Już za chwilę Fashion Business Congress. Dowiecie się, jak skutecznie korzystać z e-commerce w branży mody.

24 października, podczas Fashion Business Congress w Łodzi, będzie można wziąć udział w ciekawych seminariach na temat skutecznej sprzedaży internetowej – nie tylko w kraju, ale również na rynkach zagranicznych. Będzie również okazja, by dowiedzieć się, jak działają wirtualne przymierzalnie oraz skorzystać z bezpłatnych konsultacji praktyków e-commerce oraz doradców z programu eksportowego Google Internetowe Rewolucje. Wydarzenie dedykowane jest firmom z branży fashion, dlatego prezentowane narzędzia i studia przypadków będą brały pod uwagę specyfikę sektora mody.

W programie seminariów znajdą się takie wykłady, jak:

Dynamiczny rozwój e-commerce – czy jesteś na to gotowy? Narzędzia optymalizujące sprzedaż internetową. Ewa Możejko, LSI Software
Jak marka modowa może osiągnąć sukces w międzynarodowym e-commerce? Max Riis Christensen, CEO MakesYouLocal
Jak przekraczać granice w e-commerce w branży fashion i beauty? Maciej Synoradzki, Senior Key Account Manager w Trol InterMedia
Jak zbudować skuteczny e-commerce dla branży fashion? Piotr Anuszczyk, dyrektor działu Marketing&PR, Krzysztof Bartczak, projektant aplikacji, Media4U
• Sklep internetowy ubiera się u Prady, czyli jak zadbać o pierwsze wrażenie w e-biznesie. Oliwia Tomalik, Marketing Manager, Shoper
Personalizacja drogą do sukcesu w branży fashion. Patrycja Piwońska, Digital Marketing Specialist, Sare S.A.
Rola Hongkongu w sprzedaży transgranicznej do Chin. Maciej Wilk, dyrektor Hong Kong Trade Development Council, Warsaw Consultant Office
Wirtualne Przymierzalnie – technologia, która doradza, ale nie ocenia. Paweł Mogiła, WearFits
Nowoczesny omnichannel, czyli jak rozwiązać wszystkie problemy kupujących ubrania online oraz offline, jednym szybki ruchem, na dodatek bez inwestycji. Paweł Piotuch, Chief Customer Officer, IAI
Logistyka i obsługa zwrotów to klucz do sukcesu. Tereza Nováková, Project Manager, Packeta s.r.o.
Jak rozwinąć biznes globalnie? Bogusia Jarzębowska, doradca w Google Internetowe Rewolucje

Udział w Fashion Business Congress dla firm z branży mody oraz centrów handlowych jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona. Wymagana wcześniejsza rejestracja na stronie: http://www.fashionbusinesscongress.com/

Partner merytoryczny: Google Internetowe Rewolucje. Partnerzy: LSI Software, Media4U, Kesteo by Loopa, 2ClickShop, Przesyłkownia.pl, Wearfits, Shoper, Sare, MakesYouLocal, Hong Kong Trade Development Council, IAI, FedEx, Feniks, eCard. Patroni Honorowi: Związek Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan, Związek Pracodawców Przemysłu Odzieżowego i Tekstylnego PIOT, Izba Bawełny w Gdyni, Polska Izba Przemysłu Skórzanego. Patroni Medialni: FashionBusiness.pl, Domodi, Modna Bielizna, Image, alterWeb, Cena Biznesu, Poradnik Pracownika, Poradnik Przedsiębiorcy. Sponsorzy upominków: GalicjaSpa, Patrizia Aryton, Soti, Ziaja, Bi-Es, Teekanne, Lirene, Pollena, Barwa Cosmetics, Pszczółka, Wydawnictwo RM.

Data publikacji: 17.10.2019
Przeczytaj również

Szkolenia i konferencje:
GMC Summer Camp – otwórz drzwi internetowej sprzedaży

Jak długo w Polsce potrwa okres digitalizacji usług? To pytanie często zadawane znawcom rynku e-commerce oraz zagadnienie poruszone w wielu… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Jak zwiększyć sprzedaż, pozbyć się zapasów i obniżyć koszty, mimo pandemii?

Najlepszym sposobem na nowe wyzwania są nowe rozwiązania. W czasie dynamicznych zmian najlepiej radzą sobie Ci, którzy postawili na… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Fashion Business 2021. Jak zwiększyć dochody mimo kryzysu

9 lutego 2021 zapraszamy na szkolenie online „Fashion Business 2021. Jak zwiększyć dochody mimo kryzysu”. Warsztaty poprowadzi Jerzy Osika,… więcej »