EuroShop Retail Design Awards 2016

Zbliża się finał jednego z najbardziej prestiżowych światowych konkursów dla sklepów EuroShop Retail Design Awards.

Spośród salonów, nominowanych przez ekspertów i stowarzyszeń handlowych, jurorzy wybiorą trzy najlepsze koncepty, które charakteryzują się najlepszym designem, visual merchandisingiem, innowacyjnością i spójną komunikacją. Trójka zwycięzców zostanie ogłoszona 18 maja 2016 na uroczystej ceremonii wręczenia nagród EuroShop RetailDesign Award 2016 w Szanghaju. Obędzie się ona podczas targów rozwiązań dla retailu C-star 2016. W ubiegłym roku wśród laureatów konkursu znalazł się polski sklep Jabłko Adama. Warto wspomnieć, że wśród ekspertów EuroShop RetailDesign Awards z całego świata jest jeden reprezentant z naszego kraju – Jerzy Osika, prezes wydawnictwa Promedia i redaktor naczelny Fashionbusiness.pl.

Na zdjęciu autorzy projektu sklepu Jabłko Adama, Pawel Garus i Jerzy Woźniak z Modelina Architekci, z nagrodą EuroShop Retail Design Awards 2015.

Data publikacji: 14.04.2016
Przeczytaj również

Aktualności:
PRCH wspiera postulaty Rzecznika MŚP w sprawie ochrony miejsc pracy i dopłat do czynszów w zamkniętych placówkach

Trwają konsultacje rządowego programu “tarczy antykryzysowej”. W rozmowach z Ministerstwem Rozwoju, Polska Rada Centrów Handlowych wraz z… więcej »

Aktualności:
Od miseczki do maseczki

Firma Corin, specjalizująca się w produkcji bielizny i kostiumów kąpielowych,… więcej »

Aktualności:
Twoja recepta na korona-wyzwanie

Każde wyzwanie to test, egzamin wobec siebie i innych na to, jak sobie z nim poradzimy. Będziemy więksi od niego, czy też nas przerośnie?… więcej »