H&M wprowadza pełną gamę kosmetyków

Jesienią w sklepach H&M pojawią kosmetyki do makijażu, a także produkty do pielęgnacji włosów i ciała oraz przyrządy kosmetyczne. Produkty te, sprzedawane pod marką własną sieci, będą dostępne w ponad 900 salonach na całym świecie oraz online na stronie hm.com.

W sklepach H&M będą wydzielone strefy przeznaczone wyłącznie dla kosmetyków, gdzie klienci będą mogli sprawdzić nowe trendy i znaleźć indywidualne rozwiązania. – Bardzo się cieszymy, że H&M może zaoferować „modę dla twarzy”. Jest to dla nas okazja do wyrażenia pomysłowości, twórczości i jednocześnie do zabawy z kolorami – mówi Sara Wallander, projektantka konceptu H&M Beauty.
Na rynku pojawi się ponad 700 produktów oraz sezonowe kolekcje w nowych i limitowanych edycjach kolorów. W nowym asortymencie, który zastąpi aktualną ofertę kosmetyków H&M, znajdą się też dwie dodatkowe kolekcje: linia premium oraz linia składająca się z bardziej przyjaznych dla środowiska produktów z certyfikatem Ecocert.

Data publikacji: 19.05.2015
Przeczytaj również

Rynek:
Globalne marki luksusowe inwestują w sztuczną inteligencję
LVMH, właściciel m.in. takich marek, jak: Louis Vuitton, Christian Dior, Loewe czy Kenzo, będzie opracować nowe rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji i chmurze… więcej »
Rynek:
Grupa CCC podsumowuje rok obrotowy 2020/21

Grupa CCC zakończyła rok obrotowy 2020/21 (uwzględniający styczeń’21) przychodami na poziomie 5,6 mld zł. Przedłużającym się… więcej »

Handel:
E-sprzedaż rośnie. W czołówce luksusowe torebki

Jak wynika z Indeksu Zakupów (Shopping Index) opartego na danych dotyczących ponad miliarda konsumentów z całego świata, obroty handlu… więcej »