Film polskiej marki na festiwalu w Berlinie

Film wizerunkowy Hexeline został zakwalifikowany do udziału w Berlin Fashion Film Festival. To przegląd najlepszych kreacji z kategorii mody, urody i lifestyle’u. Festiwal odbędzie się 2-3 czerwca 2016 w Berlinie.

– Jest to wielkie wyróżnienie dla Hexeline. Docenienie naszej strategii oraz tego, w jaki sposób, konsekwentnie od wielu sezonów prezentujemy naszą markę. Dbam o to, aby wszystkie kampanie pełne były artystycznych odniesień. Aby zawsze były to produkcje bardzo profesjonalne i bardzo bliskie wizerunkowi Hexeline. Duże podziękowania dla „I LIKE PHOTO” i Marcina Kempskiego. Warto było zainwestować w nieprzespane noce, by zapracować na to wyróżnienie! Jestem bardzo, bardzo zadowolona – powiedziała Katarzyna Zawadzka, prezes Hexeline.

Data publikacji: 26.04.2016
Przeczytaj również

Marketing:
Kappahl w kampanii „Denim Fit For You” przybliża proces produkcji dżinsów

Kappahl skupia się na przedstawieniu transparentności procesu produkcji dżinsów, dając klientom możliwość śledzenia pochodzenia i etapów… więcej »

Marketing:
Pokolenie Alpha. Jakie wartości są ważne w budowaniu marek
i doświadczeń dla najmłodszych klientów?

Mimo, iż najstarsi członkowie pokolenia Alpha  dopiero wkraczają w wiek nastoletni, to wielu marketerów już dziś skupia na nich uwagę… więcej »

Handel:
Potrzeby, emocje, odczucia w zakupach modowych. Jak wpływać na decyzje klientów w sklepie internetowym?

W Polsce jest około 55 tysięcy przedsiębiorstw, których główną działalnością jest sprzedaż w Internecie. Liczba wszystkich firm… więcej »