Kappahl uruchamia w swoich sklepach porady stylisty

Od 1 czerwca 2025 roku Kappahl oferuje nową, bezpłatną usługę Personal Styling dla wszystkich klientów w Polsce. Dzięki tej usłudze klienci mogą odkryć swój styl na nowo, wzbogacić garderobę o idealnie dopasowane ubrania i zyskać pewność siebie dzięki wskazówkom profesjonalnych stylistów.

Indywidualne, godzinne spotkanie ze stylistą odbywa się w jednym z 13 wybranych sklepów Kappahl w Polsce. Styliści, przeszkoleni przez Martę Pożarlik – uznaną ekspertkę od wizerunku, pomogą klientom odnaleźć stylizacje, które idealnie odzwierciedlają ich osobowość i styl życia. Dzięki specjalistycznej wiedzy z zakresu materiałoznawstwa styliści pomogą dobrać odpowiednie tkaniny, fasony i rozmiary, zapewniając komfort i styl dopasowany do potrzeb klientów.

– Naszym celem jest wspieranie klientów w tworzeniu garderoby, która nie tylko odzwierciedla ich osobowość, ale także wzmacnia ich pewność siebie każdego dnia. Usługa Personal Styling to odpowiedź na potrzeby tych, którzy szukają inspiracji i profesjonalnej porady, a jednocześnie chcą oszczędzić czas podczas zakupów – mówi Wirginia Gruszczyńska-Buchta, Marketing & E-Com Manager w Kappahl.

Usługa Personal Styling działa już z powodzeniem na rynkach skandynawskich – w Szwecji, Norwegii i Finlandii – gdzie cieszy się dużym zainteresowaniem. Teraz jest dostępna także dla polskich klientów, którzy mogą skorzystać z niej całkowicie bezpłatnie.

– Nasi styliści zostali profesjonalnie przeszkoleni i doskonale znają nasz asortyment. Spotkanie z nimi to doskonała okazja, aby zyskać pewność siebie i cieszyć się przemyślaną garderobą na co dzień. Wprowadzenie usługi Personal Styling to dla nas krok naprzód w kwestii kompleksowej obsługi klienta – podkreśla Wirginia Gruszczyńska-Buchta, Marketing & E-Com Manager w Kappahl.

Aby umówić się na spotkanie ze stylistą wystarczy odwiedzić stronę internetową www.kappahl.com/pl-pl/personal-styling i wybrać dogodny termin.

Data publikacji: 26.05.2025
Przeczytaj również

Aktualności:
Nowa kampania marki Ulla Popken porusza problem wykluczenia kobiet plus size

Marka Ulla Popken rozpoczęła kampanię społeczną „Bez Kompromisów”, której celem jest promowanie akceptacji ciała i różnorodności w… więcej »

Aktualności:
TrekTours i marka Columbia zapraszają na rajd pieszy po Puszczy Świętokrzyskiej

7 czerwca 2025r. Skarżysko-Kamienna stanie się areną kolejnego rajdu pieszegowięcej »