Golden Marketing Conference: trendy w marketingu

Już 14-15 września odbędzie się 8. edycja Golden Marketing Conference, na której prelegenci przedstawią trendy w social mediach (Facebook, LinkedIn, YouTube), Google Ads, działalności CSR, e-commerce, omnichannel oraz przedstawią nowe narzędzia marketingowe, które testują największe brandy.

Gościem specjalnym wydarzenia będzie Jurek Owsiak,  dziennikarz radiowy i telewizyjny, twórca najbardziej rozpoznawalnej marki w Polsce – Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy oraz Pol’and’Rock Festival przyjedzie do Poznania 14 września na zaproszenie Grupy MTP – organizatora Golden Marketing Conference by wygłosić prezentację pt. „Budowanie wizerunku marki oraz team building na podstawie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy oraz Festiwalu Pol’and’Rock”.  Swój sukces zawdzięcza ludziom których skupia wokół siebie, niezależnie od ich wieku czy poglądów,  z którymi konsekwentnie buduje wizerunek stworzonych przez siebie marek. W swoim  wystąpieniu zdradzi jak efektywnie budować tak duże przedsięwzięcia i jak skrupulatnie je realizować. Podzieli się swoimi doświadczeniami, przełamując stereotypowe myślenie i motywując do działania.

Golden Marketing Conference to dwudniowe wydarzenie skierowane do Top Managementu – członków zarządu, dyrektorów marketingu, osób decyzyjnych w zakresie strategii rozwoju marki, specjalistów ds. public relations oraz przedsiębiorców. Organizator konferencji ma jasno wyznaczony cel – przekazać jak najwięcej merytorycznej treści, informacji o trendach i przygotować rynek marketingowy na nadchodzące zmiany. Specjalna formuła oparta na długich prelekcjach oraz wyjątkowy dobór prelegentów stworzony z wybitnych ekspertów i dyrektorów marketingu największych międzynarodowych marek stwarza przełomowy dla branży marketingowej event o ogromnym potencjale biznesowym.  

14-15 września, na 8. edycji wydarzenia, wykłady wygłoszą m.in.: Katarzyna Turowski Paliwoda, Head of Business, CEE Facebook, Jarosław Bednarczyk, Sales Manager CEE, Google, Angelika Jeżewska, Brand Manager w Lenovo Polska, Tomasz Bąk, Dyrektor Marketingu w Citi Handlowy, Piotr Bucki, Tomasz Manikowski, Artur Jabłoński, Marcin Sokołowski, Head of Business, Sharebee, Jakub Garstka, The Idea Man, Mobile Vikings  oraz Maciej Mazur, Dyrektor Zarządzający PSPA.

Szczegółowe informacje na temat Golden Marketing Conference oraz bilety dostępne są na:  https://goldenmarketing.pl/poznan/. Zachęcamy także do obejrzenia relacji wideo z zeszłorocznej edycji: https://youtu.be/KT47nuqT9BQ

Data publikacji: 9.09.2020
Przeczytaj również

Szkolenia i konferencje:
Dofinansowane szkolenia i doradztwo dla branży mody

Jaka jest recepta na sukces? „Wiedzieć więcej niż inni” - radził miliarder Arystoteles Onasis. Inwestowanie we właściwe szkolenia i… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Startują szkolenia on-line dedykowane sklepom z branży fashion

Chcesz sprzedawać lepiej w modowym sklepie? Skorzystaj 23 i 30 lipca z profesjonalnych szkoleń online dla salonów z branży mody. Celem… więcej »

Handel:
Jak zyskać klientów w czasie nowych wyzwań?
Otwarcie sklepów i centrów handlowych zmotywowało większość firm do aktualizacji prognoz nadchodzących zmian oraz kierunków dalszego rozwoju. Jakich zmian w zachowaniach … więcej »