Inquiry wyłącznym partnerem firmy YouGov na polskim rynku

Agencja badań rynku Inquiry nawiązała współpracę z firmą YouGov, wiodącym dostawcą usług analitycznych na świecie. Jednym z kluczowych założeń podpisanego kontraktu jest wprowadzenie na polski rynek YouGov BrandIndex, zaawansowanego narzędzia do pomiaru kondycji marki i pierwszego syndykatowego monitoringu marek w Polsce.

Oprócz YouGov BrandIndex, przedmiotem nawiązanej współpracy jest panel internetowy, zarządzany przez YouGov. Dzięki niemu Inquiry może oferować usługi badań online, w tym innowacyjne rozwiązania. Z drugiej strony YouGov będzie umacniać pozycję na polskim rynku zgodnie ze strategią Grupy.

– YouGov to jedna z największych agencji badawczych na świecie. Jednym z produktów firmy jest YouGov BrandIndex, dostępny do tej pory w USA, krajach Europy Zachodniej, Rosji, Azji i Bliskiego Wschodu (niemal 40 krajów). Obecnie produkty YouGov wdrażane są na polskim rynku – jestem dumna, że firma Inquiry może być częścią tego innowacyjnego projektu. Wspólnie zaproponujemy klientom w Polsce zaawansowane narzędzia do monitorowania pozycji marek i optymalizowania działań marketingowych – mówi Agnieszka Górnicka, prezes zarządu w Inquiry.

Sundip Chahal, Chief Operating Officer w YouGov dodaje: – Zgodnie z naszą strategią, rozwijamy obecność YouGov na całym świecie, włączając w to Europę Środkowo-Wschodnią. Cieszę się, że rozpoczęliśmy współpracę z Inquiry. To firma, która jest jednocześnie doświadczonym partnerem i ekspertem na polskim rynku. W ten sposób opinie tysięcy polskich konsumentów dołączą do naszego globalnego panelu.

W ramach umowy partnerskiej firma Inquiry realizuje badania internetowe na panelu YouGov, ma też dostęp do międzynarodowej bazy obejmującej dane o postawach i zachowaniach konsumentów. YouGov wspiera polski zespół swoim doświadczeniem w badaniach online i zapewnia wyłączność współpracy na polskim rynku.

Data publikacji: 12.04.2019
Przeczytaj również

Aktualności:
Dariusz Miłek wraca na stanowisko prezesa zarządu Grupy CCC

Dariusz Miłek, dotychczasowy przewodniczący Rady Nadzorczej Grupy CCC, ponownie objął fotel prezesa zarządu, nadzorując dalszy rozwój marek… więcej »

Aktualności:
Recman wspiera fundację Rak’n’Roll i zachęca mężczyzn do badań profilaktycznych

Od dziś Recman rozpoczyna kampanię pod hasłem Męska Sprawa! Wyrazem męskości jest nie tylko charakter czy wygląd, ale także… więcej »

Aktualności:
Sektorowa Rada ds. Kompetencji Moda i Innowacyjne Tekstylia. Podsumowanie działalności
Sektorowa Rada ds. Kompetencji Moda i Innowacyjne Tekstylia powstała 7 lat temu.  Głównym celem projektu jest umożliwienie  przedsiębiorcom  z sektora oddziaływanie  na… więcej »