26 listopada w Warszawie odbędzie się specjalistyczne szkolenie „Jak odnieść sukces na międzynarodowych targach w roku 2020?” dla firm planujących wystawianie się na targach branżowych. Celem warsztatów jest osiągnięcie maksymalnych efektów sprzedażowych i marketingowych na imprezach wystawienniczych w roku 2020.
Z udziału w wydarzeniu skorzystają najbardziej:
• Kadra zarządzająca, menedżerowie i specjaliści ds. sprzedaży, marketingu, eksportu, osoby zaangażowane w przygotowanie i realizację działań wystawienniczych,
• Wystawcy targowi, którzy chcą zwiększać efektywność udziału w międzynarodowych targach,
• Firmy, które planują wystawiać się na targach i chcą się do nich optymalnie przygotować, by osiągnąć zamierzone cele,
• Eksporterzy, którzy dzięki targom, chcą zwiększyć sprzedaż na zagranicznych rynkach,
• Organizatorzy targów, którym zależy na poznawaniu i spełnianiu aktualnych oczekiwań wystawców i bezpośredniej wymianie informacji z nimi,
• Firmy, które chcą podnieść poziom swoich usług świadczonych dla wystawców targowych,
• Instytucje i organizacje zrzeszające przedsiębiorców.
Podczas szkolenia będzie można podnieść swoje umiejętności w zakresie:
• Określenia celów sprzedażowych i marketingowych, które skutecznie zrealizujemy na i po targach,
• Łatwiejszego wyboru imprez targowych, które będą najlepiej dopasowane do potrzeb firmy,
• Pozyskiwania na stoisku klientów, na których najbardziej nam zależy,
• Visual merchandisingu, neuromarketingu i marketingu sensorycznego, które tworzą na stoisku atmosferę sprzyjającą budowaniu i pogłębianiu relacji biznesowych,
• Zastosowania profesjonalnych technik obsługi klienta i wykorzystania wiedzy o różnicach kulturowych do pozyskania klientów zagranicznych,
• Optymalnego wykorzystania okresu po targach dla zyskania i utrzymania lojalnych klientów.
Szkolenie prowadzi Jerzy Osika, ekspert ds. sprzedaży i marketingu. Miłośnik targów i marketingu wystawienniczego. Targowy obieżyświat, regularnie odwiedzający kilkadziesiąt wydarzeń wystawienniczych w Europie, Azji, Ameryce Północnej i Południowej. Jest wykładowcą na międzynarodowych targach i konferencjach poza Polską (m.in. w Las Vegas, Toronto, Hongkongu, Mumbaju, Frankfurcie nad Menem, Lipsku, Walencji, Porto, Kijowie), jak i w kraju (m.in. dla uczestników targów, zagranicznych misji handlowych, branżowych konferencji, forów i kongresów). Prowadzi szkolenia z zakresu sprzedaży, marketingu, visual merchandisingu, trendów konsumenckich i rynków zagranicznych. W ramach rządowego Branżowego Programu Promocji szkolił eksporterów z branży mody i mebli. Twórca i realizator cyklicznego autorskiego szkolenia Expo Marketing dla wystawców targowych. Członek jury konkursów w Polsce (m.in. Ekspozycja Roku – na najlepsze stoisko targowe, PRCH Retail Awards, Diament Meblarstwa) i za granicą (m.in. Global Innovation Awards w Chicago, RetailME Awards w Dubaju, RetailME Awards KSA w Jeddah). Przedstawiciel Polski w Radzie Ekspertów światowego konkursu Euroshop Retail Design Award. Właściciel i prezes firmy Promedia. Wydawca i redaktor naczelny mediów branżowych, autor artykułów biznesowych. Doradza przedsiębiorcom w zakresie sprzedaży, marketingu, zarządzania, rynków eksportowych. Więcej informacji o wykładowcy: www.JerzyOsika.com
ZAINTERESOWANYCH SZKOLENIEM PROSIMY O KONTAKT:
• dla uczestników z branż moda i wyposażenie wnętrz:
Agnieszka Pilars, a.pilars@promedia.biz.pl, 604 287 377
• dla uczestników z branż uroda + inne:
Piotr Kasperkiewicz, p.kasperkiewicz@promedia.biz.pl, 784 649 350