Kolejny miesiąc wzrostu sprzedaży w Top Secret

www.topsecret.pl

O 21% wzrosły w kwietniu br. obroty marki Top Secret w Polsce w ujęciu r./r. Oznacza to kolejny udany miesiąc sprzedaży wiosennej kolekcji części fashion. Także sieć dyskontowa TXM Textilmarket utrzymała wzrostowy trend sprzedaży. W skali całej Grupy Redan przychody w kwietniu zwiększyły się r./r. o 8% do 48 mln zł.

„Kwiecień był kolejnym z rzędu miesiącem, w którym znacząco rosła sprzedaż segmentu fashion na rynku krajowym w ujęciu rok do roku. Dynamika obrotów była większa niż przyrost powierzchni handlowej, co oznacza poprawę sprzedaży w sklepach porównywalnych. Potwierdza to, że kolekcja wiosenno-letnia Top Secret została dobrze przygotowana i dopasowana do oczekiwań klientów” – powiedział Bogusz Kruszyński, wiceprezes zarządu Redan S.A.
Wartość sprzedaży towarów części modowej Top Secret na rynku polskim w kwietniu wyniosła 19 mln zł i była wyższa o 21% od osiągniętej w tym samym okresie poprzedniego roku. Z kolei przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 3 mln zł i zmniejszyły się o 38% r./r. Łączna wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w kwietniu 2015 r. wyniosła 22 mln zł i była wyższa o 7% od osiągniętej w kwietniu 2014 r.
W ujęciu narastającym od stycznia do kwietnia wartość sprzedaży towarów części modowej na rynku polskim wyniosła 65 mln zł i była wyższa o 23% od osiągniętej w 2014 r., zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły w złotych równowartość kwoty 9 mln zł i zmniejszyły się o 46% r./r. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan od stycznia do kwietnia 2015 r. wyniosła 74 mln zł i była wyższa o 6% od osiągniętej w tym samym okresie rok wcześniej.
Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i Drywash w Polsce na koniec kwietnia 2015 r. miały łączną powierzchnię 33,6 tys. m2, czyli o 14% więcej niż w kwietniu 2014 r., a na rynkach zagranicznych 7,2 tys. m2 (spadek o 24% w ujęciu r./r.). Łącznie powierzchnia punktów handlowych części modowej wyniosła 40,8 tys. m2. To o 5% więcej niż w kwietniu 2014 r.
„Dobrą passę kontynuuje także sieć dyskontowa TXM textilmarket. Szczególnie dobre wyniki zanotowaliśmy w kwietniu w sklepie internetowym www.txm24.pl. Utrzymania trendu spodziewamy się także w kolejnych okresach” – dodał Bogusz Kruszyński.
Sieć dyskontowa TXM textilmarket w minionym miesiącu zrealizowała 26 mln zł obrotów, czyli o 9% więcej niż przed rokiem. Przez cztery pierwsze miesiące br. sprzedaż wyniosła 87 mln zł, co oznacza wzrost o 14% r./r. Sieć sprzedaży sektora dyskontowego na koniec minionego miesiąca liczyła 320 sklepów własnych o łącznej powierzchni 68,5 tys. m2 i była o 9% większa niż w kwietniu 2014 r.
Cała Grupa Redan w kwietniu 2015 r. osiągnęła łącznie 48 mln zł przychodów, czyli o 8% więcej niż w tym samym okresie poprzedniego roku. Narastająco od stycznia do kwietnia br. obroty wyniosły 161 mln zł i były wyższe o 10% w ujęciu r./r. Powierzchnia całej sieci handlowej grupy na koniec kwietnia wyniosła 109,4 tys. m2, co oznacza wzrost o 7% w odniesieniu do kwietnia 2014 r.

Data publikacji: 19.05.2015
Przeczytaj również

Marketing:
10 trendów na świat post-koronawirusowy według agencji Trendwatching.com

W dobie kryzysu związanego z pandemią koronawirusa, wielu przedsiębiorców zastanawia… więcej »

Aktualności:
Twoja recepta na korona-wyzwanie

Każde wyzwanie to test, egzamin wobec siebie i innych na to, jak sobie z nim poradzimy. Będziemy więksi od niego, czy też nas przerośnie?… więcej »

Aktualności:
Polskie firmy jednoczą się w obliczu kryzysu
Polskie firmy, twórcy takich marek jak Apart, CCC, Kazar, Lancerto, Mediaexpert, Ochnik, Reserved, powołują Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług. Właściciele… więcej »