EuroShop RetailDesign Award 2017

2017 jest rokiem EuroShop – targów produktów i usług dla retailu, które odbędą się w dniach 5–9 marca w Duesseldorfie. Pierwszego wieczoru targów, 5 marca, instytut EHI Retail Institute oraz targi Messe Duesseldorf tradycyjne uhonorują trzy najlepsze projekty sklepów na świecie nagrodą EuroShop RetailDesign Award.

Międzynarodowy zespół ekspertów złożony z przedstawicieli czołowych wydawnictw i stowarzyszeń handlowych nominuje najlepsze koncepty sklepów. Do nagrody EuroShop RetailDesign Award 2017 zostały zgłoszone 83 propozycje z 27 krajów, z czego 34 projekty weszły do finału. Jurorzy będą oceniać finalistów na podstawie systemu punktowego. Kryteriami są: inspirujący design, jasne przesłanie pod względem asortymentu, jednoznaczne odwołanie się do konkretnej grupy docelowej, a także bardzo dobra identyfikacja wizualna. Trzy projekty z największą liczbą punktów zdobędą nagrodę EuroShop RetailDesign Award.

Fashionbusiness.pl jest patronem medialnym tego międzynarodowego konkursu.

Data publikacji: 5.12.2016
Przeczytaj również

Konkursy:
Design by Śliwka Nałęczowska: konkurs na nadruk na T-shircie

Marka Śliwka Nałęczowska już po raz czwarty organizuje konkurs Design by Śliwka Nałęczowska. Młodzi artyści mają za zadanie… więcej »

Konkursy:
Znamy zwycięzców XI edycji konkursu PRCH Retail Awards!

102 zgłoszenia konkursowe w 19 kategoriach, 28 przyznanych nagród. Za nami najbardziej emocjonujący wieczór branży retail w Polsce - PRCH… więcej »

Konkursy:
Już 5 listopada zapraszamy na Galę PRCH Retail Awards

XI edycję niezależnego, eksperckiego konkursu Polskiej Rady Centrów Handlowych zwieńczy finałowa Gala ogłoszenia laureatów. Podczas… więcej »