Kazar z Kasią Skołowską

Kolekcja kazar x kasia to efekt współpracy marki Kazar i Kasi Sokołowskiej – reżyserki pokazów mody i charyzmatycznej osobowości telewizyjnej. Po sukcesie ostatniej kolekcji, którą pokochali klienci, gwiazdy oraz influencerzy powstała kolejna z serii, kapsułowa kolekcja.

Kapsuła kazar x kasia na sezon wiosna – lato 2021 to wyraz tęsknoty za przygodami, podróżami, wolnością i nowymi doświadczeniami. Nawiązuje do podróży, nie tylko w kontekście wielkich wypraw, ale również do odkrywania bliskiej okolicy czy miejskich przestrzeni, często nieznanych.
-Kolekcja powstała z tęsknoty za podróżami – tymi lokalnymi i tymi dalekimi. Podróżami, które dają wolność, inspirują, motywują. Nasze życie jest wielowymiarowe, również w pandemii. Dzisiaj celebrujemy nawet krótkie wypady za miasto czy spotkania w bliskim gronie, doceniamy naturę. Zaczęliśmy inaczej patrzeć na świat – mówi Kasia Sokołowska.

Efektem wielomiesięcznej pracy koncepcyjnej nad kolejną premierą kapsuły jest unikatowa, rzemieślnicza, dopracowana z dbałością o detal – kolekcja butów, torebek i akcesoriów. Szlachetne skóry licowe, canvas i zamsz są niezwykle miękkie, ale cechuje je duża wytrzymałość oraz wiele walorów użytkowych. Buty idealnie dopasowują się do kształtu stopy i mają dużą przepuszczalność powietrza, natomiast torebki uzyskują niepowtarzalny kształt oraz wygląd. Nowa kapsuła kazar x kasia to linia produktów o minimalistycznym designie, które dzięki miękkim materiałom dopasowują się do ciała. Zapewnia to komfort i swobodę poruszania się. Kolekcja ma casualowy i subtelnie elegancki charakter w połączeniu z niebanalnym wzornictwem. Ta niezwykle kreatywna kapsuła jest stworzona z myślą o tych, którzy stawiają na wygodę i cenią sobie wysublimowany, nieprzeciętny styl.

Data publikacji: 10.05.2021
Przeczytaj również

Marketing:
Iwona Kossmann: Budowanie relacji w skali globalnej będzie jednym z naszych największych wyzwań

O trendach w marketingu i budowaniu doświadczenia konsumenckiego w branży fashion,  rozmawiamy z prezes Deni Cler, Iwoną Kossmann.… więcej »

Marketing:
Marki modowe starają się dotrzeć do klientów na TikToku

TikTok to platforma dla krótkich filmów nagrywanych za pomocą urządzeń mobilnych. Jej potencjał marketingowy dostrzegają kolejne firmy, w… więcej »

Marketing:
Jak marketerzy starają się dopasować do nowych oczekiwań klientów [raport]

Salesforce opublikował siódmą, doroczną edycję raportu „State of Marketing”, który analizuje, jak marketerzy poradzili sobie z przejściem na… więcej »