EuroShop Retail Design Awards 2016

Zbliża się finał jednego z najbardziej prestiżowych światowych konkursów dla sklepów EuroShop Retail Design Awards.

Spośród salonów, nominowanych przez ekspertów i stowarzyszeń handlowych, jurorzy wybiorą trzy najlepsze koncepty, które charakteryzują się najlepszym designem, visual merchandisingiem, innowacyjnością i spójną komunikacją. Trójka zwycięzców zostanie ogłoszona 18 maja 2016 na uroczystej ceremonii wręczenia nagród EuroShop RetailDesign Award 2016 w Szanghaju. Obędzie się ona podczas targów rozwiązań dla retailu C-star 2016. W ubiegłym roku wśród laureatów konkursu znalazł się polski sklep Jabłko Adama. Warto wspomnieć, że wśród ekspertów EuroShop RetailDesign Awards z całego świata jest jeden reprezentant z naszego kraju – Jerzy Osika, prezes wydawnictwa Promedia i redaktor naczelny Fashionbusiness.pl.

Na zdjęciu autorzy projektu sklepu Jabłko Adama, Pawel Garus i Jerzy Woźniak z Modelina Architekci, z nagrodą EuroShop Retail Design Awards 2015.

Data publikacji: 14.04.2016
Przeczytaj również

Aktualności:
Handel internetowy pod lupą. Nowe przepisy mają chronić przed manipulacją

78% polskich internautów przyznaje, że w ciągu ostatnich 30 dni kupiło coś przez internet, a 59% nie spotkało się podczas swoich zakupów z… więcej »

Aktualności:
Hi!Fashion - młodzi projektanci z SAPU zaprezentują kreatywną modę podczas pokazów 11 czerwca

Zapraszamy na Pokaz Semestralny Hi!Fashion 2022! To wyjątkowe wydarzenie prezentujące kreatywną modę. Już 11 czerwca 2022 r. na wybiegu w… więcej »

Aktualności:
Zrównoważona produkcja odzieży na żądanie to żaden problem

Według niedawnego artykułu w Harvard Business Review, zatytułowanego więcej »