Kampania Made in Portugal Naturally

Portugalia rozpoczęła akcję promującą tamtejszy przemysł mody. Projekt ma na celu umocnienie wizerunku portugalskich produktów (tkanin, odzieży, obuwia, wyrobów skórzanych i biżuterii) wśród zagranicznych profesjonalistów z branży mody i mediów.

Kampanię pt. „Made in Portugal Naturally” przygotowała Portugalska Agencja Inwestycji i Handlu AICEP we współpracy ze stowarzyszeniami branżowymi. W ramach projektu lokalne biura AICEP na świecie prowadzą akcje informacyjne, propagujące portugalski przemysł mody i jego główne sektory, wysyłając newslettery, udostępniając filmy, linki do stron internetowych, tym samym zachęcając do głębszego poznania oferty portugalskiej.

Data publikacji: 22.06.2021
Przeczytaj również

Handel:
Potrzeby, emocje, odczucia w zakupach modowych. Jak wpływać na decyzje klientów w sklepie internetowym?

W Polsce jest około 55 tysięcy przedsiębiorstw, których główną działalnością jest sprzedaż w Internecie. Liczba wszystkich firm… więcej »

Handel:
Kluczowa rola personalizacji zamówień - przyszłość mody online

Rola wdrożenia personalizacji w e-commerce stała się nieodłącznym elementem sukcesu e-sklepów, w szczególności z branży fashion. Ta… więcej »

Aktualności:
DLA Piper: Co trzecia spółka wykorzystująca sztuczną inteligencję weszła w spór z regulatorem

Co trzecia spółka na świecie wdrażająca rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji (AI) napotkała z tego tytułu kłopoty prawne i… więcej »