E-commerce w modzie, cz.5: OTCF (4F, Outhorn)

O spójnym doświadczeniu zakupowym w omnichannel oraz rosnącym znaczeniu personalizacji mówi Artur Ciupka, dyrektor ds. sprzedaży detalicznej, OTCF (4F, OUTHORN).

Spójne doświadczenia zakupowe przy prowadzeniu sprzedaży w wielu kanałach to jeden z naszych celów. Wypracowaliśmy już wiele narzędzi i rozwiązań, które pomagają nam go realizować. Po pierwsze, możliwości zakupowe oferowane klientom w poszczególnych kanałach są oparte na spójnej polityce cenowej oraz reklamowej. Po drugie, oferujemy możliwość międzykanałowych transakcji – towar zamówiony w sklepie online może być odebrany w sklepie stacjonarnym lub odwrotnie, to klient wybiera najbardziej dogodny dla siebie sposób otrzymania produktu. Po trzecie, dbamy o dostępność produktową – przez obserwacje i analizy dokonujemy przesunięć towarowych między kanałami, tak aby cały czas utrzymać pełną dostępność produktu w najbardziej oczekiwanym w danym momencie przez klientów kanale.

Udział poszczególnych kanałów zmienia się dynamicznie, ponieważ rynek i oczekiwania zakupowe klientów również ewoluują. Nieustannie monitorujemy udział naszych kanałów – obecnie wyraźnie widzimy stałą tendencję rosnącą w kanale e-commerce. Spodziewamy się stopniowej ewolucji zakupowej opartej na kluczowym naszym zdaniem trendzie – personalizacji, która będzie możliwa na każdym etapie procesu zakupowego. Przed zakupem: przez dostosowanie i indywidualizowanie oferty. W trakcie zakupów: przez personalizację procesu zakupowego. Już po zakupie – przez doradztwo zakupowe i dzielenie się doświadczeniami użytkowymi.

Data publikacji: 9.03.2017
Przeczytaj również

Handel:
E-sprzedaż rośnie. W czołówce luksusowe torebki

Jak wynika z Indeksu Zakupów (Shopping Index) opartego na danych dotyczących ponad miliarda konsumentów z całego świata, obroty handlu… więcej »

Handel:
Startuje nowa sieć handlowa. Pierwsze 10 sklepów już w maju

W Polsce rusza nowa sieć handlowa HalfPrice. To koncept off-price Grupy CCC, oferujący produkty znanych marek w bardzo atrakcyjnych cenach.… więcej »

Handel:
Pop-up store, czyli co? Poznaj fenomen, który podbija świat handlu

Wśród handlowych zwycięzców nowej rzeczywistości, zaraz po e-commerce, coraz częściej wymieniany jest pop-up store. Może to jest więc… więcej »