Film polskiej marki na festiwalu w Berlinie

Film wizerunkowy Hexeline został zakwalifikowany do udziału w Berlin Fashion Film Festival. To przegląd najlepszych kreacji z kategorii mody, urody i lifestyle’u. Festiwal odbędzie się 2-3 czerwca 2016 w Berlinie.

– Jest to wielkie wyróżnienie dla Hexeline. Docenienie naszej strategii oraz tego, w jaki sposób, konsekwentnie od wielu sezonów prezentujemy naszą markę. Dbam o to, aby wszystkie kampanie pełne były artystycznych odniesień. Aby zawsze były to produkcje bardzo profesjonalne i bardzo bliskie wizerunkowi Hexeline. Duże podziękowania dla „I LIKE PHOTO” i Marcina Kempskiego. Warto było zainwestować w nieprzespane noce, by zapracować na to wyróżnienie! Jestem bardzo, bardzo zadowolona – powiedziała Katarzyna Zawadzka, prezes Hexeline.

Data publikacji: 26.04.2016
Przeczytaj również

Marketing:
Jak przyciągnąć klientów do pop-up store'u?
Dla sklepów tymczasowych liczy się efekt krótko terminowy bardziej niż dla innych. Dlatego najlepiej współpracować z influencerami w oparciu o kupony rabatowe,… więcej »
Handel:
Jak zyskać klientów w czasie nowych wyzwań?
Otwarcie sklepów i centrów handlowych zmotywowało większość firm do aktualizacji prognoz nadchodzących zmian oraz kierunków dalszego rozwoju. Jakich zmian w zachowaniach … więcej »
Marketing:
Wystartowała kampania telewizyjna eobuwie.pl

Kampania nowej kolekcji Spring/Summer 2020 eobuwie.pl, która była odsłaniana stopniowo, wchodzi w… więcej »