Konferencja Digital Signage Trends 2018

Jubileuszowa, piąta edycja konferencji Digital Signage Trends odbędzie się 13 września br. w Warszawie. W trakcie spotkania omówione zostaną kluczowe zagadnienia i trendy z zakresu komunikacji cyfrowej, w tym: budowa i wdrożenie systemów DS, interaktywne formy przekazu reklamowego, kreacja kontentu, aktualizacja i zarządzanie treścią przez Internet, rodzaje rozwiązań dedykowanych dla sektorów reklamy zewnętrznej i wewnętrznej. W strefie EXPO będzie można natomiast wziąć udział w warsztatach oraz zapoznać się z najnowszymi rozwiązaniami produktowymi. Wydarzenie organizowane jest pod patronatem stowarzyszenia Polish Digital Signage Association.

Konferencja Digital Signage Trends (www.digitalsignagetrends.pl) to największa międzynarodowa konferencja w całym rejonie Europy Centralnej i Południowo-Wschodniej, poświęcona tematyce nowoczesnej komunikacji cyfrowej. Wydarzenie kierowane jest do m.in.: inwestorów, właścicieli i użytkowników systemów DS, marketerów, twórców kontentu DS, domów mediowych, integratorów i producentów rozwiązań DS, architektów i projektantów wnętrz, konsultantów, jak również do ekspertów oraz pasjonatów branżowych.

Dzięki udziałowi w DST 2018 uczestnicy zyskają wiedzę z zakresu wdrażania i wykorzystania systemów Digital Signage w poszczególnych branżach. Dowiedzą się m.in. jak optymalnie dobrać nośniki cyfrowe i technologię dla swojej inwestycji, kreować skuteczny kontent reklamowy, tworzyć i szybko aktualizować treści przez Internet, prowadzić wielokanałową komunikacją w wielu punktach sprzedaży jednocześnie, czy wprowadzać interaktywne formy przekazu za pomocą np. rozwiązań dotykowych, rzeczywistości rozszerzonej lub systemów way-finder.

Istotnym elementem programu będą także prezentacje studiów przypadków połączone z praktycznymi sesjami i warsztatami dedykowanymi dla konkretnych grup uczestników. Zaprezentowane będą  m.in.: wdrożenia z sektorów: retail, kultury (muzea), sportowego, bankowego, rozrywkowego, użyteczności publicznej.

Podczas konferencji  realizowane będą także sesje i warsztaty dedykowane:

  • Content Day – kreacja kontentu Digital Signage (tekst, grafika, video) – reklama i informacja
  • Akademia DS– podstawy tworzenia systemów Digital Signage
  • Warsztaty dla muzealników – Digital Signage jako skuteczne narzędzie promocji  dziedzictwa kulturowego  w obiektach muzealnych
  • Technology Day– nowości z zakresu technologii i oprogramowania
  • DOOH – dla specjalistów  zainteresowanych rynkiem reklamy  w sektorze DS. Omówione zostaną kampanie reklamowe i  najciekawsze spoty DOOH

W trakcie konferencji odbędzie się również bardzo oczekiwana premiera specjalnego raportu DS – pierwszej w Polsce publikacji przedstawiającej aktualny stan rozwoju polskiego rynku Digital Signageoraz zawierającej kluczowe dane liczbowe, studia przypadków, wywiady i opinie  ekspertów. Spotkaniezakończy Gala PDSA, na której wręczone zostaną nagrody PDSA Awards dla najlepszych rozwiązań DS, najlepszych inwestorów i użytkowników tych systemów.

Konferencja DST 2018 odbędzie się 13 września br. w Warszawie, a udział w niej jest możliwy po wcześniejszej rejestracji online. Przedstawiciele organizacji i instytucji non-profit oraz użytkownicy systemów DS wybranych sektorów mogą wziąć udział w konferencji bezpłatnie. Obowiązuje kolejność zgłoszeń i termin wskazany przez Organizatora.

REJESTRACJA >>>>

WIĘCEJ INFORMACJI O KONFERENCJI >>>

Data publikacji: 29.06.2018
Przeczytaj również

Aktualności:
Sprawdź, jak najlepiej sprzedawać modę w internecie. Weź udział w Fashion Business Congress

24 października firmy z branży mody spotkają się na 12. edycji Fashion Business Congress w Łodzi. Tegoroczne spotkanie będzie poświęcone… więcej »

Handel:
Mikołaj Wezdecki, dyrektor ds. digitalizacji, LPP : Czy technologia AI to gamechanger dla branży retail?

Przez ostanie 20 lat w branży retail nie było technologii, która mogłaby dokonać rewolucji na skalę AI. Firmy, które do tej pory nie… więcej »

Szkolenia i konferencje:
V edycja Retail Challenge Poland

Forum Retail Challenge Poland 2024 to strategiczne forum networkingowe, które gromadzi cały sektor retail w Polsce – zarówno sieci food jak i… więcej »