GDS: zadowoleni zwiedzający

Zimowe targi obuwia i akcesoriów GDS odbyły się w Düsseldorfie, 4-6 lutego 2015, wspólnie z imprezą tag it!.

Na tegorocznych targach GDS zaprezentowało się 900 marek w trzech działach tematycznych, a dodatkowe 160 wystawców zostało zlokalizowanych na tag it! – sektorowi poświęconemu produkcji na zlecenie. Organizatorzy zanotowali delikatny wzrost liczby odwiedzających. Oprócz kupców i przedstawicieli mediów, trzeciego dnia na imprezie pojawiło się 150 blogerów. Według sondaży przeprowadzonych przez organizatorów, większość obecnych gości, bo aż 92,3%, uznała, że była „bardzo zadowolona” z uczestnictwa w tegorocznym wydarzeniu. Mimo, że większość odwiedzających zadeklarowało zdobywanie informacji i nawiązywanie kontaktów jako główny cel swojej wizyty, ponad połowa z nich złożyła lub ma w planach złożenie zamówień.

Dużym zainteresowaniem w trakcie imprezy cieszył się projekt Design Trendsetter, w ramach którego 20 wybranych przez jury projektantów zaprezentowało swoje prace w specjalnie przygotowanej dla tego celu przestrzeni. Wręczona została również nagroda dla młodych, kreatywnych projektantów, którą tym razem otrzymała Tereza Švolíková za swoje „soczewkowe buty”, zmieniające się w zależności od kąta patrzenia.

Następna edycja targów planowana jest na 29-31 lipca 2015.

Data publikacji: 10.03.2015
Przeczytaj również

Targi:
Pitti Uomo: Punkt zwrotny dla branży mody męskiej?
Na początku lipca zakończyła się letnia edycja najważniejszych targów mody męskiej Pitti Uomo we Florencji. To tu można podpatrzeć rodzące się zmiany w kroju,… więcej »
Targi:
Francuskie e-targi dla przemysłu lekkiego

Dynamiczny rynek tekstyliów wymaga skutecznych i szybkich rozwiązań, by podążać za potrzebami producentów i konsumentów. Wychodząc… więcej »

Targi:
ISPO Munich Online 2021: ponad 500 wystawców i ciekawy program

Tegoroczna monachijska edycja targów odzieży, obuwia i sprzętu sportowego ISPO odbędzie się w wersji online. Impreza, wraz z programem… więcej »