Agencja badań rynku Inquiry nawiązała współpracę z firmą YouGov, wiodącym dostawcą usług analitycznych na świecie. Jednym z kluczowych założeń podpisanego kontraktu jest wprowadzenie na polski rynek YouGov BrandIndex, zaawansowanego narzędzia do pomiaru kondycji marki i pierwszego syndykatowego monitoringu marek w Polsce.
Oprócz YouGov BrandIndex, przedmiotem nawiązanej współpracy jest panel internetowy, zarządzany przez YouGov. Dzięki niemu Inquiry może oferować usługi badań online, w tym innowacyjne rozwiązania. Z drugiej strony YouGov będzie umacniać pozycję na polskim rynku zgodnie ze strategią Grupy.
– YouGov to jedna z największych agencji badawczych na świecie. Jednym z produktów firmy jest YouGov BrandIndex, dostępny do tej pory w USA, krajach Europy Zachodniej, Rosji, Azji i Bliskiego Wschodu (niemal 40 krajów). Obecnie produkty YouGov wdrażane są na polskim rynku – jestem dumna, że firma Inquiry może być częścią tego innowacyjnego projektu. Wspólnie zaproponujemy klientom w Polsce zaawansowane narzędzia do monitorowania pozycji marek i optymalizowania działań marketingowych – mówi Agnieszka Górnicka, prezes zarządu w Inquiry.
Sundip Chahal, Chief Operating Officer w YouGov dodaje: – Zgodnie z naszą strategią, rozwijamy obecność YouGov na całym świecie, włączając w to Europę Środkowo-Wschodnią. Cieszę się, że rozpoczęliśmy współpracę z Inquiry. To firma, która jest jednocześnie doświadczonym partnerem i ekspertem na polskim rynku. W ten sposób opinie tysięcy polskich konsumentów dołączą do naszego globalnego panelu.
W ramach umowy partnerskiej firma Inquiry realizuje badania internetowe na panelu YouGov, ma też dostęp do międzynarodowej bazy obejmującej dane o postawach i zachowaniach konsumentów. YouGov wspiera polski zespół swoim doświadczeniem w badaniach online i zapewnia wyłączność współpracy na polskim rynku.