Feministyczny manifest Marlies Dekkers

Holenderska projektantka bielizny, Marlies Dekkers, postanowiła uczcić swoje  50. urodziny tworząc film “The Awakening” („Przebudzenie”), za pomocą którego oddaje cześć wszystkim kobietom.

Jak tłumaczy w komunikacie prasowym projektantka, surowy i prowokacyjny obraz wyraża jej przemyślenia na temat współczesnego feminizmu.  – Razem możemy obalić stereotypy, które zbyt długo wprowadzały w błąd nasze społeczeństwo; że my, kobiety, nie mamy wystarczająco dużo umiejętności, inteligencji i odwagi, aby coś osiągnąć. Wszystko, czego potrzebujemy, to kobiety myślące przyszłościowo: kobiety, które rozumieją, że równość nie jest zależna od czynników zewnętrznych, kobiety, które czują, myślą i promienieją pewnością siebie. Nie przeciwko, ale w partnerstwie z mężczyznami. Jesteśmy trzecim ruchem, kobietami, które idą naprzód – obwieszcza Marlies Dekkers. Projektantka walczy o świat, w którym kobiety uwolnią się od ograniczeń społecznych i kulturowych. Świat, w którym kobiety nie tylko marzą o swoich celach, ale działają w celu ich osiągnięcia.

The Awakening został stworzony ze studiem kreatywnym Cloudfactory, wyreżyserowany przez Daniela Nogueira, nakręcony w Amsterdamie, i wyprodukowany we współpracy z Brenninkmeijer & Isaacs.

Data publikacji: 1.12.2015
Przeczytaj również

Marketing:
Czy Covid-19 stworzył nowy rodzaj konsumentów? [raport]

Jak wynika z badania SAS, okres lockdownu spowodowanego pandemią Covid-19 znacząco wpłynął na nawyki konsumentów i ich relacje z firmami,… więcej »

Marketing:
Marka odzieży męskiej Pako Lorente promuje kolekcję dresów

Pako Lorente, polski brand kojarzony do tej pory z elegancką modą męską, wprowadza linię Casual Club – limitowaną serię… więcej »

Marketing:
Zalando sięgnęło po murale

Od początku września, w centrach wielkich miast: Warszawy, Wrocławia, Gdańska oraz Katowic można podziwiać ekologiczne, wielkoformatowe… więcej »