Expo Marketing: wystawiaj się i sprzedawaj

Layout 1

12 października br. w warszawskim Business Centre Club odbędzie się szkolenie Expo Marketing, które stanowi okazję do poznania tajników marketingu wystawienniczego i sprzedaży.

Szkolenie skierowane jest do firm, które wystawiają się lub planują wziąć udział  targach. Uczestnicy Expo Marketing dowiedzą się, jak precyzyjniej określać cele sprzedażowe i marketingowe, by łatwiej je zrealizować na i po targach. Zdobędą też wiedzę pomocną w wyborze najlepszej dla nich imprezy wystawienniczej. Wśród tematów znajdą się m.in. zasady spójności marki z jej prezentacją na targach, metody zdobywania większej liczby klientów odwiedzających stoisko, czy wreszcie wykorzystanie visual merchandisingu i marketingu sensorycznego do stworzenia klimatu sprzyjającego sprzedaży. Prowadzący podpowie także, jak dzięki tajnikom neuromarketingu stworzyć skuteczne materiały informacyjne dla klientów i lepiej wykorzystać targi pod względem public relations.

W przerwach między wykładami uczestnicy będą mogli skorzystać z bezpłatnych porad ekspertów na stoiskach informacyjnych partnerów wydarzenia oraz nawiązać ciekawe kontakty biznesowe z innymi uczestnikami szkolenia.

Organizatorem warsztatów jest wydawnictwo Promedia. Spotkanie poprowadzi Jerzy Osika, prezes firmy, ekspert ds. sprzedaży i marketingu, miłośnik targów i marketingu wystawienniczego, targowy obieżyświat, regularnie odwiedzający kilkadziesiąt wydarzeń wystawienniczych w Europie, Azji, Ameryce Północnej i Południowej. Jest wykładowcą na międzynarodowych targach i konferencjach poza Polską (m.in. w Las Vegas, Toronto, Hongkongu, Bombaju, Frankfurcie nad Menem, Lipsku, Walencji, Porto, Kijowie), jak i w kraju (m.in. dla uczestników targów, zagranicznych misji handlowych, branżowych konferencji, forów i kongresów).

Więcej informacji, formularz zgłoszeniowy na:

http://promedia.biz.pl/pl,aktualnosci,6/expo-marketing-12-pazdziernika-w-warszawie,d918.html

Data publikacji: 6.10.2016
Przeczytaj również

Marketing:
Czy Covid-19 stworzył nowy rodzaj konsumentów? [raport]

Jak wynika z badania SAS, okres lockdownu spowodowanego pandemią Covid-19 znacząco wpłynął na nawyki konsumentów i ich relacje z firmami,… więcej »

Marketing:
Marka odzieży męskiej Pako Lorente promuje kolekcję dresów

Pako Lorente, polski brand kojarzony do tej pory z elegancką modą męską, wprowadza linię Casual Club – limitowaną serię… więcej »

Marketing:
Zalando sięgnęło po murale

Od początku września, w centrach wielkich miast: Warszawy, Wrocławia, Gdańska oraz Katowic można podziwiać ekologiczne, wielkoformatowe… więcej »