Kolekcja QΠШ Robert Kupisz dla TIFFI w obiektywie Agaty Serge

W zeszłym sezonie QΠШ Robert Kupisz po raz pierwszy połączył siły z marką TIFFI. W sezonie jesień–zima 2020/21 marki wznawiają kolekcję okryć, które podbiły serca fanów stylu QΠШ. Reedycji towarzyszy kampania zdjęciowa i film.

„Popularność kolekcji przeszła nasze oczekiwania. Klienci obu marek byli nią zachwyceni! Dostaliśmy dużo informacji od klientów, że niestety nie zdążyli kupić wymarzonych modeli z powodu braku rozmiaru, dlatego na ich prośbę zdecydowaliśmy się wyprodukować kolejną partię kolekcji i przywrócić ją do sprzedaży w tym sezonie. Mamy nadzieję, że tym razem wszyscy będą zadowoleni i uda im się w końcu kupić produkt na który czekali.”  – o współpracy opowiada Ania Borowska, prezes marki QΠШ Robert Kupisz.

Kolekcję QΠШ x TIFFI zaprezentowano na zdjęciach autorstwa Agaty Serge. Do udziału w sesji Robert Kupisz zaprosił modelkę Karolinę Warzechę i Rafała Jonkisza – akrobatę i Mistera Polski 2015.  Uzupełnieniem zdjęć jest film pomysłu Pawła Grabowskiego z WOW Pictures.

ZDJĘCIA:

Fotograf: Agata Serge

Modelka: Karolina Warzecha / Model Plus

Model: Rafał Jonkisz

Makijaż i włosy: Koleta Gabrysiak

Stylista: Robert Kupisz

Digi Tech: Adam Słowikowski

Asystent fotografa: Zuza Gołaś

Produkcja: Krzysztof Malinowski / KM Media, Ania Borowska / Art Works

Data publikacji: 2.09.2020
Przeczytaj również

Handel:
Jak marki i sprzedawcy mogą sprostać nowym oczekiwaniom klientów [raport]

Wyniki raportu Connected Shoppers pokazują, że w miarę jak zaciera się granica między fizycznymi a cyfrowymi punktami kontaktu, klienci… więcej »

Marketing:
Iwona Kossmann: Budowanie relacji w skali globalnej będzie jednym z naszych największych wyzwań

O trendach w marketingu i budowaniu doświadczenia konsumenckiego w branży fashion,  rozmawiamy z prezes Deni Cler, Iwoną Kossmann.… więcej »

Marketing:
Marki modowe starają się dotrzeć do klientów na TikToku

TikTok to platforma dla krótkich filmów nagrywanych za pomocą urządzeń mobilnych. Jej potencjał marketingowy dostrzegają kolejne firmy, w… więcej »