EuroShop Retail Design Awards 2016

Zbliża się finał jednego z najbardziej prestiżowych światowych konkursów dla sklepów EuroShop Retail Design Awards.

Spośród salonów, nominowanych przez ekspertów i stowarzyszeń handlowych, jurorzy wybiorą trzy najlepsze koncepty, które charakteryzują się najlepszym designem, visual merchandisingiem, innowacyjnością i spójną komunikacją. Trójka zwycięzców zostanie ogłoszona 18 maja 2016 na uroczystej ceremonii wręczenia nagród EuroShop RetailDesign Award 2016 w Szanghaju. Obędzie się ona podczas targów rozwiązań dla retailu C-star 2016. W ubiegłym roku wśród laureatów konkursu znalazł się polski sklep Jabłko Adama. Warto wspomnieć, że wśród ekspertów EuroShop RetailDesign Awards z całego świata jest jeden reprezentant z naszego kraju – Jerzy Osika, prezes wydawnictwa Promedia i redaktor naczelny Fashionbusiness.pl.

Na zdjęciu autorzy projektu sklepu Jabłko Adama, Pawel Garus i Jerzy Woźniak z Modelina Architekci, z nagrodą EuroShop Retail Design Awards 2015.

Data publikacji: 14.04.2016
Przeczytaj również

Aktualności:
Co przyniesie rok 2023? Prognozy dla sprzedaży, marketingu, technologii i cyfrowej transformacji

Rosnące koszty pracy, wysoka inflacja, lawinowo rosnące koszty nośników energii zmuszą firmy w 2023 do wielu zmian. Z pewnością jednym z… więcej »

Aktualności:
LPP podsumowuje wyniki za trzeci kwartał i przygotowuje się na spowolnienie popytu

W trzecim kwartale br. obrotowego przychody polskiego producenta odzieży wzrosły o prawie 40 proc. Strategia wzmacniania obecności marek LPP na… więcej »