Feministyczny manifest Marlies Dekkers

Holenderska projektantka bielizny, Marlies Dekkers, postanowiła uczcić swoje  50. urodziny tworząc film „The Awakening” („Przebudzenie”), za pomocą którego oddaje cześć wszystkim kobietom.

Jak tłumaczy w komunikacie prasowym projektantka, surowy i prowokacyjny obraz wyraża jej przemyślenia na temat współczesnego feminizmu.  – Razem możemy obalić stereotypy, które zbyt długo wprowadzały w błąd nasze społeczeństwo; że my, kobiety, nie mamy wystarczająco dużo umiejętności, inteligencji i odwagi, aby coś osiągnąć. Wszystko, czego potrzebujemy, to kobiety myślące przyszłościowo: kobiety, które rozumieją, że równość nie jest zależna od czynników zewnętrznych, kobiety, które czują, myślą i promienieją pewnością siebie. Nie przeciwko, ale w partnerstwie z mężczyznami. Jesteśmy trzecim ruchem, kobietami, które idą naprzód – obwieszcza Marlies Dekkers. Projektantka walczy o świat, w którym kobiety uwolnią się od ograniczeń społecznych i kulturowych. Świat, w którym kobiety nie tylko marzą o swoich celach, ale działają w celu ich osiągnięcia.

The Awakening został stworzony ze studiem kreatywnym Cloudfactory, wyreżyserowany przez Daniela Nogueira, nakręcony w Amsterdamie, i wyprodukowany we współpracy z Brenninkmeijer & Isaacs.

Data publikacji: 1.12.2015
Przeczytaj również

Marketing:
Pokolenie Alpha. Jakie wartości są ważne w budowaniu marek
i doświadczeń dla najmłodszych klientów?

Mimo, iż najstarsi członkowie pokolenia Alpha  dopiero wkraczają w wiek nastoletni, to wielu marketerów już dziś skupia na nich uwagę… więcej »

Handel:
Potrzeby, emocje, odczucia w zakupach modowych. Jak wpływać na decyzje klientów w sklepie internetowym?

W Polsce jest około 55 tysięcy przedsiębiorstw, których główną działalnością jest sprzedaż w Internecie. Liczba wszystkich firm… więcej »

Handel:
Kluczowa rola personalizacji zamówień - przyszłość mody online

Rola wdrożenia personalizacji w e-commerce stała się nieodłącznym elementem sukcesu e-sklepów, w szczególności z branży fashion. Ta… więcej »