H&M wprowadza pełną gamę kosmetyków

Jesienią w sklepach H&M pojawią kosmetyki do makijażu, a także produkty do pielęgnacji włosów i ciała oraz przyrządy kosmetyczne. Produkty te, sprzedawane pod marką własną sieci, będą dostępne w ponad 900 salonach na całym świecie oraz online na stronie hm.com.

W sklepach H&M będą wydzielone strefy przeznaczone wyłącznie dla kosmetyków, gdzie klienci będą mogli sprawdzić nowe trendy i znaleźć indywidualne rozwiązania. – Bardzo się cieszymy, że H&M może zaoferować „modę dla twarzy”. Jest to dla nas okazja do wyrażenia pomysłowości, twórczości i jednocześnie do zabawy z kolorami – mówi Sara Wallander, projektantka konceptu H&M Beauty.
Na rynku pojawi się ponad 700 produktów oraz sezonowe kolekcje w nowych i limitowanych edycjach kolorów. W nowym asortymencie, który zastąpi aktualną ofertę kosmetyków H&M, znajdą się też dwie dodatkowe kolekcje: linia premium oraz linia składająca się z bardziej przyjaznych dla środowiska produktów z certyfikatem Ecocert.

Data publikacji: 19.05.2015
Przeczytaj również

Rynek:
Grupa CCC buduje poduszkę płynnościową na trudne czasy

Grupa CCC w Q3’22 (sierpień-październik) osiągnęła najwyższą w historii sprzedaż kwartalną – blisko 2,4 mld PLN (+18% rdr) – przy… więcej »

Rynek:
Zalando: wzrosty mimo gorszych nastrojów konsumenckich

Zalando, jedna z wiodących europejskich platform modowych i lifestylowych, zanotowała wzrost w trzecim kwartale. Liczba aktywnych klientów w… więcej »

Rynek:
Grupa Esotiq & Henderson zwiększa przychody w pierwszym półroczu 2022 roku

Pierwsze półrocze było dla Grupy Esotiq & Henderson dużym wyzwaniem. Polski producent bielizny zanotował w pierwszych sześciu… więcej »