Fashion Trends: szkolenie z trendów na wiosnę-lato 2015

Inspiracje sztuką, skrócone sylwetki i pudełkowe fasony – to niektóre z wiodących trendów, które mogli poznać uczestnicy konferencji Fashion Trends.

W dniach 11 – 13 lutego 2014 r. w Warszawie odbyła się konferencja  Fashion Trends, podczas której producenci odzieży zapoznali się z trendami w modzie na wiosnę–lato 2015, przygotowane przez światowe biuro trendów Fashion Snoops z Nowego Jorku oraz przez firmę Pantone.

Pierwszy dzień poświęcony był tendencjom w modzie damskiej , drugi zarządzaniu kolorem, a trzeci trendom w męskiej odzieży. Uczestnicy przeszli szkolenie z zakresu ogólnych kierunków stylistycznych, zmian w fasonach odzieży oraz wiodących palet kolorystycznych, wzorów i nadruków.

Jak wynika z prognoz Fashion Snoops, wśród głównych trendów sezonu wiosna–lato 2015 znajdą się inspiracje sztuką – m.in. pop-artem i kubizmem – stylami etnicznymi, Afryką i sportem. Fasony będą ewoluowały w kierunku skróconych sylwetek i pudełkowych krojów, a hitem sezonu, jeśli chodzi o modę damską, będą szerokie spodnie przed kostkę typu shanty.

Szkolenie poprowadzili Carola Seybold, dyrektor Pantone na Europę, Afrykę i Bliski Wschód oraz Jerzy Osika, prezes firmy Promedia reprezentującej Fashion Snoops i Pantone w Polsce. W ciągu wszystkich trzech dni w wydarzeniu wzięło udział ponad 100 osób – projektanci, menedżerowie produktu, właściciele i prezesi firm z branży mody.

Partnerzy: Prym Fashion Polska, Semaco, Amatec i Allcomp. Partnerzy honorowi: Związek Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan, Związek Pracodawców Przemysłu Odzieżowego i Tekstylnego Piot, Viamoda Industrial, apparel.info.pl. Sponsorzy upominków: Rebis, Znak, Wydawnictwo Literackie, Efektima Instytut.

Data publikacji: 2.09.2014
Przeczytaj również

Szkolenia i konferencje:
GMC Summer Camp – otwórz drzwi internetowej sprzedaży

Jak długo w Polsce potrwa okres digitalizacji usług? To pytanie często zadawane znawcom rynku e-commerce oraz zagadnienie poruszone w wielu… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Jak zwiększyć sprzedaż, pozbyć się zapasów i obniżyć koszty, mimo pandemii?

Najlepszym sposobem na nowe wyzwania są nowe rozwiązania. W czasie dynamicznych zmian najlepiej radzą sobie Ci, którzy postawili na… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Fashion Business 2021. Jak zwiększyć dochody mimo kryzysu

9 lutego 2021 zapraszamy na szkolenie online „Fashion Business 2021. Jak zwiększyć dochody mimo kryzysu”. Warsztaty poprowadzi Jerzy Osika,… więcej »