EuroShop RetailDesign Award 2017

2017 jest rokiem EuroShop – targów produktów i usług dla retailu, które odbędą się w dniach 5–9 marca w Duesseldorfie. Pierwszego wieczoru targów, 5 marca, instytut EHI Retail Institute oraz targi Messe Duesseldorf tradycyjne uhonorują trzy najlepsze projekty sklepów na świecie nagrodą EuroShop RetailDesign Award.

Międzynarodowy zespół ekspertów złożony z przedstawicieli czołowych wydawnictw i stowarzyszeń handlowych nominuje najlepsze koncepty sklepów. Do nagrody EuroShop RetailDesign Award 2017 zostały zgłoszone 83 propozycje z 27 krajów, z czego 34 projekty weszły do finału. Jurorzy będą oceniać finalistów na podstawie systemu punktowego. Kryteriami są: inspirujący design, jasne przesłanie pod względem asortymentu, jednoznaczne odwołanie się do konkretnej grupy docelowej, a także bardzo dobra identyfikacja wizualna. Trzy projekty z największą liczbą punktów zdobędą nagrodę EuroShop RetailDesign Award.

Fashionbusiness.pl jest patronem medialnym tego międzynarodowego konkursu.

Data publikacji: 5.12.2016
Przeczytaj również

Konkursy:
„Metamorphosis” najlepszą kolekcją Pokazu Dyplomowego Szkoły Artystycznego Projektowania Ubioru

Artur Ryba wygrał tegoroczny Pokaz Dyplomowy Szkoły Artystycznego Projektowania Ubioru SAPU w Krakowie! Jego kolekcja “Metamorphosis”… więcej »

Konkursy:
Łódź Young Fashion 2021 – znamy wyniki konkursów dla młodych projektantów

Wydarzenie Łodź Young Fashion rozpoczęło się w czwartek Galą Dyplomową Instytutu Ubioru łódzkiej ASP, którą przebojowo, zdobywając prawie… więcej »

Konkursy:
EuroShop RetailDesign Award: Nabór do konkursu na najlepsze nowe projekty sklepów
EHI Retail Institute i Messe Düsseldorf ogłosiły nabór do kolejnej edycji konkursu EuroShop RetailDesign Award. Z nadesłanych zgłoszeń z całego świata jury wybierze trzy… więcej »