H&M wprowadza pełną gamę kosmetyków

Jesienią w sklepach H&M pojawią kosmetyki do makijażu, a także produkty do pielęgnacji włosów i ciała oraz przyrządy kosmetyczne. Produkty te, sprzedawane pod marką własną sieci, będą dostępne w ponad 900 salonach na całym świecie oraz online na stronie hm.com.

W sklepach H&M będą wydzielone strefy przeznaczone wyłącznie dla kosmetyków, gdzie klienci będą mogli sprawdzić nowe trendy i znaleźć indywidualne rozwiązania. – Bardzo się cieszymy, że H&M może zaoferować „modę dla twarzy”. Jest to dla nas okazja do wyrażenia pomysłowości, twórczości i jednocześnie do zabawy z kolorami – mówi Sara Wallander, projektantka konceptu H&M Beauty.
Na rynku pojawi się ponad 700 produktów oraz sezonowe kolekcje w nowych i limitowanych edycjach kolorów. W nowym asortymencie, który zastąpi aktualną ofertę kosmetyków H&M, znajdą się też dwie dodatkowe kolekcje: linia premium oraz linia składająca się z bardziej przyjaznych dla środowiska produktów z certyfikatem Ecocert.

Data publikacji: 19.05.2015
Przeczytaj również

Marketing:
Ewolucja zachowań konsumenckich: jak dotrzymać jej kroku i osiągać sukcesy [raport]

W tej erze przyspieszonej cyfryzacji przedsiębiorstwa muszą elastycznie reagować na potrzeby klientów. Lojalność wobec marki już nie… więcej »

Handel:
Polskie firmy handlowe toną w długach. Kto ma największe kłopoty? [raport]

Handel jest najbardziej zadłużonym sektorem polskiej gospodarki. Zajmuje się nim blisko… więcej »

Handel:
Jak bardzo wakacyjny boom rozkręci sprzedaż w sklepach?

Sprzedawcy oraz eksperci ds. handlu spodziewają się największego od paru lat wakacyjnego „boomu” zakupowego w tradycyjnych sklepach i… więcej »