EuroShop RetailDesign Award 2017

2017 jest rokiem EuroShop – targów produktów i usług dla retailu, które odbędą się w dniach 5–9 marca w Duesseldorfie. Pierwszego wieczoru targów, 5 marca, instytut EHI Retail Institute oraz targi Messe Duesseldorf tradycyjne uhonorują trzy najlepsze projekty sklepów na świecie nagrodą EuroShop RetailDesign Award.

Międzynarodowy zespół ekspertów złożony z przedstawicieli czołowych wydawnictw i stowarzyszeń handlowych nominuje najlepsze koncepty sklepów. Do nagrody EuroShop RetailDesign Award 2017 zostały zgłoszone 83 propozycje z 27 krajów, z czego 34 projekty weszły do finału. Jurorzy będą oceniać finalistów na podstawie systemu punktowego. Kryteriami są: inspirujący design, jasne przesłanie pod względem asortymentu, jednoznaczne odwołanie się do konkretnej grupy docelowej, a także bardzo dobra identyfikacja wizualna. Trzy projekty z największą liczbą punktów zdobędą nagrodę EuroShop RetailDesign Award.

Fashionbusiness.pl jest patronem medialnym tego międzynarodowego konkursu.

Data publikacji: 5.12.2016
Przeczytaj również

Konkursy:
Już 5 listopada zapraszamy na Galę PRCH Retail Awards

XI edycję niezależnego, eksperckiego konkursu Polskiej Rady Centrów Handlowych zwieńczy finałowa Gala ogłoszenia laureatów. Podczas… więcej »

Konkursy:
Rusza Responsible Fashion Awards. Zgłoszenia do 16 listopada

Responsible Fashion Awards to pierwszy polski konkurs dedykowany zrównoważonej modzie. Jego głównym celem jest szerzenie odpowiedzialnych… więcej »

Konkursy:
Cracow Fashion Awards 2020: Wygrała kolekcja Patrycji Segedyn

Finał konkursu dyplomów SAPU Cracow Fashion Awards 2020 odbył się w Centrum Kongresowym ICE Kraków i rozpoczął 11. edycję Cracow Fashion… więcej »