14 października 2015 roku na Stadionie Narodowym w Warszawie odbędzie się IX edycja Targów eHandlu, podczas których będzie można zapoznać się z ofertą blisko 150 wystawców z Polski i zagranicy.
Organizowane od 2011 roku przez Fundację Polak 2.0 Targi eHandlu to należą do największych spotkań branży e-commerce w Polsce, podczas których wiosną i jesienią średnio 3,5 tys. przedstawicieli e-sklepów ma okazję poznać najnowsze oferty ponad 150 dostawców różnorodnych produktów i usług dla sklepów internetowych. Zgodnie z ideą Targów eHandlu zwiedzający mogą nie tylko porozmawiać z wystawcami, ale również wysłuchać prezentacji typu case study.
Wstęp wolny!
14 października 2015 roku na Stadionie Narodowym w Warszawie swoją ofertę przedstawi około 150 wystawców z Polski i zagranicy, oferujących usługi w zakresie logistyki, płatności, IT, marketingu, prawa czy m-commerce. Targi eHandlu to miejsce zarówno dla osób dopiero zastanawiających się nad rozpoczęciem sprzedaży on-line, jak i dla tych, którzy prowadzą e-biznes od lat, ale wciąż poszukują nowych i lepszych rozwiązań, które pomogą zwiększyć zyski e-sklepów.
Udział w Targach eHandlu i prezentacjach jest bezpłatny – wystarczy wcześniej zarejestrować się na stronie targiehandlu.pl. Warto zrobić to jak najszybciej, ponieważ liczba miejsc podczas prezentacji jest ograniczona. W programie znajdą się tematy dotyczące m-commerce, platform sklepowych, SEO i SEM czy kruczków prawnych.
Prawo, płatności, narzędzia analityki i zwiększania konwersji
Podczas IX edycji Targów eHandlu zwiedzający będą mogli zapoznać się m.in. z nowinkami w rozwiązaniach płatniczych, nad którymi pracują PayPal, Przelewy24, Elavon, Sofort, PayU, Transferuj.pl czy DotPay. O prawnych aspektach e-commerce będzie można porozmawiać z przedstawicielami Trusted Shops, Lubasz i Wspólnicy oraz LegalnyBiznes.pl. Temat e-mail marketingu przybliżą wystawiający się na targach sp ecjaliści z Optivo, FreshMail, SalesManago, Sare czy GetResponse. Na targach nie zabraknie także przedstawicieli największych marek logistycznych InPost, DHL Parcel, DPD, Raben oraz agencji zajmujących się promocją e-sklepów czy sieciami afiliacyjnymi.
Networking
IX Targi eHandlu to nie tylko okazja do poznania oferty specjalistów wspomagających branżę e-commerce, ale również miejsce spotkań praktyków. W strefie networkingu można bezpośrednio porozmawiać np. z CEO platformy sprzedażowej o planach jej rozwoju i posłuchać jak znane wszystkim sklepy wdrażały i testowały nowe rozwiązania.
Bezpłatne wejściówki dostępne są na stronie: http://targiehandlu.pl/
Uwieńczeniem IX edycji Targów eHandlu będzie gala wręczenia nagród w konkursie Ekomersy 2015, podczas której poznamy najlepsze produkty i usługi wspierające handel w internecie. Statuetki zostaną przyznane już po raz czwarty.