Jak sobie radzić z trudnymi sytuacjami w sprzedaży

14 października zapraszamy na szkolenie online, które pomoże Wam w skutecznym radzeniu sobie z trudnymi sytuacjami w sprzedaży B2B (business to business) w realiach „nowej rzeczywistości”.  Dowiecie się, jak sprostać nowym wyzwaniom sprzedażowym i zyskać lojalność klientów w niepewnych czasach.

 Kto najbardziej skorzysta z udziału w szkoleniu?

• Właściciele firm,
• Menedżerowie sprzedaży,
• Przedstawiciele handlowi i inni pracownicy kontaktujący się
z klientami firmy.

Co zyskasz dzięki szkoleniu?

• Udoskonalisz swoje umiejętności w zakresie zwiększania wartości zamówienia dzięki sprzedaży dodatkowej (cross selling) i sprzedaży droższej oferty (up-selling),
• Skorzystasz ze skutecznych strategii obrony ceny i wartości całego zamówienia,
• Poznasz sprawdzone metody uchylania obiekcji klientów,
• Łatwiej sobie poradzisz z obsługą trudnego klienta,
• Zyskasz więcej lojalnych klientów.

Program:

9.00 – 9.10 Wprowadzenie do szkolenia
9.10 – 10.00 Jak zwiększyć wartość zamówienia?
10.00 – 10.45 Skuteczne strategie obrony ceny i wartości zamówienia
10.45 – 11.00 Przerwa na kawę
11.00 – 12.30 Sprawdzone techniki uchylania obiekcji klientów
12.30 – 13.15 Przerwa na lunch
13.15 – 14.00 Jak sobie radzić z obsługą trudnych klientów?
14.00 – 14.45 Jak zyskać lojalnych klientów?
14.45 – 15.00 Podsumowanie szkolenia

Prowadzący szkolenie:

Jerzy Osika – ekspert ds. sprzedaży, szkoleniowiec, wykładowca, doradca, organizator wydarzeń edukacyjnych, autor fachowych publikacji i wydawca.

Jego misją jest pomaganie innym przez dostarczanie praktycznej wiedzy przydatnej w pracy i prowadzeniu biznesu, dzielenie się doświadczeniem i pozytywną energią.

Szkoli i doradza firmom w zakresie: sprzedaży, zarządzania, umiejętności osobistych, pozyskiwania klientów na rynkach zagranicznych, trendów konsumenckich i innowacyjnego handlu.

Wykładowca na targach i konferencjach zagranicą (m.in. w Toronto, Las Vegas, Hongkongu, Mumbaju, Frankfurcie nad Menem, Lipsku, Walencji, Porto, Kijowie), jak i w kraju (jak np. Europejskie Forum Gospodarcze w Łodzi, Kongres Meblarstwa w Poznaniu, Fashion Business Congress, targi ReDI i Rema Days w Warszawie). Prowadzi wykłady dla zagranicznych misji handlowych (m.in. z Holandii, Danii, Turcji), dla studentów (m.in. ViaModa w Warszawie, ASP w Łodzi, SAPU w Krakowie, Politechnice Łódzkiej, Wyższej Szkole Turystyki i Języków Obcych, SGH w Warszawie).

Jako polski ekspert w programie Komisji Europejskiej pt. „Open Your Mind”, realizowanym przez EASME (Executive Agency for Small and Medium-sized Enterprises) i DG GROW, prowadził wykłady o nowoczesnym biznesie mody jako atrakcyjnym miejscu pracy dla uczniów i studentów szkół i uczelni w Warszawie, Białymstoku, Częstochowie i Łodzi. Autor fachowych artykułów, wydawca portalu dla biznesu mody (www.fashionbusiness.pl), portalu branży wyposażenia wnętrz (www.ambiente.info.pl), członek Rady Programowej magazynu Galerie Handlowe, autor bloga (www.jerzyosika.com).

Juror w polskich i międzynarodowych konkursach, jak: Global Innovation Awards w Chicago, RetailME Awards w Dubaju, RetailME Awards KSA w Jeddah (Arabia Saudyjska), Złoty Medal MTP na targach mody, Diament Meblarstwa, PRCH Retail Awards, Ekspozycja Roku. Reprezentant Polski w Radzie Ekspertów międzynarodowego konkursu Euroshop Retail Design Award (Düsseldorf). Przedstawiciel w Polsce światowej agencji trendów Fashion Snoops z Nowego Jorku. Organizator wydarzeń edukacyjnych, w tym autorskich szkoleń (jak: Visual Merchandising Forum, Pop-up Forum, Expo Marketing, Fashion Trends).

Prezes i właściciel firmy Promedia, która od ponad 20 lat dostarcza wiedzy firmom z wielu branż (od mody i wyposażenia wnętrz po retail i e-commerce). Promedia jest członkiem: Polskiej Izby Firm Szkoleniowych, Izby Bawełny w Gdyni, Polskiej Rady Centrów Handlowych, Polskiej Izby Przemysłu Targowego, partnerem strategicznym Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Producentów Mebli. Jakość prowadzonych przez firmę szkoleń i doradztwa potwierdza certyfikat jakości SUS 2.0 (Standard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych Polskiej Izby Firm Szkoleniowych). Firma Promedia Jerzy Osika jest w Bazie Usług Rozwojowych (BUR) Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP), dzięki czemu może prowadzić usługi szkoleniowo-doradcze, które są dofinansowywane.

Forma szkolenia: online praktyczne prezentacje + ćwiczenia + materiały szkoleniowe.

Wartość netto: za 1 osobę: 490 PLN + VAT.

Zgłoś swój udział przesyłając e-maila na adres: e.fijalkowska@promedia.biz.pl

Więcej szkoleń na www.jerzyosika.com


Data publikacji: 7.10.2020
Przeczytaj również

Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!

Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Poland & CEE Retail Summit 2024: Łącząc serca i umysły w handlu detalicznym 9-10 kwietnia 2024

Organizowana przez European Conferences United, 15. edycja Poland & CEE Retail Summit 2024, zaplanowana na 9-10 kwietnia w DoubleTree by… więcej »

Szkolenia i konferencje:
IV Forum Loyalty Planet 360  zaprasza 17-18 kwietnia 2024 r.

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec… więcej »