Fashion Trends: poznaj trendy na jesień–zimę 2018/19

Już pod koniec września będzie można wziąć udział w wykładach i warsztatach z trendów w modzie damskiej, męskiej oraz bieliźnianej na przyszłoroczny sezon jesień–zima. Tendencje, które będą dominowały na przełomie lat 2018/2019, zaprezentuje Jerzy Osika, przedstawiciel nowojorskiej agencji prognozowania trendów Fashion Snoops.

Podczas cyklu szkoleń Fashion Trends dowiemy się, na jakie inspiracje warto zwrócić uwagę w pracach nad kolekcjami na jesień–zimę 2018/19, jakie konkretnie fasony, materiały i kolorystyka będą modne oraz wykorzystamy i utrwalimy tę wiedzę podczas praktycznych warsztatów. Każdy dzień będzie poświęcony innemu asortymentowi. Można wykupić uczestnictwo we wszystkich dniach lub tylko w wybranym. Terminy i zakres tematyczny poniżej:

26.09.2017, Warszawa – trendy na jesień i zimę 2018/19 w modzie męskiej

27.09.2017, Warszawa – trendy na jesień i zimę 2018/19 w modzie damskiej

28.09.2017, Warszawa – trendy na jesień i zimę 2018/19 w bieliźnie damskiej

Szkolenia skierowane są do osób odpowiedzialnych za sukces kolekcji, w tym: projektantów, menedżerów produktu, właścicieli i prezesów firm. Wykłady i warsztaty poprowadzi Jerzy Osika, ekspert biznesu mody. Organizatorem wydarzenia jest firma Promedia, przedstawiciel Fashion Snoops, Pantone i Mode Information w Polsce, wydawca fachowych czasopism dla branży mody.

Więcej informacji: 784 649 350, fashiontrends@promedia.biz.pl, www.promedia.biz.pl

Data publikacji: 31.08.2017
Przeczytaj również

Handel:
Nie da się mówić o customer experience bez danych – rola AI i omnichannel w dostarczaniu spójnych wrażeń

Zadowolenie klienta nie jest dziś wynikiem pojedynczego zakupu czy udanej rozmowy na… więcej »

Handel:
Kiedy wzrost nie przychodzi sam – nowe wyzwania e-commerce B2B


Choć branża e-commerce najczęściej kojarzy się z handlem detalicznym, sektor B2B generuje w Polsce obroty kilkukrotnie wyższe niż B2C.… więcej »

Aktualności:
Nadchodzi Konferencja E-commerce B2B: Sprawdź, jak zwiększyć sprzedaż business-to-business

20 listopada 2025 w Warszawie odbędzie się kolejna edycja Konferencji E-commerce B2B – corocznego wydarzenia adresowanego do firm, które… więcej »