Kampania Made in Portugal Naturally

Portugalia rozpoczęła akcję promującą tamtejszy przemysł mody. Projekt ma na celu umocnienie wizerunku portugalskich produktów (tkanin, odzieży, obuwia, wyrobów skórzanych i biżuterii) wśród zagranicznych profesjonalistów z branży mody i mediów.

Kampanię pt. „Made in Portugal Naturally” przygotowała Portugalska Agencja Inwestycji i Handlu AICEP we współpracy ze stowarzyszeniami branżowymi. W ramach projektu lokalne biura AICEP na świecie prowadzą akcje informacyjne, propagujące portugalski przemysł mody i jego główne sektory, wysyłając newslettery, udostępniając filmy, linki do stron internetowych, tym samym zachęcając do głębszego poznania oferty portugalskiej.

Data publikacji: 22.06.2021
Przeczytaj również

Handel:
Jak marki i sprzedawcy mogą sprostać nowym oczekiwaniom klientów [raport]

Wyniki raportu Connected Shoppers pokazują, że w miarę jak zaciera się granica między fizycznymi a cyfrowymi punktami kontaktu, klienci… więcej »

Marketing:
Iwona Kossmann: Budowanie relacji w skali globalnej będzie jednym z naszych największych wyzwań

O trendach w marketingu i budowaniu doświadczenia konsumenckiego w branży fashion,  rozmawiamy z prezes Deni Cler, Iwoną Kossmann.… więcej »

Marketing:
Marki modowe starają się dotrzeć do klientów na TikToku

TikTok to platforma dla krótkich filmów nagrywanych za pomocą urządzeń mobilnych. Jej potencjał marketingowy dostrzegają kolejne firmy, w… więcej »