Film polskiej marki na festiwalu w Berlinie

Film wizerunkowy Hexeline został zakwalifikowany do udziału w Berlin Fashion Film Festival. To przegląd najlepszych kreacji z kategorii mody, urody i lifestyle’u. Festiwal odbędzie się 2-3 czerwca 2016 w Berlinie.

– Jest to wielkie wyróżnienie dla Hexeline. Docenienie naszej strategii oraz tego, w jaki sposób, konsekwentnie od wielu sezonów prezentujemy naszą markę. Dbam o to, aby wszystkie kampanie pełne były artystycznych odniesień. Aby zawsze były to produkcje bardzo profesjonalne i bardzo bliskie wizerunkowi Hexeline. Duże podziękowania dla „I LIKE PHOTO” i Marcina Kempskiego. Warto było zainwestować w nieprzespane noce, by zapracować na to wyróżnienie! Jestem bardzo, bardzo zadowolona – powiedziała Katarzyna Zawadzka, prezes Hexeline.

Data publikacji: 26.04.2016
Przeczytaj również

Marketing:
Martyna Wojciechowska ambasadorką Triumpha

Twarzą wiosennej kampanii marki bieliźnianej Triumph została jej nowa ambasadorka, Martyna Wojciechowska dziennikarka,… więcej »

Handel:
Pop-up store, czyli co? Poznaj fenomen, który podbija świat handlu

Wśród handlowych zwycięzców nowej rzeczywistości, zaraz po e-commerce, coraz częściej wymieniany jest pop-up store. Może to jest więc… więcej »

Marketing:
Kasia Sokołowska ambasadorką Samsung AirDresser

Reżyserka pokazów mody, Kasia Sokołowska nawiązała współpracę z firmą Samsung w zakresie promocji szafy odświeżającej ubrania… więcej »