E-commerce w modzie, cz.5: OTCF (4F, Outhorn)

O spójnym doświadczeniu zakupowym w omnichannel oraz rosnącym znaczeniu personalizacji mówi Artur Ciupka, dyrektor ds. sprzedaży detalicznej, OTCF (4F, OUTHORN).

Spójne doświadczenia zakupowe przy prowadzeniu sprzedaży w wielu kanałach to jeden z naszych celów. Wypracowaliśmy już wiele narzędzi i rozwiązań, które pomagają nam go realizować. Po pierwsze, możliwości zakupowe oferowane klientom w poszczególnych kanałach są oparte na spójnej polityce cenowej oraz reklamowej. Po drugie, oferujemy możliwość międzykanałowych transakcji – towar zamówiony w sklepie online może być odebrany w sklepie stacjonarnym lub odwrotnie, to klient wybiera najbardziej dogodny dla siebie sposób otrzymania produktu. Po trzecie, dbamy o dostępność produktową – przez obserwacje i analizy dokonujemy przesunięć towarowych między kanałami, tak aby cały czas utrzymać pełną dostępność produktu w najbardziej oczekiwanym w danym momencie przez klientów kanale.

Udział poszczególnych kanałów zmienia się dynamicznie, ponieważ rynek i oczekiwania zakupowe klientów również ewoluują. Nieustannie monitorujemy udział naszych kanałów – obecnie wyraźnie widzimy stałą tendencję rosnącą w kanale e-commerce. Spodziewamy się stopniowej ewolucji zakupowej opartej na kluczowym naszym zdaniem trendzie – personalizacji, która będzie możliwa na każdym etapie procesu zakupowego. Przed zakupem: przez dostosowanie i indywidualizowanie oferty. W trakcie zakupów: przez personalizację procesu zakupowego. Już po zakupie – przez doradztwo zakupowe i dzielenie się doświadczeniami użytkowymi.

Data publikacji: 9.03.2017
Przeczytaj również

Aktualności:
60 proc. Polaków kupuje online częściej niż w poprzednich latach [raport]

Od wielu lat zakupy online cieszą się niesłabnącą popularnością. Mniejszy wysiłek, wygoda, elastyczność i brak konieczności wychodzenia… więcej »

Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!

Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla… więcej »

Handel:
Trendy w e-commerce 2024: sztuczna inteligencja, portfele cyfrowe oraz social media

W okresie przedświątecznym w 2023 r. odnotowano najwyższą średnią stopę rabatów od 2020 r. Innym zauważalnym trendem jest wyraźny wzrost… więcej »