GDS: zadowoleni zwiedzający

Zimowe targi obuwia i akcesoriów GDS odbyły się w Düsseldorfie, 4-6 lutego 2015, wspólnie z imprezą tag it!.

Na tegorocznych targach GDS zaprezentowało się 900 marek w trzech działach tematycznych, a dodatkowe 160 wystawców zostało zlokalizowanych na tag it! – sektorowi poświęconemu produkcji na zlecenie. Organizatorzy zanotowali delikatny wzrost liczby odwiedzających. Oprócz kupców i przedstawicieli mediów, trzeciego dnia na imprezie pojawiło się 150 blogerów. Według sondaży przeprowadzonych przez organizatorów, większość obecnych gości, bo aż 92,3%, uznała, że była „bardzo zadowolona” z uczestnictwa w tegorocznym wydarzeniu. Mimo, że większość odwiedzających zadeklarowało zdobywanie informacji i nawiązywanie kontaktów jako główny cel swojej wizyty, ponad połowa z nich złożyła lub ma w planach złożenie zamówień.

Dużym zainteresowaniem w trakcie imprezy cieszył się projekt Design Trendsetter, w ramach którego 20 wybranych przez jury projektantów zaprezentowało swoje prace w specjalnie przygotowanej dla tego celu przestrzeni. Wręczona została również nagroda dla młodych, kreatywnych projektantów, którą tym razem otrzymała Tereza Švolíková za swoje „soczewkowe buty”, zmieniające się w zależności od kąta patrzenia.

Następna edycja targów planowana jest na 29-31 lipca 2015.

Data publikacji: 10.03.2015
Przeczytaj również

Marketing:
Expo marketing, który sprzedaje. Jak odnieść sukces na targach?
Dlaczego z tych samych targów jedni wystawcy wracają zadowoleni, a inni nie? Na co warto zwrócić uwagę, by zwiększyć swoje szanse na targowy sukces? Bez względu na to, czy… więcej »
Targi:
Jubileuszowa edycja RetailShow w listopadzie
Już niedługo, w dniach 20-21 listopada, w Centrum EXPO XXI w Warszawie, odbędą się jubileuszowe 10. Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow. Wraz z targami… więcej »
Targi:
Szwalnia 2020 Tylko dla Profesjonalistów
26 i 27 września 2019 r. w łódzkim Centrum Promocji Mody odbędzie się XV edycja Szwalni Tylko dla Profesjonalistów. To specjalistyczne wydarzenie skierowane jest do… więcej »