Film polskiej marki na festiwalu w Berlinie

Film wizerunkowy Hexeline został zakwalifikowany do udziału w Berlin Fashion Film Festival. To przegląd najlepszych kreacji z kategorii mody, urody i lifestyle’u. Festiwal odbędzie się 2-3 czerwca 2016 w Berlinie.

– Jest to wielkie wyróżnienie dla Hexeline. Docenienie naszej strategii oraz tego, w jaki sposób, konsekwentnie od wielu sezonów prezentujemy naszą markę. Dbam o to, aby wszystkie kampanie pełne były artystycznych odniesień. Aby zawsze były to produkcje bardzo profesjonalne i bardzo bliskie wizerunkowi Hexeline. Duże podziękowania dla „I LIKE PHOTO” i Marcina Kempskiego. Warto było zainwestować w nieprzespane noce, by zapracować na to wyróżnienie! Jestem bardzo, bardzo zadowolona – powiedziała Katarzyna Zawadzka, prezes Hexeline.

Data publikacji: 26.04.2016
Przeczytaj również

Marketing:
Czy Covid-19 stworzył nowy rodzaj konsumentów? [raport]

Jak wynika z badania SAS, okres lockdownu spowodowanego pandemią Covid-19 znacząco wpłynął na nawyki konsumentów i ich relacje z firmami,… więcej »

Marketing:
Marka odzieży męskiej Pako Lorente promuje kolekcję dresów

Pako Lorente, polski brand kojarzony do tej pory z elegancką modą męską, wprowadza linię Casual Club – limitowaną serię… więcej »

Marketing:
Zalando sięgnęło po murale

Od początku września, w centrach wielkich miast: Warszawy, Wrocławia, Gdańska oraz Katowic można podziwiać ekologiczne, wielkoformatowe… więcej »