Marka Patrizia Aryton: kolekcja Office Style wiosna-lato 2025

Wiosna motywuje do zmian, gdy przyroda budzi się do życia, dni stają się dłuższe, a słońce coraz częściej wychodzi zza chmur, nasza garderoba woła o natychmiastową metamorfozę. Na scenę wkraczają jaśniejsze, stonowane barwy, które rozświetlą naszą łaknącą słońca sylwetkę. Kolekcja Office Style wiosna-lato 2025 marki Patrizia Aryton inspirowana jest cichą elegancją, która wyraża się w perfekcyjnych konstrukcjach, jakości premium i ponadczasowych kolorach. Projektanci marki zadbali o to, by projekty wpisywały się w koncepcję kapsułowej garderoby, która choć zgodna z trendami, spełnia zasady biurowego ubioru.

Kolekcja Office Style odpowiada na trendy i zmieniające się potrzeby klientek, nie tracąc przy tym, kluczowej dla projektów Patrizia Aryton, ponadczasowości. To kapsuła, która ma wyrażać kobiecą pewność siebie i sprawczość, stąd m.in. wyraźnie podkreślone ramiona. Tym razem bazą kolekcji są stonowane odcienie, w których kobiety czują się komfortowo. Wśród barw, takich jak camel, śmietana, nude, taupe, czekolada i śliwkowy kolor sezonu zwany plum berry, prym wiodą szarości przełamane i rozświetlone błękitem oraz panna cottą. Wszystkie elementy tej kapsułowej kolekcji powstały z najwyższej jakości kaszmiru, jedwabiu, wełny czesanej oraz szlachetnej bawełny czy triacetatu.

Data publikacji: 12.02.2025
Przeczytaj również

Moda:
Columbia Sportswear: Kolekcja DRY, czyli połączenie innowacyjności i komfortu


"Góry wzywają, a ja muszę iść" - powiedział John Muir, ojciec parków narodowych w USA. Nie wspomniał jednak o tym, jak ważne w… więcej »

Aktualności:
Cracow Fashion Week 2025: Dyplomanci SAPU projektują przyszłość mody

Już 23 marca 2025 r. świat mody ponownie skieruje swoją uwagę na Kraków, gdzie rozpocznie się jedno z najważniejszych wydarzeń branżowych… więcej »

Moda:
Recman Wiosna-Lato 2025: Essential Living - klucz do pełni życia i nowoczesnego stylu

Marka Recman prezentuje swoją najnowszą kolekcję Wiosna-Lato 2025 pod hasłem Essential Living. Kampania podkreśla harmonię między modą, a… więcej »