Eobuwie reaktywuje markę Rage Age

Eobuwie.pl wprowadza do sprzedaży odzież premium marki Rage Age, którą spółka przejęła w 2019 r. Brand, dotychczas znany głównie z mody męskiej, zostanie poszerzony o linię damską. Nowa kolekcja ubrań i obuwia dostępna jest od września 2020 wyłącznie w eobuwie.pl oraz modivo.pl.

Marka Rage Age została przejęta przez spółkę w 2019 r. Do eobuwie.pl. dołączyła część zespołu, który brał udział w tworzeniu nowej kolekcji AW2020. Nowa kolekcja zachowuje styl i charakterystyczne wzornictwo znane miłośnikom marki. Postawiono na wysokiej jakości tkaniny, m.in.: włoskie, hiszpańskie i portugalskie oraz dodatki – usztywnienia, poduszki, filce, zamki oraz guziki. W kolekcji męskiej znalazło się około 100 modeli ubrań, takich jak: koszule, marynarki casual czy koszulki z krótkim oraz długim rękawem. Osoby poszukujące bardziej formalnego stroju odnajdą w ofercie m.in. garnitur czy marynarkę smokingową. W kolejnych miesiącach konfekcja zostanie uzupełniona o casualowe koszule, bluzy, spodnie czy parki przeciwdeszczowe.

– Rage Age nie bez powodu kojarzone było głównie z modą męską. Dotychczas na rynku pojawiły się jedynie pojedyncze modele damskie. Krokiem milowym w historii marki jest stworzona właśnie pełna linia odzieży damskiej. Chcemy zaskoczyć naszych klientów różnorodnością wyboru, jakością wykonania oraz konkurencyjnymi cenami – zapowiada Marcin Grzymkowski, prezes eobuwie.pl

Co marka przygotowała dla pań? Kolekcja obejmuje około 60 modeli, w tym płaszcze z wełny i alpaki, skórzane ramoneski, spodnie, bluzy, t-shirty oraz kardigany. Znajdą się w niej też sukienki i spódnice. Twórcy kolekcji postawili na komplementarność garderoby.

– Kolekcja tworzona jest zgodnie ze sztuką tradycyjnego krawiectwa, przy użyciu solidnych materiałów. Pozwala to na utrzymanie wysokiego poziomu jakości ubrań. W efekcie możemy naszym klientom zaoferować produkty, które będą im służyć przez lata – tłumaczy Justyna Gustaw, Brand Manager Rage Age w eobuwie.pl.

W ramach najnowszej kolekcji w ebuwie.pl oraz modivo.pl co dwa tygodnie pojawiać się będą nowe modele.

Data publikacji: 3.09.2020
Przeczytaj również

Rynek:
Globalne marki luksusowe inwestują w sztuczną inteligencję
LVMH, właściciel m.in. takich marek, jak: Louis Vuitton, Christian Dior, Loewe czy Kenzo, będzie opracować nowe rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji i chmurze… więcej »
Rynek:
Grupa CCC podsumowuje rok obrotowy 2020/21

Grupa CCC zakończyła rok obrotowy 2020/21 (uwzględniający styczeń’21) przychodami na poziomie 5,6 mld zł. Przedłużającym się… więcej »

Handel:
E-sprzedaż rośnie. W czołówce luksusowe torebki

Jak wynika z Indeksu Zakupów (Shopping Index) opartego na danych dotyczących ponad miliarda konsumentów z całego świata, obroty handlu… więcej »