Jak zintegrować sprzedaż tradycyjną z internetową?

14 maja w Sound Garden Hotel w Warszawie odbędzie się piąta edycja E-commerce Innovations. „Jak zintegrować retail z e-commerce?” to temat przewodni nadchodzącego wydarzenia. Wspólnie z organizatorami na to pytanie postarają się odpowiedzieć eksperci z branży e-commerce.

Impreza o charakterze konferencyjno-wystawienniczym będzie poświęcona tematyce nowoczesnych narzędzi marketingowych oraz sprzedażowych. Specjaliści przedstawią rozwiązania dotyczące nie tylko samej działalności on-line, ale przede wszystkim spójnego połączenia jej z dotychczasową tradycyjną formą sprzedaży. Prezentowana tematyka zainteresuje wszystkie osoby odpowiedzialne za rozwój oraz integrację sieci detalicznej – zarówno właścicieli firm, jak i specjalistów ds. sprzedaży i marketingu. Zdobytą podczas wykładów wiedzę będzie można poszerzyć odwiedzając stoiska partnerów konferencji, którzy chętnie odpowiedzą na wszystkie pytania związane z e-commerce.

W programie konferencji znajdą się takie tematy, jak:
•    Rozwiązania omnichannel – case study
•    Co zrobić żeby on-line służył off-line’owi?
•    Wiele kanałów sprzedaży, jedno centrum dowodzenia
•    Jak reagować na e-maile w sprawie niedozwolonych klauzul w e-sklepie i zabezpieczyć swoją firmę od strony prawnej
•    Nowoczesne systemy płatności – integracja e-commerce i retail
•    Integracja systemów IT w omnichannel
•    Narzędzia omnichannel: jak spełnić sen klienta o idealnych zakupach w Twoim sklepie?
•    E-commerce to logistyka

Podczas wydarzenia zostaną wręczone nagrody dla laureatów konkursu E-commerce Innovations Awards.
Impreza zakończy się panelem dyskusyjnym pt. „Jak zintegrować retail z e-commerce?”

Udział w konferencji jest bezpłatny dla przedstawicieli sieci detalicznych i  sklepów stacjonarnych oraz internetowych (maksymalnie dwie osoby z jednej firmy). Zapraszamy do zgłaszania się na konferencję. Wszelkie informacje na temat imprezy można znaleźć na stronie http://promedia.biz.pl/pl,aktualnosci,6/e-commerce-innovations-jak-zintegrowac-sprzedaz-tradycyjna-z-internetowa,d830.html oraz pod numerem telefonu 22 559 39 78.

Warunkiem uczestnictwa jest otrzymanie od organizatora potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia.

Organizatorem konferencji jest firma Promedia Jerzy Osika – Członek Polskiej Rady Centrów Handlowych, organizator wydarzeń branżowych dla retailu i e-commerce.
Partnerzy wydarzenia: Fast White Cat, ODL, i-systems, Przelewy 24, FACT-Finder, AKCES Informatyka w Biznesie, Orbis Software, X-press Couriers, Cloud Pack, Traffic Trends, eIMAG, Sofort Banking, webePartners, Trusted Shops, Velocity. Patroni Honorowi: Polska Rada Centrów Handlowych, Izba Gospodarki Elektronicznej e-Commerce Polska, Polska Izba Handlu, Polska Izba Artykułów Promocyjnych, Związek Pracodawców Przemysłu Odzieżowego i Tekstylnego, Związek Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan, Międzynarodowe Targi Meblowe w Ostródzie, Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli, niezależna platforma informacyjna dla branży odzieżowo-tekstylnej apparel.info.pl, Promosalons. Patroni Medialni: Moda Męska, Fashionbusiness.pl, Ambiente, Mensis.pl, OOH magazine, eBiznesOnline, PortalSprzedazy.pl.

Data publikacji: 30.04.2015
Przeczytaj również

Szkolenia i konferencje:
Jak zyskać klientów dzięki pop-up stores?

17 czerwca 2020 w Warszawie odbędzie się 5.edycja Pop-Up Forum, jedynego cyklicznego… więcej »

Szkolenia i konferencje:
O kondycji kształcenia branżowego


26.02.2020 r. w Expo-Łódź obędzie się konferencja „Kształcenie w branży odzieżowo-tekstylnej – potrzeby pracodawców i szkół.… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Okazjonalny VM 2020

„Okazjonalny Visual Merchandising 2020" to temat najbliższego szkolenia z cyklu „VM… więcej »