EuroShop Retail Design Awards 2016

Zbliża się finał jednego z najbardziej prestiżowych światowych konkursów dla sklepów EuroShop Retail Design Awards.

Spośród salonów, nominowanych przez ekspertów i stowarzyszeń handlowych, jurorzy wybiorą trzy najlepsze koncepty, które charakteryzują się najlepszym designem, visual merchandisingiem, innowacyjnością i spójną komunikacją. Trójka zwycięzców zostanie ogłoszona 18 maja 2016 na uroczystej ceremonii wręczenia nagród EuroShop RetailDesign Award 2016 w Szanghaju. Obędzie się ona podczas targów rozwiązań dla retailu C-star 2016. W ubiegłym roku wśród laureatów konkursu znalazł się polski sklep Jabłko Adama. Warto wspomnieć, że wśród ekspertów EuroShop RetailDesign Awards z całego świata jest jeden reprezentant z naszego kraju – Jerzy Osika, prezes wydawnictwa Promedia i redaktor naczelny Fashionbusiness.pl.

Na zdjęciu autorzy projektu sklepu Jabłko Adama, Pawel Garus i Jerzy Woźniak z Modelina Architekci, z nagrodą EuroShop Retail Design Awards 2015.

Data publikacji: 14.04.2016
Przeczytaj również

Aktualności:
Dorota Gardias ambasadorką marki Affect

Efektem współpracy marki Affect i Doroty Gardias, jednej z najbardziej znanych polskich osobowości telewizyjnych, jest Butterfly. Paleta… więcej »

Aktualności:
Handlowcy szykują się na batalie sądowe z centrami handlowymi

„Może nie dożyjemy końca tych procesów, ale musimy zawalczyć o przyszłość” – deklarują handlowcy zrzeszeni w Związku Polskich… więcej »

Aktualności:
Change Lingerie z wirtualnym salonem brafittingowm

Idealnie dobrany biustonosz podczas zakupów online? Czy to naprawdę możliwe? Okazuje się, że tak. Klientki, które nie mogą skorzystać z… więcej »