ILM: trendy w dodatkach

Targi toreb, galanterii skórzanej i dodatków ILM w Offenbach to miejsce, gdzie możemy poznać najnowsze trendy w ofercie modnych dodatków i zapoznać się z szerokim przekrojem marek. Impreza od kolejnej edycji będzie przesunięta na wcześniejszy termin. 

Targi ILM przyciągnęły podczas jesiennej odsłony (10 – 12 września 2016) 5900 odwiedzających. Mogli oni zapoznać się z bogatym spektrum oferty na wiosnę-lato 2017 oraz prześledzić najnowsze trendy. Impreza odnotowała zarówno wzrost liczby gości z zagranicy (stanowili oni 29 procent wszystkich zwiedzających), jak i wystawców. Tych ostatnich było 304, czyli o 5 proc. więcej niż poprzednio. Prezentacje  torebek i drobnych artykułów skórzanych, dodatków, bagażu, akcesoriów biznesowych i szkolnych zajęły  w sumie 13 500 mkw. powierzchni ekspozycyjnej.

Ilość biznesowych kontaktów i kontraktacji w trakcie I.L.M Summer Styles 2016 nie tylko zaspokoiła oczekiwania wystawców, ale wręcz je przewyższyła. Uczestnicy podkreślali rosnące umiędzynarodowienie targów oraz to, iż są one miejscem składania zamówień. – Szczególnie w trudnym otoczeniu gospodarczym musimy zagwarantować wystawcom oraz kupcom solidność i niezawodność. Dokładamy wszelkich starań, aby organizować wizyty na targach, tak by były one skuteczne i wygodne – wyjaśnia Arnd Hinrich Kappe, dyrektor zarządzający Messe Offenbach.

Przez 3 dni przeprowadzono sporo kontraktacji. Kupcy chętnie sięgali po wyjątkowe produkty, wyróżniające się w coraz bardziej zunifikowanej ofercie handlowej. Niewielkie odległości, jasna prezentacja i komfortowy klimat pracy uprościły proces zakupowy. – Jest fajnie, targi przenoszą pozytywną energię – stwierdził Georg Picard z Picard Leather Goods. Pozytywnie oceniły imprezę również  takie firmy, jak Rimova, Titan czy Victorinox, które uważają I.L.M za najważniejsze targi, na których mogą spotkać klientów z całego świata.

– Około 15 proc. naszej całkowitej sprzedaży dokonuje się w Offenbach, gdzie spotykamy nowych klientów z branży odzieżowej, obuwniczej oraz concept store’ów. Targi I.L.M. są absolutnie niezbędne – wtóruje im Peter Schwarz z Aigner.

Patrząc  na targowy asortyment, widać, że w ofercie na przyszłe lato królują kolory. Faworytami były różowy, czerwony i fioletowy. Prym wiodą także metaliczne barwy. Można było zaobserwować dwa trendy: modę na sprane materiały  w stylu casual oraz kobiece torebki z dekoracyjnymi detalami. Wśród fasonów na topie znalazły się plecaki, koszyki i pudełkowe kształty, np. torebki futerały. Bagaż podróżny oraz artykuły biznesowe zaskakiwały przydatnymi i praktycznymi funkcjami. Victorinox zaprezentował na przykład walizki, które można powiększać lub zmniejszać w zależności od potrzeb, natomiast Vocier zaproponował torby gwarantujące transport garderoby w nienagannym stanie.

Następna edycja I.L.M zaplanowana jest na 4-6 marca 2017, czyli nieco wcześniej niż zwykle. Organizatorzy zdecydowali się na przyśpieszenie terminu ze względu na prośby zwiedzających i wystawców. Jak wyjaśnia Arnd Hinrich Kappe, dyrektor zarządzający Messe Offenbach:  – Wcześniejsza data odpowiada zmieniającym się zachowaniom kupujących i gwarantuje wszystkim uczestnikom optymalne warunki planowania.

Więcej informacji na stronie targów: www.ilm-offenbach.de

Data publikacji: 17.10.2016
Przeczytaj również

Targi:
Targi Fashion InStyle 2025: Sprawdź dokąd zmierza przyszłość mody

Już 27–30 kwietnia w Hongkongu ponad 400 wystawców, reprezentujących światowe firmy z branży mody i tekstyliów, pokaże najnowsze… więcej »

Targi:
Udział w targach biznesowych: porzuć hazard, przejdź do strategii

Zbyt często targi biznesowe są traktowane przez firmy jak swoiste „kasyna biznesowe„. Wiele przedsiębiorstw decyduje się na udział w tych… więcej »

Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!

Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla… więcej »