III Forum Loyalty Planet 360°, 19-20 kwietnia 2023 r. w Warszawie

Największe i jedyne tak kompleksowe spotkanie branży lojalnościowej w Polsce: dedykowane managerom odpowiedzialnym za strategie budowania lojalności klienta, zarówno na rynku B2C jak i B2B, za pomocą programu lojalnościowego jak i poza nim.

Agenda spotkania powstała na podstawie doświadczeń managerów zarządzających największymi programami i wiodącymi agencjami specjalistycznymi. Forum trwa 2 dni i oprócz strategicznej sesji plenarnej dzieli się każdego dnia na trzy równoległe sesje operacyjne: trends&tools, programy lojalnościowe oraz budowanie relacji lojalnościowych bez programu. Uczestnicy reprezentują sektory: retail, usługi, dobra trwałe, FMCG.

Co roku forum towarzyszy konkurs Loyalty Heroes na najlepsze działania lojalnościowe roku. Statuetki w 8. kategoriach wręczamy I dnia forum.

Forum co roku daje odpowiedź na główne wyzwania rynku związane z lojalizowaniem klienta. W tym roku skupimy się na: 

  • W jaki sposób wykorzystać kryzys do zwiększenia lojalności
  • Jak dopasować działania lojalizujące do nowych zachowań zakupowych klienta
  • Cena czy jakość – czego bardziej oczekuje klient?
  • Jak zmienić sposób nagradzania w programach lojalnościowych?
  • Jak dopasować się z elastyczną ceną do możliwości konsumenta i własnych rosnących kosztów?
  • Jak budować relację na trudnym rynku b2b?
  • Sposób komunikacji z silverami – jak klient-silver odbiera usługi, które oferujemy?
  • Jak pomóc klientom w przechodzeniu do kanałów digitalowych i sprawić, aby chcieli w nich pozostać
  • Jak się wyróżnić na rynku usług? Jakich elementów-wyróżników szukać i gdzie?
  • W jaki sposób dzięki danym i analityce wspomóc konsumentów w najbardziej wrażliwych obszarach?

Udział biorą przedstawiciele firm: Żabka, Super-Pharm, Empik, Lewiatan, Nationale Nederlanden, Shell, Electrolux, H&M, Kazar, RTV Euro AGD, Vistula, Bank Pekao, YES Biżuteria, mbank, MediamarktSaturn, Rituals, IKEA, Leroy Merlin, PZU, CCC, Tchibo, Kaufland, Grupa TVN, Smyk, Orange i wiele innych

Spodziewamy się 200 gości.

https://loyalty-planet.com/

https://loyalty-planet.com/konkurs/

Źródło: materiały prasowe organizatora

Data publikacji: 27.01.2023
Przeczytaj również

Szkolenia i konferencje:
Cross-Border E-commerce: Nowe możliwości dla polskich firm na rynkach zagranicznych

16 maja 2024 r. w Warszawie odbędzie konferencja Cross-Border E-commerce. Wydarzenie jest skierowane do przedsiębiorstw, które chcą rozwijać… więcej »

Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!

Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Poland & CEE Retail Summit 2024: Łącząc serca i umysły w handlu detalicznym 9-10 kwietnia 2024

Organizowana przez European Conferences United, 15. edycja Poland & CEE Retail Summit 2024, zaplanowana na 9-10 kwietnia w DoubleTree by… więcej »