Gala Bra Day

Za nami już 4. odsłona gali Bra Day, Breast Reconstruction Awareness Day, wyjątkowego pokazu mody, którego gwiazdami są Amazonki. Celem przedsięwzięcia jest zwiększenie świadomości profilaktyki zdrowotnej i, co najistotniejsze, promowanie zabiegów rekonstrukcji piersi po mastektomii. Zwieńczeniem gali było wręczenie statuetki i nagrody honorowej Kapituły wydarzenia zespołowi Blue Cafe, który przyczynił się do promocji idei przyświecających Bra Day.

Tegoroczna edycja Bra Day 2017, tradycyjnie już odbyła się w przestrzeniach Centrum Promocji Mody. Wydarzenie organizowane jest wspólnie przez łódzką ASP, Wojewódzkie Wielospecjalistyczne Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi.

Głównymi bohaterkami pokazu były wyjątkowe kobiety po zabiegu mastektomii, które wystąpiły jako modelki i zaprezentowały się w kolekcjach wiodących polskich marek modowych, jak Moove, Viola Piekut i MMC

Co więcej, oprócz udziału w gali, pacjentki Szpitala im. M. Kopernika wzięły udział w sesji zdjęciowej, podczas której wcieliły się w rolę legendarnych bohaterek filmowych. Efekty sesji można zobaczyć na plakatach kinowych w Centrum Promocji Mody.

Łódź jest jedynym miastem, obchodzącym Breast Reconstruction Awareness Day w Polsce. Poprzez BRA DAY uświadamiamy Polkom, że każda kobieta, która staje w obliczu choroby nowotworowej i mastektomii, ma prawo do refundowanego przez NFZ zabiegu rekonstrukcji piersi. Formuła naszych obchodów tego ważnego dnia pozwala uczestniczkom poczuć się pewnymi siebie, docenionymi, a przede wszystkim pięknymi. Historie trzydziestu siedmiu wspaniałych kobiet, które pokonały raka piersi, udowadniają, że odtworzenie piersi to bardzo istotna część terapii onkologicznej – mówi Magdalena Janus-Hibner, Pełnomocnik Dyrektora ds. Realizacji Projektów.

Ważnym punktem gali były również licytacje, dochód z których przeznaczony zostanie na działalność edukacyjną na rzecz rozwoju rekonstrukcji piersi. Tegoroczne aukcje cieszyły się olbrzymim powodzeniem.

Ponadto, jak co oku, Wojewódzkie Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi zorganizowało w ramach BRA DAY badania profilaktyczne i aktywności związane z edukacją prozdrowotną oraz bezpłatne badania piersi.

Data publikacji: 3.11.2017
Przeczytaj również

Aktualności:
Dorota Gardias ambasadorką marki Affect

Efektem współpracy marki Affect i Doroty Gardias, jednej z najbardziej znanych polskich osobowości telewizyjnych, jest Butterfly. Paleta… więcej »

Aktualności:
Handlowcy szykują się na batalie sądowe z centrami handlowymi

„Może nie dożyjemy końca tych procesów, ale musimy zawalczyć o przyszłość” – deklarują handlowcy zrzeszeni w Związku Polskich… więcej »

Aktualności:
Change Lingerie z wirtualnym salonem brafittingowm

Idealnie dobrany biustonosz podczas zakupów online? Czy to naprawdę możliwe? Okazuje się, że tak. Klientki, które nie mogą skorzystać z… więcej »