Gwyneth Paltrow nową twarzą Tous

Marka biżuterii Tous wybrała Gwyneth Paltrow na gwiazdę światowej kampanii reklamowej firmy w 2016 roku.

W styczniu zobaczymy premierę Tender Stories Nº4, pierwszej reklamy, w której zagra aktorka. Tak jak w przypadku poprzednich serii, kampanii będzie towarzyszył film prezentujący wartości marki w inteligentny, zabawny i poruszający sposób.

„Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że Gwyneth będzie twarzą Tous w nadchodzących kampaniach” mówi Rosa Tous, wiceprezes firmy. „Będąc niezwykle piękną kobietą, Gwyneth jest również bardzo utalentowaną aktorką i jest w stanie przekazać podstawową wartość naszej marki, czyli czułość”.

Tous to rodzinna, hiszpańska marka, która powstała w 1920r. Firmę założyło małżeństwo Salvador Tous Blavi i Teresa Ponsa. W 1965 roku syn założycieli, Salvador Tous poślubił Rosę Oriol i wspólnie uczynili z Tous’a rozpoznawalny na świecie brand. Firma ma obecnie ponad 500 sklepów na całym świecie.

Data publikacji: 18.12.2015
Przeczytaj również

Marketing:
Columbia Sportswear: Dzięki tym butom na szlaku poczujesz się jak górska kozica

Bazując na 20-letnim doświadczeniu w projektowaniu i produkcji obuwia sportowego, Columbia Sportswear wprowadza na rynek nowy hikingowy model… więcej »

Marketing:
Lojalności klientów ważniejsza niż kiedykolwiek. Konkurs Loyalty Heroes

- Eksperci są zgodni, lojalność jest w cenie i jej rola będzie rosła. Najpierw wymusiła to pandemia, a teraz zbliżający… więcej »

Marketing:
5 wskazówek jak promować swoją markę modową w social media
Marketing twojej marki modowej nie może pominąć komunikacji w social media. To ogromny potencjał dla brandu, dzięki któremu zbudujesz zaangażowaną społeczność i… więcej »