EuroShop: wszystko dla sklepów

fot. Messe Duesseldorf

Od 5 do 9 marca 2017 w Düsseldorfie będą trwały targi wyposażenia sklepów EuroShop. To jedna z ważniejszych imprez dla retailu, która z każdą edycją przyciąga coraz więcej uczestników i stanowi przegląd trendów w branży handlowej. 

Przyszłoroczna edycja targów cieszy się ogromnym zainteresowaniem, szczególnie wystawców z zagranicy. Już na 5 miesięcy przed rozpoczęciem imprezy wynajęta powierzchnia wystawiennicza (ok. 120 000 mkw.) przekroczyła poziom z edycji 2014 (116 579 mkw.). Aby sprostać zwiększonemu popytowi, EuroShop po raz pierwszy zajmie 18 hal, zamiast 16, jak dotychczas.

– Już dzisiaj mamy listę oczekujących. Zakładamy, że na EuroShop pojawi się około 2500 wystawców. Ten trend w spektakularny sposób dowodzi, że nasza koncepcja “przestrzeni wrażeń w 7 wymiarach” była krokiem w dobrą stronę i została bardzo pozytywnie odebrana przez branżę – mówi Elke Moebius, Global Head Retail i dyrektor EuroShop w Messe Düsseldorf. – EuroShop jako światowy lider targów produktów i usług dla handlu ma w branży szczególną pozycję. Wielu wystawców koordynuje harmonogram prezentowania swoich nowości i oferty handlowej z terminem targów – tłumaczy.

Tzw. “przestrzeń wrażeń w 7 wymiarach”, czyli layout oferty EuroShop obejmuje następujące sektory: marketing POP, Marketing Expo & Event, Retail Technology, Lighting, Visual Merchandising, Shop Fitting & Store design oraz Management Food Tech & Energy. Części ekspozycyjnej będą  towarzyszyły fora z udziałem branżowych sław, które wzbogacą praktycznymi wykładami pięć dni targowych. Wśród bloków seminaryjnych znajdą się: EuroShop Architecture & Design, EuroCIS, POPAI, OmniChannel, ECOpark i nowe forum Expo & Event. Wszystkie wykłady będą symultanicznie tłumaczone na angielski/niemiecki i wszyscy odwiedzający targi profesjonaliści będą mogli brać w nich udział bezpłatnie, bez konieczności wcześniejszego zgłaszania.

W czasie trwania targów EuroShop przyznane zostaną prestiżowe EuroShop Retail Design Awards za najlepsze na świecie koncepcje sklepów oraz nastąpi wręczenie renomowanych Retail Technology Awards Europe (reta). Nagrodą reta wyróżniony zostanie wybitny i innowacyjny wkład w technologie informatyczne dla handlu. Obie nagrody przyznawane są wspólnie przez Messe Düsseldorf i EHI Retail Institute.

Wszyscy chętni mogą już teraz zasięgnąć informacji o EuroShop i przygotowywać swoją wizytę na targach w jeszcze bardziej komfortowy sposób: w nowej odsłonie portal EuroShop prezentuje nie tylko nowe szaty, ale charakteryzuje się również pełną elastycznością. Może działać na pecetach, tabletach, telefonach komórkowych z zachowaniem wysokiej jakości wizualnej i w przyjazny dla użytkownika sposób. Aktualny, codziennie aktualizowany bank danych wystawców już od września dostępny jest online. Na portalu otwarto również internetową sprzedaż biletów na edycję EuroShop 2017.

Aplikacja EuroShop App dostępna jest zarówno w wersji na IOS jak i na Androida. W trakcie targów uzupełniona będzie o dodatkową usługę: za pośrednictwem Geofencing goście EuroShop już po przybyciu na lotnisko, dworzec czy parking będą mieć dostęp do ważniejszych informacji targowych.

Targi EuroShop 2017 będą otwarte dla profesjonalistów od niedzieli, 5 marca 2017, do czwartku, 9 marca 2017, codziennie od 10.00 do 18.00. Bilet dzienny kosztuje 70 euro (50 euro w przedsprzedaży online (e-Ticket),  bilet dwudniowy 90 euro (70 euro w przedsprzedaży), a stała karta wstępu 150 euro (130 euro w przedsprzedaży). Bilety wstępu upoważniają do bezpłatnego przejazdu na targi i z powrotem środkami komunikacji publicznej (Verkehrsverbund-Rhein-Ruhr).

Data publikacji: 15.12.2016
Przeczytaj również

Targi:
Za nami kolejna edycja Targów Mody Poznań


Targi Mody Poznań, które odbyły się w dniach 19-20.02.2020, upłynęły w atmosferze wielu merytorycznych spotkań, ciekawych dyskusji… więcej »

Targi:
ILM: nowe kolekcje, trendy i know-how dla branży modnych dodatków

W dniach 29 lutego 2 marca 2020 r. branża galanteryjna spotka się w… więcej »

Targi:
TMP: Miasto Żyje Modą i Kongres Fachowców

Rusza „miejski” projekt Targów Mody Poznań i partnerów, który odbędzie się w dniach 17-23.02.2020. Celem projektu jest poszerzanie… więcej »