Expo Marketing: wystawiaj się i sprzedawaj

Layout 1

12 października br. w warszawskim Business Centre Club odbędzie się szkolenie Expo Marketing, które stanowi okazję do poznania tajników marketingu wystawienniczego i sprzedaży.

Szkolenie skierowane jest do firm, które wystawiają się lub planują wziąć udział  targach. Uczestnicy Expo Marketing dowiedzą się, jak precyzyjniej określać cele sprzedażowe i marketingowe, by łatwiej je zrealizować na i po targach. Zdobędą też wiedzę pomocną w wyborze najlepszej dla nich imprezy wystawienniczej. Wśród tematów znajdą się m.in. zasady spójności marki z jej prezentacją na targach, metody zdobywania większej liczby klientów odwiedzających stoisko, czy wreszcie wykorzystanie visual merchandisingu i marketingu sensorycznego do stworzenia klimatu sprzyjającego sprzedaży. Prowadzący podpowie także, jak dzięki tajnikom neuromarketingu stworzyć skuteczne materiały informacyjne dla klientów i lepiej wykorzystać targi pod względem public relations.

W przerwach między wykładami uczestnicy będą mogli skorzystać z bezpłatnych porad ekspertów na stoiskach informacyjnych partnerów wydarzenia oraz nawiązać ciekawe kontakty biznesowe z innymi uczestnikami szkolenia.

Organizatorem warsztatów jest wydawnictwo Promedia. Spotkanie poprowadzi Jerzy Osika, prezes firmy, ekspert ds. sprzedaży i marketingu, miłośnik targów i marketingu wystawienniczego, targowy obieżyświat, regularnie odwiedzający kilkadziesiąt wydarzeń wystawienniczych w Europie, Azji, Ameryce Północnej i Południowej. Jest wykładowcą na międzynarodowych targach i konferencjach poza Polską (m.in. w Las Vegas, Toronto, Hongkongu, Bombaju, Frankfurcie nad Menem, Lipsku, Walencji, Porto, Kijowie), jak i w kraju (m.in. dla uczestników targów, zagranicznych misji handlowych, branżowych konferencji, forów i kongresów).

Więcej informacji, formularz zgłoszeniowy na:

http://promedia.biz.pl/pl,aktualnosci,6/expo-marketing-12-pazdziernika-w-warszawie,d918.html

Data publikacji: 6.10.2016
Przeczytaj również

Marketing:
Kappahl w kampanii „Denim Fit For You” przybliża proces produkcji dżinsów

Kappahl skupia się na przedstawieniu transparentności procesu produkcji dżinsów, dając klientom możliwość śledzenia pochodzenia i etapów… więcej »

Marketing:
Pokolenie Alpha. Jakie wartości są ważne w budowaniu marek
i doświadczeń dla najmłodszych klientów?

Mimo, iż najstarsi członkowie pokolenia Alpha  dopiero wkraczają w wiek nastoletni, to wielu marketerów już dziś skupia na nich uwagę… więcej »

Handel:
Potrzeby, emocje, odczucia w zakupach modowych. Jak wpływać na decyzje klientów w sklepie internetowym?

W Polsce jest około 55 tysięcy przedsiębiorstw, których główną działalnością jest sprzedaż w Internecie. Liczba wszystkich firm… więcej »