Feministyczny manifest Marlies Dekkers

Holenderska projektantka bielizny, Marlies Dekkers, postanowiła uczcić swoje  50. urodziny tworząc film „The Awakening” („Przebudzenie”), za pomocą którego oddaje cześć wszystkim kobietom.

Jak tłumaczy w komunikacie prasowym projektantka, surowy i prowokacyjny obraz wyraża jej przemyślenia na temat współczesnego feminizmu.  – Razem możemy obalić stereotypy, które zbyt długo wprowadzały w błąd nasze społeczeństwo; że my, kobiety, nie mamy wystarczająco dużo umiejętności, inteligencji i odwagi, aby coś osiągnąć. Wszystko, czego potrzebujemy, to kobiety myślące przyszłościowo: kobiety, które rozumieją, że równość nie jest zależna od czynników zewnętrznych, kobiety, które czują, myślą i promienieją pewnością siebie. Nie przeciwko, ale w partnerstwie z mężczyznami. Jesteśmy trzecim ruchem, kobietami, które idą naprzód – obwieszcza Marlies Dekkers. Projektantka walczy o świat, w którym kobiety uwolnią się od ograniczeń społecznych i kulturowych. Świat, w którym kobiety nie tylko marzą o swoich celach, ale działają w celu ich osiągnięcia.

The Awakening został stworzony ze studiem kreatywnym Cloudfactory, wyreżyserowany przez Daniela Nogueira, nakręcony w Amsterdamie, i wyprodukowany we współpracy z Brenninkmeijer & Isaacs.

Data publikacji: 1.12.2015
Przeczytaj również

Marketing:
Ponadczasowa moda, ponadczasowe relacje. Kampania „Pokolenia” Patrizia Aryton

Marka Patrizia Aryton przygotowała specjalną kampanię „Pokolenia” poświęconą relacjom między matką a córką. Jak mówią… więcej »

Marketing:
Marka Tommy Hilfiger zaprosiła do współpracy polskiego piłkarza Arkadiusza Milika

Tommy Hilfiger, który od trzech dekad zaciera granice między modą a sportem, łączy siły z ikoną polskiego futbolu, Arkadiuszem Milikiem. W… więcej »

Marketing:
Najpopularniejsze social media. Jakich treści poszukują w nich internauci [raport]

Chociaż na przełomie ostatnich trzech lat postrzeganie social mediów zmieniło się, podium ulubionych platform pozostaje bez zmian. W… więcej »