Forum Handlu w Internecie

fot. serwis prasowy MTP

Od 25 do 26 lutego, podczas Targów Mody Poznań, będą odbywały się seminaria dla firm odzieżowych zainteresowanych sprzedażą produktów przez internet. Wykłady wejdą w skład Forum Handlu w Internecie, w ramach którego zostaną też uruchomione bezpłatne punkty konsultacyjne, gdzie będzie można skorzystać z porad specjalistów od e-handlu.

Szczegółowy program Forum Handlu w Internecie:

25 lutego 2015, środa

12.00 – 12.45 E-commerce dla poczatkujących, czyli jak dobrze wystartować ze sprzedażą w internecie, Michał Faber, Anna Ambroszkiewicz, Arena.pl

12.45 – 13.30 Jak stworzyć skuteczny sklep internetowy? Szymon Niedziela, Light4website

13.30 – 14.15 Efektywny e-marketing, Marek Broda,Sales Manago

14.15 – 14.45 Jak zwiększyć sprzedaż w internecie – panel dyskusyjny, moderator Jerzy Osika, Promedia

 

26 lutego 2015, czwartek

12.00-12.45 Jak zdobyć zaufanie klienta w sklepie internetowym? Marcin Błaszyk, Kancelaria KLJB

12.45-13.30 Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce, Marcin Klimaszewski, CloudPack

13.30-14.15 Jak zintegrować sklep tradycyjny z internetowym? Wojciech Adamowski, Orbis Software

14.15-14.45 Panel dyskusyjny – trendy w e-commerce, moderator Jerzy Osika, Promedia

Miejsce: Międzynarodowe Targi Poznańskie, Speakers Corner – pawilon 7

Organizatorzy: Promedia i MTP

Serdecznie zapraszamy!

Data publikacji: 18.02.2015
Przeczytaj również

Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!

Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Poland & CEE Retail Summit 2024: Łącząc serca i umysły w handlu detalicznym 9-10 kwietnia 2024

Organizowana przez European Conferences United, 15. edycja Poland & CEE Retail Summit 2024, zaplanowana na 9-10 kwietnia w DoubleTree by… więcej »

Szkolenia i konferencje:
IV Forum Loyalty Planet 360  zaprasza 17-18 kwietnia 2024 r.

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec… więcej »