II Ogólnopolski #DzienSzpilek już 25 września

Ogólnopolski #DzienSzpilek to zainicjowane rok temu przez Moliera 2 akcja społeczna, mająca na celu pomoc dzieciom z fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową.

Akcja społeczna #DzienSzpilek skierowana jest do osób z całego kraju. Za każde zdjęcie w szpilkach opublikowane na Instagramie lub Facebooku 25.09.2020 r., posiadające hashtag #DzienSzpilek oraz spełniające kryteria regulaminu, Moliera 2 przekaże 2 zł na rzez fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową.

W 2020 roku wspierana jest fundacja Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową – organizacja działająca od 30 lat na rzecz małych pacjentów Kliniki Transplantacji Szpiku, Onkologii i Hematologii Dziecięcej Przylądek Nadziei. Każdego roku pomaga 2 000 dzieci z całej Polski, które leczą się we wrocławskim szpitalu.

– Poprzez akcję #DzienSzpilek chcemy pokazać, że każdy może pomagać w bardzo prosty sposób. Moliera 2 specjalizuje się w sprzedaży szpilek, dlatego właśnie je chcemy wykorzystać w słusznej i cennej sprawie. Użyjemy siły mediów społecznościowych, aby zaszczepić w ludziach chęć niesienia pomocy. Pamiętajmy o tym, że pomaganie uskrzydla – mówi Przemek Dankowski, PR Coordinator.

25.09.2019 roku odbyła się pierwsza edycja #DzienSzpilek. W inicjatywie wzięły udział polskie gwiazdy oraz tysiące Polek. W inicjatywie udział wzięły m. in. Beata Kozidrak, Małgorzata Rozenek, Kasia Sokołowska, Magda Gessler, Natalia Siwiec czy Hanna Lis, które na swoich profilach zachęcały internautów do wspierania akcji. W 24h zdjęcie w szpilkach opublikowało ponad 15 000 osób. Dzięki temu na rzecz fundacji Alivia przekazane zostało 31 250 zł.

Data publikacji: 22.09.2020
Przeczytaj również

Aktualności:
Marcin Piechocki powołany na członka zarządu LPP

Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy polskiej spółki odzieżowej LPP, podczas posiedzenia w dniu 29 czerwca br. powołało do zarządu spółki… więcej »

Aktualności:
Co nowego w branży mody?
Sektorowa Rada ds. Kompetencji Moda i Innowacyjne Tekstylia nie zwalnia tempa i cały czas pracuje na rzecz sektora. Naszym nadrzędnym celem jest dostosowanie wiedzy,… więcej »
Aktualności:
Dorota Gardias ambasadorką marki Affect

Efektem współpracy marki Affect i Doroty Gardias, jednej z najbardziej znanych polskich osobowości telewizyjnych, jest Butterfly. Paleta… więcej »