Kappahl, we współpracy z Sanną Jörnvik Déman, znaną szwedzką influencerką, przygotował letnią kolekcję kapsułową kay/day. Łączy ona unikatowe tkaniny z ponadczasowym designem, oferując uniwersalne propozycje ubrań w duchu marki. Inspiracją do jej stworzenia były odcienie ziemi, swoboda i wakacyjna atmosfera. Premiera kolekcji odbędzie się 30 kwietnia zarówno w sklepach stacjonarnych Kappahl, jak i online.
– Współpracując z Sanną, przeprowadziliśmy burzę mózgów i zaprojektowaliśmy kolekcję, która przenosi dobrze znaną estetykę kay/day w nowy wymiar. Fakt, że Sanna jest wieloletnią fanką kay/day sprawił, że jej spojrzenie i osobowość nadały kolekcji dodatkowego wymiaru – mówi Gabrielle Grennard, projektantka kay/day w Kappahl.
Kilka lat temu Sanna Jörnvik Déman pierwszy raz zetknęła się z ubraniami kay/day i zakochała się w marce, która powstała jako osobna linia w Kappahl. Obecnie, dwa lata później, jej nazwisko firmuje tę wyjątkową kolekcję.
– Czerpię inspirację z tego, co sama chętnie nosiłabym spacerując latem po ciepłych, brukowanych uliczkach południowej Europy lub na pięknym wybrzeżu Halland w szwedzkim archipelagu. Moja wizja obejmuje wszystko – od wspaniałych chwil na plaży z dziećmi, przez strój na romantyczną randkę, po babską imprezę w ciepły letni wieczór. Chciałam stworzyć modne i ponadczasowe letnie ubrania w uniwersalnych kolorach, które pasują do tych wszystkich okazji – mówi Sanna Jörnvik Déman, influencerka i współautorka kolekcji kay/day.
Kapsułowa kolekcja składa się z 18 propozycji letnich ubrań, zaprojektowanych z myślą o wieloletnim i ponadczasowym użytkowaniu. Została ona dopracowana w najmniejszym szczególe, skupiając się na przemyślanych wzorach, fakturach, detalach i starannie wybranych materiałach. To propozycje lekkich, przewiewnych i stawiających na wygodę ubrań, które można nosić od rana do wieczora.
– W Kappahl zawsze stawiamy na zrównoważony rozwój i ponadczasowość, które są dla nas kluczowymi wartościami. Nasze dążenie do doskonałości i dbałość o detale widoczne są w każdym elemencie nowej kolekcji kay/day, która jest tworzona z najwyższej jakości, certyfikowanych materiałów, takich jak len FLAX i bawełna organiczna – podkreśla Wirginia Gruszczyńska-Buchta, Marketing & E-Com Manager w Kappahl.