Golden Marketing Conference: trendy w marketingu

Już 14-15 września odbędzie się 8. edycja Golden Marketing Conference, na której prelegenci przedstawią trendy w social mediach (Facebook, LinkedIn, YouTube), Google Ads, działalności CSR, e-commerce, omnichannel oraz przedstawią nowe narzędzia marketingowe, które testują największe brandy.

Gościem specjalnym wydarzenia będzie Jurek Owsiak,  dziennikarz radiowy i telewizyjny, twórca najbardziej rozpoznawalnej marki w Polsce – Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy oraz Pol’and’Rock Festival przyjedzie do Poznania 14 września na zaproszenie Grupy MTP – organizatora Golden Marketing Conference by wygłosić prezentację pt. „Budowanie wizerunku marki oraz team building na podstawie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy oraz Festiwalu Pol’and’Rock”.  Swój sukces zawdzięcza ludziom których skupia wokół siebie, niezależnie od ich wieku czy poglądów,  z którymi konsekwentnie buduje wizerunek stworzonych przez siebie marek. W swoim  wystąpieniu zdradzi jak efektywnie budować tak duże przedsięwzięcia i jak skrupulatnie je realizować. Podzieli się swoimi doświadczeniami, przełamując stereotypowe myślenie i motywując do działania.

Golden Marketing Conference to dwudniowe wydarzenie skierowane do Top Managementu – członków zarządu, dyrektorów marketingu, osób decyzyjnych w zakresie strategii rozwoju marki, specjalistów ds. public relations oraz przedsiębiorców. Organizator konferencji ma jasno wyznaczony cel – przekazać jak najwięcej merytorycznej treści, informacji o trendach i przygotować rynek marketingowy na nadchodzące zmiany. Specjalna formuła oparta na długich prelekcjach oraz wyjątkowy dobór prelegentów stworzony z wybitnych ekspertów i dyrektorów marketingu największych międzynarodowych marek stwarza przełomowy dla branży marketingowej event o ogromnym potencjale biznesowym.  

14-15 września, na 8. edycji wydarzenia, wykłady wygłoszą m.in.: Katarzyna Turowski Paliwoda, Head of Business, CEE Facebook, Jarosław Bednarczyk, Sales Manager CEE, Google, Angelika Jeżewska, Brand Manager w Lenovo Polska, Tomasz Bąk, Dyrektor Marketingu w Citi Handlowy, Piotr Bucki, Tomasz Manikowski, Artur Jabłoński, Marcin Sokołowski, Head of Business, Sharebee, Jakub Garstka, The Idea Man, Mobile Vikings  oraz Maciej Mazur, Dyrektor Zarządzający PSPA.

Szczegółowe informacje na temat Golden Marketing Conference oraz bilety dostępne są na:  https://goldenmarketing.pl/poznan/. Zachęcamy także do obejrzenia relacji wideo z zeszłorocznej edycji: https://youtu.be/KT47nuqT9BQ

Data publikacji: 9.09.2020
Przeczytaj również

Szkolenia i konferencje:
Cross-Border E-commerce: Nowe możliwości dla polskich firm na rynkach zagranicznych

16 maja 2024 r. w Warszawie odbędzie konferencja Cross-Border E-commerce. Wydarzenie jest skierowane do przedsiębiorstw, które chcą rozwijać… więcej »

Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!

Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Poland & CEE Retail Summit 2024: Łącząc serca i umysły w handlu detalicznym 9-10 kwietnia 2024

Organizowana przez European Conferences United, 15. edycja Poland & CEE Retail Summit 2024, zaplanowana na 9-10 kwietnia w DoubleTree by… więcej »