użytkowymi.

Data publikacji: 9.03.2017
Przeczytaj również

Handel:
Kto kupuje przez internet, a kto stacjonarnie

Kobiety częściej niż mężczyźni kupują w sklepach stacjonarnych, a online jest najpopularniejszym kanałem sprzedaży w grupach wiekowych… więcej »

Handel:
Jak Polacy kupują odzież i obuwie w internecie podczas pandemii

Trzy czwarte Polaków w wieku 18-65 lat kupowało w ciągu ostatniego roku odzież online, a nieco ponad połowa – obuwie. Co trzeci badany… więcej »

Handel:
E-sprzedaż rośnie. W czołówce luksusowe torebki

Jak wynika z Indeksu Zakupów (Shopping Index) opartego na danych dotyczących ponad miliarda konsumentów z całego świata, obroty handlu… więcej »