24 października, podczas Fashion Business Congress w Łodzi, będzie można wziąć udział w ciekawych seminariach na temat skutecznej sprzedaży internetowej – nie tylko w kraju, ale również na rynkach zagranicznych. Będzie również okazja, by dowiedzieć się, jak działają wirtualne przymierzalnie oraz skorzystać z bezpłatnych konsultacji praktyków e-commerce oraz doradców z programu eksportowego Google Internetowe Rewolucje. Wydarzenie dedykowane jest firmom z branży fashion, dlatego prezentowane narzędzia i studia przypadków będą brały pod uwagę specyfikę sektora mody.
W programie seminariów znajdą się takie wykłady, jak:
• Dynamiczny rozwój e-commerce – czy jesteś na to gotowy? Narzędzia optymalizujące sprzedaż internetową. Ewa Możejko, LSI Software
• Jak marka modowa może osiągnąć sukces w międzynarodowym e-commerce? Max Riis Christensen, CEO MakesYouLocal
• Jak przekraczać granice w e-commerce w branży fashion i beauty? Maciej Synoradzki, Senior Key Account Manager w Trol InterMedia
• Jak zbudować skuteczny e-commerce dla branży fashion? Piotr Anuszczyk, dyrektor działu Marketing&PR, Krzysztof Bartczak, projektant aplikacji, Media4U
• Sklep internetowy ubiera się u Prady, czyli jak zadbać o pierwsze wrażenie w e-biznesie. Oliwia Tomalik, Marketing Manager, Shoper
• Personalizacja drogą do sukcesu w branży fashion. Patrycja Piwońska, Digital Marketing Specialist, Sare S.A.
• Rola Hongkongu w sprzedaży transgranicznej do Chin. Maciej Wilk, dyrektor Hong Kong Trade Development Council, Warsaw Consultant Office
• Wirtualne Przymierzalnie – technologia, która doradza, ale nie ocenia. Paweł Mogiła, WearFits
• Nowoczesny omnichannel, czyli jak rozwiązać wszystkie problemy kupujących ubrania online oraz offline, jednym szybki ruchem, na dodatek bez inwestycji. Paweł Piotuch, Chief Customer Officer, IAI
• Logistyka i obsługa zwrotów to klucz do sukcesu. Tereza Nováková, Project Manager, Packeta s.r.o.
• Jak rozwinąć biznes globalnie? Bogusia Jarzębowska, doradca w Google Internetowe Rewolucje
Udział w Fashion Business Congress dla firm z branży mody oraz centrów handlowych jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona. Wymagana wcześniejsza rejestracja na stronie: http://www.fashionbusinesscongress.com/
Partner merytoryczny: Google Internetowe Rewolucje. Partnerzy: LSI Software, Media4U, Kesteo by Loopa, 2ClickShop, Przesyłkownia.pl, Wearfits, Shoper, Sare, MakesYouLocal, Hong Kong Trade Development Council, IAI, FedEx, Feniks, eCard. Patroni Honorowi: Związek Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan, Związek Pracodawców Przemysłu Odzieżowego i Tekstylnego PIOT, Izba Bawełny w Gdyni, Polska Izba Przemysłu Skórzanego. Patroni Medialni: FashionBusiness.pl, Domodi, Modna Bielizna, Image, alterWeb, Cena Biznesu, Poradnik Pracownika, Poradnik Przedsiębiorcy. Sponsorzy upominków: GalicjaSpa, Patrizia Aryton, Soti, Ziaja, Bi-Es, Teekanne, Lirene, Pollena, Barwa Cosmetics, Pszczółka, Wydawnictwo RM.