Expo Marketing już 5 czerwca

W światowy dzień targów Global Exhibitions Day odbędzie się 4. edycja Expo Marketing, imprezy konferencyjno-wystawienniczej poświęconej nowym trendom w marketingu wystawienniczym i sprzedaży, zdobywaniu rynków zagranicznych i dofinansowaniom do działań eksportowych.

5 czerwca 2019 r. w Centrum Praskim Koneser w Warszawie podczas Expo Marketing będziemy mogli posłuchać wykładów m.in. o tym, jak planować udział w targach oraz jak efektywnie wykorzystać narzędzia marketingowe, dowiedzieć się, jak wejść na wybrane rynki, a także zasięgnąć informacji o możliwościach dofinansowania do udziału w imprezach wystawienniczych. Tematy wykładów i paneli dyskusyjnych to:

  • „Jak wybrać targi, które będą najlepsze dla Ciebie i optymalnie je wykorzystać, by osiągnąć zamierzone cele?”, Jerzy Osika, prezes Promedia
  • „W jaki sposób wykorzystać optymalnie e-marketing i media społecznościowe, by zwiększyć liczbę odwiedzających nas na targach klientów?” Robert Sosnowski, CVO Reach a Blogger
  • „Jak kampanie online przekuć w sukces działań offline”, Mateusz Korobacz, New Business Manager, Agencja JU
  • „Jak zaaranżować stoisko targowe, by klienci chcieli je odwiedzić i dobrze się na nim czuli?” Jacek Kisiała, prezes Extend Vision
  • „Targowa – wirtualna i poszerzona rzeczywistość”, Sebastian Żywiecki, CEO VMS Media
  • „Targi zmysłów, czyli digital signage i marketing sensoryczny w praktyce”, Patryk Wierniuk, head of business development, IMS
  • „Skuteczne targowe techniki obsługi klienta”, Jerzy Osika, prezes Promedia
  • „ Wykorzystaj zalety event marketingu, by spotkanie z klientami było wyjątkowym przeżyciem i budowało trwałe relacje” – panel  dyskusyjny, moderator Magdalena Kondas, redaktor naczelna Meetingplanner.pl
  • „Hongkong – centrum wystawiennicze Azji”, Maciej Wilk, dyrektor Hong Kong Trade Development Council Warsaw Consultant Office
  • „Imprezy targowe szansą na wejście na rynki Azji Środkowej i Syberii”, Piotr Guzowski, prezes Polsko-Kazachstańskiej Izby Handlowo-Przemysłowej
  • „Francuskie uniwersum targowe”, Andrzej Bereda, szef firmy Międzynarodowe Targi Francuskie
  • „Z jakich dofinansowań do działań eksportowych warto skorzystać?”, Jarosław Słomka, business development manager, Tribuo
  • „Jak dopasować narzędzia marketingu wystawienniczego do zmieniających się oczekiwań klientów, by odnieść sukces na targach?” – panel dyskusyjny, moderator Jerzy Osika, prezes Promedia

Oprócz udziału w wykładach, będzie można skorzystać z indywidualnych porad organizatorów targów, firm oferujących profesjonalną zabudowę targową, dostawców usług marketingowych i ekspertów od dofinansowań. Udział w Expo Marketing jest bezpłatny, trzeba tylko zarejestrować się najpóźniej do 4 czerwca na stronie: http://www.expomarketing.com.pl/

Termin: 5 czerwca 2019

Miejsce: Warszawa, Centrum Praskie Koneser – Butelkownia

Partner Główny: Centrum Praskie Koneser. Partnerzy: Hong Kong Trade Development Council (HKTDC), Międzynarodowe Targi Poznańskie, Promosalnos, Międzynarodowe Targi Francuskie,  Extend Vision, Interior Design Forum, VMS Media, Biuro Podróży Reklamy, Reach a Blogger, Agencja JU:.

Patroni Honorowi: Polska Izba Przemysłu Targowego, Stowarzyszenie Branży Eventowej, Warszawska Izba Gospodarcza, Związek Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan, Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli, PIOT Związek Pracodawców Przemysłu Odzieżowego i Tekstylnego, Polska Izba Przemysłu Skórzanego, Izba Bawełny, Polska Izba Artykułów Promocyjnych, Polsko-Kazachstańska Izba Handlowo-Przemysłowa.

Patroni Medialni: Rzeczpospolita, Fashionbusiness.pl, Ambiente, OOH Magazine, Poradnik Przedsiębiorcy, Poradnik Pracownika, Ambiente.info.pl, AlertWeb, Cena Biznesu, MeetingPlanner.pl, Stowarzyszenie Polskich Mediów, TTG Wiadomości Gospodarcze, MojeKonferencje.pl, MiejscaKonferencyjne.pl, SaleBiznesowe.pl, Confero.pl, PrzeglądHandlowy.pl, Tygrysy Biznesu, Event Katalog, Gifts Journal, Modna Bielizna, Stoisko.pl, MICE Poland.

Sponsorzy Upominków: Cydr Lubelski, Browar Tenczynek, Moodo, Pilomax.

Data publikacji: 28.05.2019
Przeczytaj również

Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!

Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Poland & CEE Retail Summit 2024: Łącząc serca i umysły w handlu detalicznym 9-10 kwietnia 2024

Organizowana przez European Conferences United, 15. edycja Poland & CEE Retail Summit 2024, zaplanowana na 9-10 kwietnia w DoubleTree by… więcej »

Szkolenia i konferencje:
IV Forum Loyalty Planet 360  zaprasza 17-18 kwietnia 2024 r.

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec… więcej »