Eobuwie reaktywuje markę Rage Age

Eobuwie.pl wprowadza do sprzedaży odzież premium marki Rage Age, którą spółka przejęła w 2019 r. Brand, dotychczas znany głównie z mody męskiej, zostanie poszerzony o linię damską. Nowa kolekcja ubrań i obuwia dostępna jest od września 2020 wyłącznie w eobuwie.pl oraz modivo.pl.

Marka Rage Age została przejęta przez spółkę w 2019 r. Do eobuwie.pl. dołączyła część zespołu, który brał udział w tworzeniu nowej kolekcji AW2020. Nowa kolekcja zachowuje styl i charakterystyczne wzornictwo znane miłośnikom marki. Postawiono na wysokiej jakości tkaniny, m.in.: włoskie, hiszpańskie i portugalskie oraz dodatki – usztywnienia, poduszki, filce, zamki oraz guziki. W kolekcji męskiej znalazło się około 100 modeli ubrań, takich jak: koszule, marynarki casual czy koszulki z krótkim oraz długim rękawem. Osoby poszukujące bardziej formalnego stroju odnajdą w ofercie m.in. garnitur czy marynarkę smokingową. W kolejnych miesiącach konfekcja zostanie uzupełniona o casualowe koszule, bluzy, spodnie czy parki przeciwdeszczowe.

– Rage Age nie bez powodu kojarzone było głównie z modą męską. Dotychczas na rynku pojawiły się jedynie pojedyncze modele damskie. Krokiem milowym w historii marki jest stworzona właśnie pełna linia odzieży damskiej. Chcemy zaskoczyć naszych klientów różnorodnością wyboru, jakością wykonania oraz konkurencyjnymi cenami – zapowiada Marcin Grzymkowski, prezes eobuwie.pl

Co marka przygotowała dla pań? Kolekcja obejmuje około 60 modeli, w tym płaszcze z wełny i alpaki, skórzane ramoneski, spodnie, bluzy, t-shirty oraz kardigany. Znajdą się w niej też sukienki i spódnice. Twórcy kolekcji postawili na komplementarność garderoby.

– Kolekcja tworzona jest zgodnie ze sztuką tradycyjnego krawiectwa, przy użyciu solidnych materiałów. Pozwala to na utrzymanie wysokiego poziomu jakości ubrań. W efekcie możemy naszym klientom zaoferować produkty, które będą im służyć przez lata – tłumaczy Justyna Gustaw, Brand Manager Rage Age w eobuwie.pl.

W ramach najnowszej kolekcji w ebuwie.pl oraz modivo.pl co dwa tygodnie pojawiać się będą nowe modele.

Data publikacji: 3.09.2020
Przeczytaj również

Rynek:
LPP z rekordowym zyskiem w 2023 r. Jak spółka go wypracowała i co planuje w tym roku

Zdywersyfikowany model biznesowy łączący segment value-for-money w małych miejscowościach z tradycyjnym handlem w galeriach dużych miast i… więcej »

Aktualności:
LPP wyjaśnia proces wyjścia z rynku rosyjskiego i dementuje informacje Hindenburg Research

Spółka wyjaśnia, iż wbrew informacjom zawartym w materiale Hindenburg Research, od maja 2022 roku nie prowadzi na terenie Rosji działalności… więcej »

Rynek:
Spółka Greenpoint przejęła markę Top Secret wraz z jej sklepami stacjonarnymi oraz e-commerce

W dniu 30.12.2023 spółka Greenpoint podpisała z Redan S.A. warunkową umowę zakupu sieci sklepów stacjonarnych, a także e-commerce marki Top… więcej »