Zbliża się finał jednego z najbardziej prestiżowych światowych konkursów dla sklepów EuroShop Retail Design Awards.
Spośród salonów, nominowanych przez ekspertów i stowarzyszeń handlowych, jurorzy wybiorą trzy najlepsze koncepty, które charakteryzują się najlepszym designem, visual merchandisingiem, innowacyjnością i spójną komunikacją. Trójka zwycięzców zostanie ogłoszona 18 maja 2016 na uroczystej ceremonii wręczenia nagród EuroShop RetailDesign Award 2016 w Szanghaju. Obędzie się ona podczas targów rozwiązań dla retailu C-star 2016. W ubiegłym roku wśród laureatów konkursu znalazł się polski sklep Jabłko Adama. Warto wspomnieć, że wśród ekspertów EuroShop RetailDesign Awards z całego świata jest jeden reprezentant z naszego kraju – Jerzy Osika, prezes wydawnictwa Promedia i redaktor naczelny Fashionbusiness.pl.
Na zdjęciu autorzy projektu sklepu Jabłko Adama, Pawel Garus i Jerzy Woźniak z Modelina Architekci, z nagrodą EuroShop Retail Design Awards 2015.