Ekspert z Japonii na Fashion Business Congress

1 października 2015 r. w Instytucie Europejskim w Łodzi odbędzie się Fashion Business Congress – impreza dedykowana brandingowi w sektorze fashion. Uczestnicy będą mogli się dowiedzieć nie tylko, jak budować markę na rodzimym rynku, ale również za granicą, w tym w Japonii i innych krajach azjatyckich. O brandingu marek odzieżowych w Japonii opowie  Susumu Miyazaki.

Celem kongresu jest dostarczenie firmom z branży mody wiedzy, która pomoże im w budowaniu i promocji marki oraz w zarządzaniu nią. Tematem przewodnim imprezy jest marka w modzie w dobie omnichannel. Podczas wydarzenia uczestnicy będą mogli skorzystać z wykładów, paneli dyskusyjnych, a także bezpłatnych konsultacji na stoiskach informacyjnych partnerów Fashion Business Congress.

W programie znajdą się takie tematy, jak:

  • Budowanie strategii marketingowych w różnych segmentach rynku mody, Monika Kapłan-Gerc, Pink Cigarette
  • Jak stworzyć markę w omnichannel, Mateusz Kowalczyk, i-systems, Katarzyna Pęczar, Fast White Cat, Piotr Urbaniak, Traffic Trends
  • Skuteczna promocja marki – panel dyskusyjny
  • Jak promować polskie marki,  Edyta Bonin, MTP
  • Branding międzynarodowy na targach branżowych, Krystyna Sławska, Igedo
  • Jak przez Japonię zaistnieć na rynku azjatyckim, Susumu Miyazaki, JIAM
  • Środki unijne na innowację i rozwój drogą do wzrostu konkurencyjności marki, Aleksandra Krysiak, PIOT
  • Marka w handlu detalicznym, Radosław Knap, PRCH
  • Trendy w zarządzaniu marką  – panel dyskusyjny

 

Dla firm z branży mody wstęp na Fashion Business Congress jest bezpłatny (dla dwóch osób z jednego przedsiębiorstwa).

Zgłoszenia można nadsyłać do 29 września. Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Firmy zainteresowane udziałem w Fashion Business Congress prosimy o nadesłanie wypełnionego Formularza zgłoszenia uczestnictwa faksem na numer 22 559 39 62 lub mailem na adres a.lancow@promedia.biz.pl

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 559 39 61

Serdecznie zapraszamy!

Organizator:

Promedia_logo-kopia

Promedia Jerzy Osika, wydawca czasopism branżowych:

Moda Męska, Fashionbusiness.pl

Członek Izby Wydawców Prasy

glowna2

 

 

 

Członek Polskiej Rady Centrów Handlowych

PRCH logo 2012

 

 

fbc

Sponsorzy upominków

upom

 

Data publikacji: 24.09.2015
Przeczytaj również

Szkolenia i konferencje:
Jak zyskać klientów dzięki pop-up stores?

17 czerwca 2020 w Warszawie odbędzie się 5.edycja Pop-Up Forum, jedynego cyklicznego… więcej »

Szkolenia i konferencje:
O kondycji kształcenia branżowego


26.02.2020 r. w Expo-Łódź obędzie się konferencja „Kształcenie w branży odzieżowo-tekstylnej – potrzeby pracodawców i szkół.… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Okazjonalny VM 2020

„Okazjonalny Visual Merchandising 2020" to temat najbliższego szkolenia z cyklu „VM… więcej »