Digital Signage to bezpłatna konferencja skierowana do pasjonatów nowoczesnych rozwiązań technologicznych w marketingu. Wydarzenie odbędzie się 18 kwietnia o godz. 9:00 w Warszawie.
Połączenie nowych technologii z narzędziami promocji to coraz częściej stosowane metody kreowania wizerunku. Spotkanie będzie dotyczyło, zarówno aspektów teoretycznych komunikacji wizualnej, jak i praktycznych zastosowań digital signage.
Konferencja kierowana jest w szczególności do:
- dyrektorów, managerów i specjalistów ds. marketingu,
- osób odpowiedzialnych za kreowanie wizerunku,
- firm i instytucji, dla których usprawnienie komunikacji z Klientem jest ważnym celem na najbliższy czas,
- osób, które chciałyby zastąpić konieczność wydruku wszelkich informacji w formie papierowej atrakcyjnym komunikatem, również interaktywnym.
To innowacyjne spotkanie, w którym udział może wziąć każdy pasjonat marketingu cyfrowego oraz IT. Wystarczy zarejestrować się przez formularz rejestracji, który znajduje się na stronie internetowej wydarzenia: https://gigacon.org/event/digital_signage/.