Kampania Made in Portugal Naturally

Portugalia rozpoczęła akcję promującą tamtejszy przemysł mody. Projekt ma na celu umocnienie wizerunku portugalskich produktów (tkanin, odzieży, obuwia, wyrobów skórzanych i biżuterii) wśród zagranicznych profesjonalistów z branży mody i mediów.

Kampanię pt. „Made in Portugal Naturally” przygotowała Portugalska Agencja Inwestycji i Handlu AICEP we współpracy ze stowarzyszeniami branżowymi. W ramach projektu lokalne biura AICEP na świecie prowadzą akcje informacyjne, propagujące portugalski przemysł mody i jego główne sektory, wysyłając newslettery, udostępniając filmy, linki do stron internetowych, tym samym zachęcając do głębszego poznania oferty portugalskiej.

Data publikacji: 22.06.2021
Przeczytaj również

Marketing:
Marka osobista – jak ją zbudować w branży modowej?

W dzisiejszym świecie mody marka osobista jest niezbędna, żeby zaistnieć w branży. Pojęcie marki osobistej jest bardzo szerokie i obejmuje… więcej »

Handel:
Hiper personalizacja wkracza do handlu wielokanałowego

Czym różni się hiper personalizacja od królującej na rynku retail od lat… więcej »

Marketing:
Trendy w marketingu w czasach nowych wyzwań

Niestabilna sytuacja gospodarcza oraz rozwój technologii mają największy wpływ na funkcjonowanie działów marketingowych światowych… więcej »