Gwyneth Paltrow nową twarzą Tous

Marka biżuterii Tous wybrała Gwyneth Paltrow na gwiazdę światowej kampanii reklamowej firmy w 2016 roku.

W styczniu zobaczymy premierę Tender Stories Nº4, pierwszej reklamy, w której zagra aktorka. Tak jak w przypadku poprzednich serii, kampanii będzie towarzyszył film prezentujący wartości marki w inteligentny, zabawny i poruszający sposób.

„Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że Gwyneth będzie twarzą Tous w nadchodzących kampaniach” mówi Rosa Tous, wiceprezes firmy. „Będąc niezwykle piękną kobietą, Gwyneth jest również bardzo utalentowaną aktorką i jest w stanie przekazać podstawową wartość naszej marki, czyli czułość”.

Tous to rodzinna, hiszpańska marka, która powstała w 1920r. Firmę założyło małżeństwo Salvador Tous Blavi i Teresa Ponsa. W 1965 roku syn założycieli, Salvador Tous poślubił Rosę Oriol i wspólnie uczynili z Tous’a rozpoznawalny na świecie brand. Firma ma obecnie ponad 500 sklepów na całym świecie.

Data publikacji: 18.12.2015
Przeczytaj również

Marketing:
Kappahl w kampanii „Denim Fit For You” przybliża proces produkcji dżinsów

Kappahl skupia się na przedstawieniu transparentności procesu produkcji dżinsów, dając klientom możliwość śledzenia pochodzenia i etapów… więcej »

Marketing:
Pokolenie Alpha. Jakie wartości są ważne w budowaniu marek
i doświadczeń dla najmłodszych klientów?

Mimo, iż najstarsi członkowie pokolenia Alpha  dopiero wkraczają w wiek nastoletni, to wielu marketerów już dziś skupia na nich uwagę… więcej »

Handel:
Potrzeby, emocje, odczucia w zakupach modowych. Jak wpływać na decyzje klientów w sklepie internetowym?

W Polsce jest około 55 tysięcy przedsiębiorstw, których główną działalnością jest sprzedaż w Internecie. Liczba wszystkich firm… więcej »