Kolekcja QΠШ Robert Kupisz dla TIFFI w obiektywie Agaty Serge

W zeszłym sezonie QΠШ Robert Kupisz po raz pierwszy połączył siły z marką TIFFI. W sezonie jesień–zima 2020/21 marki wznawiają kolekcję okryć, które podbiły serca fanów stylu QΠШ. Reedycji towarzyszy kampania zdjęciowa i film.

“Popularność kolekcji przeszła nasze oczekiwania. Klienci obu marek byli nią zachwyceni! Dostaliśmy dużo informacji od klientów, że niestety nie zdążyli kupić wymarzonych modeli z powodu braku rozmiaru, dlatego na ich prośbę zdecydowaliśmy się wyprodukować kolejną partię kolekcji i przywrócić ją do sprzedaży w tym sezonie. Mamy nadzieję, że tym razem wszyscy będą zadowoleni i uda im się w końcu kupić produkt na który czekali.”  – o współpracy opowiada Ania Borowska, prezes marki QΠШ Robert Kupisz.

Kolekcję QΠШ x TIFFI zaprezentowano na zdjęciach autorstwa Agaty Serge. Do udziału w sesji Robert Kupisz zaprosił modelkę Karolinę Warzechę i Rafała Jonkisza – akrobatę i Mistera Polski 2015.  Uzupełnieniem zdjęć jest film pomysłu Pawła Grabowskiego z WOW Pictures.

ZDJĘCIA:

Fotograf: Agata Serge

Modelka: Karolina Warzecha / Model Plus

Model: Rafał Jonkisz

Makijaż i włosy: Koleta Gabrysiak

Stylista: Robert Kupisz

Digi Tech: Adam Słowikowski

Asystent fotografa: Zuza Gołaś

Produkcja: Krzysztof Malinowski / KM Media, Ania Borowska / Art Works

Data publikacji: 2.09.2020
Przeczytaj również

Marketing:
Czy Covid-19 stworzył nowy rodzaj konsumentów? [raport]

Jak wynika z badania SAS, okres lockdownu spowodowanego pandemią Covid-19 znacząco wpłynął na nawyki konsumentów i ich relacje z firmami,… więcej »

Marketing:
Marka odzieży męskiej Pako Lorente promuje kolekcję dresów

Pako Lorente, polski brand kojarzony do tej pory z elegancką modą męską, wprowadza linię Casual Club – limitowaną serię… więcej »

Marketing:
Zalando sięgnęło po murale

Od początku września, w centrach wielkich miast: Warszawy, Wrocławia, Gdańska oraz Katowic można podziwiać ekologiczne, wielkoformatowe… więcej »