Gwyneth Paltrow nową twarzą Tous

Marka biżuterii Tous wybrała Gwyneth Paltrow na gwiazdę światowej kampanii reklamowej firmy w 2016 roku.

W styczniu zobaczymy premierę Tender Stories Nº4, pierwszej reklamy, w której zagra aktorka. Tak jak w przypadku poprzednich serii, kampanii będzie towarzyszył film prezentujący wartości marki w inteligentny, zabawny i poruszający sposób.

„Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że Gwyneth będzie twarzą Tous w nadchodzących kampaniach” mówi Rosa Tous, wiceprezes firmy. „Będąc niezwykle piękną kobietą, Gwyneth jest również bardzo utalentowaną aktorką i jest w stanie przekazać podstawową wartość naszej marki, czyli czułość”.

Tous to rodzinna, hiszpańska marka, która powstała w 1920r. Firmę założyło małżeństwo Salvador Tous Blavi i Teresa Ponsa. W 1965 roku syn założycieli, Salvador Tous poślubił Rosę Oriol i wspólnie uczynili z Tous’a rozpoznawalny na świecie brand. Firma ma obecnie ponad 500 sklepów na całym świecie.

Data publikacji: 18.12.2015
Przeczytaj również

Marketing:
Ewolucja zachowań konsumenckich: jak dotrzymać jej kroku i osiągać sukcesy [raport]

W tej erze przyspieszonej cyfryzacji przedsiębiorstwa muszą elastycznie reagować na potrzeby klientów. Lojalność wobec marki już nie… więcej »

Marketing:
LPP wystartowało z nową kampanią edukacyjną na temat pielęgnacji odzieży

Świadomość wpływu naszych codziennych decyzji dotyczących pielęgnacji odzieży na środowisko rośnie, jednak jak pokazuje badanie… więcej »

Marketing:
Ostatnia kolekcja Lancerto & Mr.Vintage. Marka kończy współpracę ze znanym blogerem

Najdłuższa w Polsce współpraca marki odzieżowej i blogera modowego dobiega końca a jej… więcej »