Każdy jest marką

W czasach globalnego marketingu zapominamy czasem, że to ludzie, a nie instytucje  robią ze sobą interesy. Żyjąc w świecie marek firm, produktów i usług bierzemy do ręki książkę, która już swym tytułem objawia prawdę o nas samych, mówiąc „ jesteś marką”.

To nie tylko  lektura o marce osobistej, wprowadzająca nas w arkana personal brandingu. To też historia o życiu, wartościach, odkrywaniu samego siebie i relacjach z innymi, zarówno zawodowych jak i prywatnych. Oparta na osobistych doświadczeniach autorki jest autentyczna i przekonywująca. To lektura obowiązkowa dla wszystkich, bo każdy z nas jest marką.

„Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą”, Joanna Malinowska-Parzydło, Wydawnictwo OnePress, cena 49 zł

Więcej na: http://onepress.pl/ksiazki/jestes-marka-jak-odniesc-sukces-i-pozostac-soba-joanna-malinowska-parzydlo,jesmar.htm

Data publikacji: 17.02.2016
Przeczytaj również

Aktualności:
Sprawdź, jak najlepiej sprzedawać modę w internecie. Weź udział w Fashion Business Congress

24 października firmy z branży mody spotkają się na 12. edycji Fashion Business Congress w Łodzi. Tegoroczne spotkanie będzie poświęcone… więcej »

Aktualności:
Poznaj historie kultowych domów mody Prada i Hermes

Wydawnictwo Arkady wypuściło kolejne pozycje opisujące dzieje znanych marek modowych. Po książkach poświęconych domom mody: Louis Vuitton,… więcej »

Aktualności:
Grupa CCC i Authentic podpisały europejski kontrakt dot. marki Reebok

Grupa CCC podpisała z jednym z największych licencjodawców na świecie Authentic Brands Group, 10-letnią umowę licencyjną (z opcją… więcej »