W kwietniu 2019 r. w Szanghaju EHI Retail Institute oraz Messe Düsseldorf uhonorują najlepsze na świecie projekty sklepów nagrodą EuroShop Retail Design Award 2019. Udział w tym prestiżowym konkursie mogą również brać nowe polskie koncepty handlowe, które powstały nie wcześniej niż w listopadzie 2017 roku, czyli półtora roku przed ogłoszeniem finału Konkursu.
Wśród wymogów konkursowych znajdują się: holistyczna i spójna koncepcja sklepu, design zorientowany na prezentację produktów, projekt odzwierciedlający ideę marki (dostosowany do jej asortymentu i grupy docelowej) oraz opowiadający jej historię poprzez architekturę sklepu, kolorystykę, materiały, oświetlenie i visual merchandising.
Sklepy do konkursu można zgłaszać Jerzemu Osice – przedstawicielowi Polski w Radzie Ekspertów EuroShop Retail Design Award lub bezpośrednio przez stronę www.euroshop-award.com. Zainteresowanych udziałem w konkursie prosimy o przesłanie wypełnionego kwestionariusza i 4-5 zdjęć sklepu (najlepiej w wysokiej rozdzielczości, 300 dpi) do 14 listopada 2018 na adres: j.osika@promedia.biz.pl.
Udział w konkursie jest bezpłatny. Więcej informacji na temat EuroShop Retail Design Award można znaleźć pod adresem: www.euroshop-award.com.