Factory pomaga w stylizacjach

Karolina Gruszecka, Magda Jagnicka, Daria Biedrzycka, fot. Podlewski/AKPA

7 maja ruszył nowy projekt sieci centrów outletowych Factory. W majowe weekendy
Factory Fashion Capsule odwiedzi największe polskie miasta, aby pokazać praktyczne podejście do mody. W planie wydarzenia są m.in. warsztaty ze stylistami pokazujące, jak z 30 elementów stworzyć nawet 100 stylizacji na każdą okazję.

Modowa trasa rozpoczęła się w dniach 7-8 maja w Arkadach Kubickiego, w Warszawie. W mobilnym showroomie uczącym praktycznego podejścia do mody pojawiły się m. in. Paulina Krupińska i Maja Sablewska, które z bliska przyglądały się wyselekcjonowanej kolekcji. Na odwiedzających czekało wiele atrakcji. Główną z nich były warsztaty ze stylistami na temat tworzenia kapsułkowej szafy.  W kolejne weekendy projekt dotrze do Wrocławia (13-15 maja), Krakowa (20-22 maja) i Poznania (27-29 maja).

Odwiedzający Factory Fashion Capsule poznają krok po kroku zasady tworzenia własnej kapsułkowej szafy. Pomogą im w tym stworzone przez stylistów, wyselekcjonowane kolekcje pochodzące ze sklepów centrów outletowych Factory. Jedną z atrakcji będą również dodatkowe zniżki do wykorzystania w sklepach Factory.

Projektem Factory Fashion Capsule chcielibyśmy zapoczątkować nowe postrzeganie centrów outletowych. Pokazujemy, że w Factory możemy znaleźć szeroki wybór zarówno marek premium jak i popularnych, których oferta idealnie wpasowuje się w bieżące trendy. Dodatkowym atutem zakupów w Factory są promocje, zawsze od -30 do -70%! Idea kapsułkowej szafy wpisuje się także w filozofię naszej firmy, którą jest zachęcanie do zakupów w stylu smart shopping – mówi Monika Olejnik-Okuniewska, Regional Marketing Director Northern Europe w Neinver Polska.

Data publikacji: 10.05.2016
Przeczytaj również

Aktualności:
Marcin Piechocki powołany na członka zarządu LPP

Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy polskiej spółki odzieżowej LPP, podczas posiedzenia w dniu 29 czerwca br. powołało do zarządu spółki… więcej »

Aktualności:
Co nowego w branży mody?
Sektorowa Rada ds. Kompetencji Moda i Innowacyjne Tekstylia nie zwalnia tempa i cały czas pracuje na rzecz sektora. Naszym nadrzędnym celem jest dostosowanie wiedzy,… więcej »
Aktualności:
Dorota Gardias ambasadorką marki Affect

Efektem współpracy marki Affect i Doroty Gardias, jednej z najbardziej znanych polskich osobowości telewizyjnych, jest Butterfly. Paleta… więcej »