EuroShop RetailDesign Award 2017

2017 jest rokiem EuroShop – targów produktów i usług dla retailu, które odbędą się w dniach 5–9 marca w Duesseldorfie. Pierwszego wieczoru targów, 5 marca, instytut EHI Retail Institute oraz targi Messe Duesseldorf tradycyjne uhonorują trzy najlepsze projekty sklepów na świecie nagrodą EuroShop RetailDesign Award.

Międzynarodowy zespół ekspertów złożony z przedstawicieli czołowych wydawnictw i stowarzyszeń handlowych nominuje najlepsze koncepty sklepów. Do nagrody EuroShop RetailDesign Award 2017 zostały zgłoszone 83 propozycje z 27 krajów, z czego 34 projekty weszły do finału. Jurorzy będą oceniać finalistów na podstawie systemu punktowego. Kryteriami są: inspirujący design, jasne przesłanie pod względem asortymentu, jednoznaczne odwołanie się do konkretnej grupy docelowej, a także bardzo dobra identyfikacja wizualna. Trzy projekty z największą liczbą punktów zdobędą nagrodę EuroShop RetailDesign Award.

Fashionbusiness.pl jest patronem medialnym tego międzynarodowego konkursu.

Data publikacji: 5.12.2016
Przeczytaj również

Konkursy:
Weź udział w konkursie na najlepsze sklepy!
Jeszcze tylko do 14 sierpnia można nadsyłać zgłoszenia do 12. edycji konkursu na najlepsze sklepy w Polsce – Retail Marketing Awards. Mogą w nim brać udział salony ze… więcej »
Konkursy:
Jesteś młodym twórcą? Zgłoś swój udział w WOW Fashion Awards!
Konkurs WOW Fashion Awards to wydarzenie towarzyszące Targom WOW Fashion, które odbędą się 1 września br. na PGE Narodowym. Celem konkursu jest promocja młodych twórców,… więcej »
Konkursy:
Adrian Krupa zwycięzcą Fashion Designer Awards
27 maja w hali Global Expo, odbył się jubileuszowy 10. finał prestiżowego konkursu autorstwa Joanny Sokołowskiej-Pronobis. Autorskie kolekcje inspirowane tematem „Be… więcej »