Film polskiej marki na festiwalu w Berlinie

Film wizerunkowy Hexeline został zakwalifikowany do udziału w Berlin Fashion Film Festival. To przegląd najlepszych kreacji z kategorii mody, urody i lifestyle’u. Festiwal odbędzie się 2-3 czerwca 2016 w Berlinie.

– Jest to wielkie wyróżnienie dla Hexeline. Docenienie naszej strategii oraz tego, w jaki sposób, konsekwentnie od wielu sezonów prezentujemy naszą markę. Dbam o to, aby wszystkie kampanie pełne były artystycznych odniesień. Aby zawsze były to produkcje bardzo profesjonalne i bardzo bliskie wizerunkowi Hexeline. Duże podziękowania dla „I LIKE PHOTO” i Marcina Kempskiego. Warto było zainwestować w nieprzespane noce, by zapracować na to wyróżnienie! Jestem bardzo, bardzo zadowolona – powiedziała Katarzyna Zawadzka, prezes Hexeline.

Data publikacji: 26.04.2016
Przeczytaj również

Marketing:
Prawne aspekty „dupes” w modzie – kiedy zamiennik narusza prawo?

Zwrot „dupe” (skrót od angielskiego słowa „duplicate”, czyli kopia) oznacza niedrogie zamienniki luksusowych produktów, które imitują… więcej »

Aktualności:
Columbia Sportswear i Intuitive Machines ogłaszają współpracę przy nadchodzącej misji księżycowej

Intuitive Machines wykorzysta dwie opatentowane technologie firmy Columbia, aby chronić swój  lądownik księżycowy przed ekstremalnymi… więcej »

Aktualności:
Deni Cler wspiera kampanię społeczną "Dotykam = Wygrywam"

Marka Deni Cler stworzyła limitowaną edycję t-shirtów z wyjątkową grafiką autorstwa Anny Halarewicz, z której 50% zysków ze sprzedaży… więcej »