Każdy jest marką

W czasach globalnego marketingu zapominamy czasem, że to ludzie, a nie instytucje  robią ze sobą interesy. Żyjąc w świecie marek firm, produktów i usług bierzemy do ręki książkę, która już swym tytułem objawia prawdę o nas samych, mówiąc „ jesteś marką”.

To nie tylko  lektura o marce osobistej, wprowadzająca nas w arkana personal brandingu. To też historia o życiu, wartościach, odkrywaniu samego siebie i relacjach z innymi, zarówno zawodowych jak i prywatnych. Oparta na osobistych doświadczeniach autorki jest autentyczna i przekonywująca. To lektura obowiązkowa dla wszystkich, bo każdy z nas jest marką.

„Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą”, Joanna Malinowska-Parzydło, Wydawnictwo OnePress, cena 49 zł

Więcej na: http://onepress.pl/ksiazki/jestes-marka-jak-odniesc-sukces-i-pozostac-soba-joanna-malinowska-parzydlo,jesmar.htm

Data publikacji: 17.02.2016
Przeczytaj również

Aktualności:
60 proc. Polaków kupuje online częściej niż w poprzednich latach [raport]

Od wielu lat zakupy online cieszą się niesłabnącą popularnością. Mniejszy wysiłek, wygoda, elastyczność i brak konieczności wychodzenia… więcej »

Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!

Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla… więcej »

Aktualności:
LPP wyjaśnia proces wyjścia z rynku rosyjskiego i dementuje informacje Hindenburg Research

Spółka wyjaśnia, iż wbrew informacjom zawartym w materiale Hindenburg Research, od maja 2022 roku nie prowadzi na terenie Rosji działalności… więcej »