Fashion Business Congress: e-commerce w modzie

22.11.2016 w Łodzi branża mody spotka się na ósmej edycji Fashion Business Congress. Wydarzenie będzie poświęcone sposobom zwiększenia sprzedaży w internecie.

Podczas wykładów oraz na stoiskach konsultacyjnych będzie można dowiedzieć się m.in. jak:

  • zyskać klientów dzięki efektywnym narzędziom marketingowym,
  • zoptymalizować zarządzanie informacją,
  • usprawnić system płatności,
  • sprawnie zintegrować sprzedaż online z offline,
  • zdobyć rynki zagraniczne dzięki e-commerce,
  • zastosować doświadczenia innych, by zwiększyć sprzedaż.

Z udziału w wydarzeniu skorzystają przede wszystkim producenci, importerzy, sieci detaliczne, sklepy internetowe z branży mody, reprezentowane przez:

  • właścicieli, prezesów, dyrektorów sprzedaży i marketingu,
  • dyrektorów i menedżerów e-commerce,
  • osoby zarządzające sieciami detalicznymi.

Tematy wykładów i prelegenci:

E-commerce w retailu. Przemysław Worwa, key account manager, Commit Polska
System ERP jako centrum dowodzenia dla E-commerce. Mirka Achinger, prezes ODL Sp. z o.o.
E-commerce w branży mody. Wyzwania i rozwiązania na podstawie zrealizowanych wdrożeń. Marcin Rutkowski, PR & marketing manager, i-systems
Zwiększanie sprzedaży online poprzez personalizacje i optymalizacje w czasie rzeczywistym
– case studies.
Piotr Oracz, dyrektor ds. E-commerce w Omniconvert Polska (dawniej Marketizator), ekspert Izby Gospodarki Elektronicznej.
Jak przygotować sklep internetowy do przedświątecznej sprzedaży? Maciej Chmiel, doradca Trusted Shops.
Dlaczego ubrania powinny wisieć w chmurze a nie w „szafie“. Tomasz Sobol,
dyrektor marketingu, Beyond.pl
Lepsza komunikacja – większa sprzedaż! Tomasz Ławniczak, CEO, NGChat.com
Jak zbudować przewagę konkurencyjną nowoczesnymi rozwiązaniami płatniczymi? Jacek Kinecki, dyrektor sprzedaży – ecommerce,  Przelewy24, ekspert Izby Gospodarki Elektronicznej

Pełna agenda do pobrania: Agenda

Udział w Kongresie firm z branży mody jest bezpłatny (dla maksimum dwóch osób z jednej firmy).

Prosimy o potwierdzenie udziału w Kongresie poprzez nadesłanie wypełnionego formularza zgłoszenia faksem na numer 22 559 39 62 lub mailem na adres a.lancow@promedia.biz.pl do dnia 18.11.2016, więcej informacji: 22 559 39 61. Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Regulamin konferencji.

Termin:
22.11.2016 (wtorek) w godz. 9:30 – 16:00,
Miejsce
Instytut Europejski, ul. Piotrkowska 258/260, Łódź

ORGANIZATOR

PARTNER GŁÓWNY

PARTNERZY STRATEGICZNI

             

PARTNERZY

  

PARTNERZY HONOROWI

      

PATRONI MEDIALNI

      

SPONSORZY UPOMINKÓW

upominki

Data publikacji: 2.11.2016
Przeczytaj również

Szkolenia i konferencje:
Jak zyskać klientów dzięki pop-up stores?

17 czerwca 2020 w Warszawie odbędzie się 5.edycja Pop-Up Forum, jedynego cyklicznego… więcej »

Szkolenia i konferencje:
O kondycji kształcenia branżowego


26.02.2020 r. w Expo-Łódź obędzie się konferencja „Kształcenie w branży odzieżowo-tekstylnej – potrzeby pracodawców i szkół.… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Okazjonalny VM 2020

„Okazjonalny Visual Merchandising 2020" to temat najbliższego szkolenia z cyklu „VM… więcej »

4 myśli nt. „Fashion Business Congress: e-commerce w modzie

  1. Pingback: Polak na e-zakupach | FASHIONBUSINESS.pl

  2. Pingback: Zakupy na maksa | FASHIONBUSINESS.pl

  3. Pingback: Poradnik: Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym? | FASHIONBUSINESS.pl

  4. Pingback: Fashion Business Congress, Łódź | FASHIONBUSINESS.pl

Możliwość komentowania jest wyłączona.