KITH x Columbia: kolekcja inspirowana pustynią Sonora

Kith i Columbia prezentują Kith for Columbia, 45-częściową kolekcję odzieży i akcesoriów inspirowaną outdoorem i kolorystyką pustyni Sonora, na której występuje wiele gatunków roślin w odcieniach różu, fioletu, żółci i czerwieni.

Columbia jest jedną z niewielu marek w branży, która w autentyczny sposób odwołuje się zarówno do stylistyki outdoorowej i równocześnie stawia nacisk na rozwój wiodących technologii stosowanych w odzieży outdoorowej. Należą do nich są m.in. Omni-Freeze ZERO – chłodzenie aktywowane przez pot, Omni-Wick – zaawansowana technologiaodprowadzania wilgoci czy Omni-Shade UPF 50, gwarantująca wysoką ochronę przeciwsłoneczną.

Kolekcja czerpie żywą kolorystę ze świata przyrody, a składają się na nią lekkie kurtki, rozpinane bluzy oraz funkcjonalne kamizelki. Dopasowano do nich zarówno szorty, jaki długie spodnie. Dopełnieniem tych zestawów są czapki, przydatne podczas upalnych dni na pustyni, lub podczas miejskich wędrówek.

Prezentowane nowości z kolekcji KITH x Columbia można zakupić we wszystkich sklepach Kith, a także na Kith.com oraz EU.Kith.com już od piątku,  8 kwietnia 2022.

Data publikacji: 8.04.2022
Przeczytaj również

Moda:
Subtelność, szyk i elegancja – pokaz najnowszej kolekcji Deni Cler „Sono Deni”

3 września 2024 roku, w wyjątkowych przestrzeniach Muzeum Historii Polski w Warszawie odbył się pokaz najnowszej kolekcji Deni Cler na sezon… więcej »

Marketing:
Łukasz Piszczek nawiązał współpracę z firmą Recman. Znany piłkarz został twarzą polskiej marki

Przed rozpoczęciem EURO 2024 Łukasz Piszczek podjął współpracę z marką modową Recman, w ramach której został twarzą kampanii. Piłkarz… więcej »

Moda:
Nowa kolekcja Pako Lorente jesień-zima już jest 

Pako Lorente prezentuje najnowszą kolekcję na sezon jesień-zima 24/25, która wprowadza modę męską do nowego wymiaru. Inspirowana trendem… więcej »