Gwyneth Paltrow nową twarzą Tous

Marka biżuterii Tous wybrała Gwyneth Paltrow na gwiazdę światowej kampanii reklamowej firmy w 2016 roku.

W styczniu zobaczymy premierę Tender Stories Nº4, pierwszej reklamy, w której zagra aktorka. Tak jak w przypadku poprzednich serii, kampanii będzie towarzyszył film prezentujący wartości marki w inteligentny, zabawny i poruszający sposób.

“Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że Gwyneth będzie twarzą Tous w nadchodzących kampaniach” mówi Rosa Tous, wiceprezes firmy. “Będąc niezwykle piękną kobietą, Gwyneth jest również bardzo utalentowaną aktorką i jest w stanie przekazać podstawową wartość naszej marki, czyli czułość”.

Tous to rodzinna, hiszpańska marka, która powstała w 1920r. Firmę założyło małżeństwo Salvador Tous Blavi i Teresa Ponsa. W 1965 roku syn założycieli, Salvador Tous poślubił Rosę Oriol i wspólnie uczynili z Tous’a rozpoznawalny na świecie brand. Firma ma obecnie ponad 500 sklepów na całym świecie.

Data publikacji: 18.12.2015
Przeczytaj również

Marketing:
Czy Covid-19 stworzył nowy rodzaj konsumentów? [raport]

Jak wynika z badania SAS, okres lockdownu spowodowanego pandemią Covid-19 znacząco wpłynął na nawyki konsumentów i ich relacje z firmami,… więcej »

Marketing:
Marka odzieży męskiej Pako Lorente promuje kolekcję dresów

Pako Lorente, polski brand kojarzony do tej pory z elegancką modą męską, wprowadza linię Casual Club – limitowaną serię… więcej »

Marketing:
Zalando sięgnęło po murale

Od początku września, w centrach wielkich miast: Warszawy, Wrocławia, Gdańska oraz Katowic można podziwiać ekologiczne, wielkoformatowe… więcej »