Kampania Made in Portugal Naturally

Portugalia rozpoczęła akcję promującą tamtejszy przemysł mody. Projekt ma na celu umocnienie wizerunku portugalskich produktów (tkanin, odzieży, obuwia, wyrobów skórzanych i biżuterii) wśród zagranicznych profesjonalistów z branży mody i mediów.

Kampanię pt. „Made in Portugal Naturally” przygotowała Portugalska Agencja Inwestycji i Handlu AICEP we współpracy ze stowarzyszeniami branżowymi. W ramach projektu lokalne biura AICEP na świecie prowadzą akcje informacyjne, propagujące portugalski przemysł mody i jego główne sektory, wysyłając newslettery, udostępniając filmy, linki do stron internetowych, tym samym zachęcając do głębszego poznania oferty portugalskiej.

Data publikacji: 22.06.2021
Przeczytaj również

Aktualności:
Marka mody męskiej wchodzi w segment odzieży dla kobiet

Firma Lancerto, do tej pory specjalizująca się w produkcji i sprzedaży odzieży, butów i akcesoriów dla mężczyzn, wprowadziła po raz pierwszy… więcej »

Marketing:
Marki luksusowe walczą ze spadkami dopasowując się do nowych oczekiwań konsumentów [raport]

Przychody ze sprzedaży 100 największych firm z sektora dóbr luksusowych wyniosły w… więcej »

Aktualności:
4F wprowadza do sklepów używaną odzież sportową. Początek rewolucji?

Obieg cyrkularny odzieży to jedno z głównych założeń projektu Change marki 4F. Inicjatywa OTCF (właściciela 4F) – lidera wśród marek… więcej »