Kto uszył Twoje ubrania? W Modo rusza Fashion Revolution

W dniach 18-24 kwietnia br. tysiące osób na całym świecie będzie pokazywało metki swoich ubrań na znak tego, że nie jest im obojętne, czyimi rękami zostały stworzone. Do globalnej akcji Fashion Revolution dołączyło MODO. Odwiedzający będą mogli wyrazić swoje poparcie dla akcji, a także skorzystać ze specjalnej cenowej oferty na ubrania i dodatki od polskich producentów. 

Fashion Revolution, czyli kto uszły Twoje ubrania?

Inicjatywa Fashion Revolution powstała w Wielkiej Brytanii po katastrofie fabryki w Bangladeszu w 2013 roku, w której zginęło 1130 pracowników. Jest to akcja, która nie tylko upamiętnia ofiary tragedii, ale jest też okazją dla tysięcy osób do wyrażenia troski o prawa pracowników przemysłu odzieżowego na cały świecie i większej przejrzystości w procesie produkcji ubrań. W dniach 18-24 kwietnia br. już po raz trzeci wszyscy świadomi konsumenci będą mogli przyłączyć się do kampanii i zadać firmom odzieżowym proste pytanie: Kto uszył nasze ubrania?

MODO popiera Fashion Revolution

W Polsce inicjatywę wspierać będzie MODO, zrzeszające polskich producentów, którzy tworzą krajowy rynek modowy. Podczas trwania Fashion Revolution, odwiedzający MODO będą mogli wyrazić swoje poparcie dla inicjatywy, a także skorzystać ze specjalnych rabatów w sklepach.

W sobotę 23 kwietnia br. w godzinach 12.00-18.00 nastąpi podsumowanie akcji – tego dnia fotograf będzie robił zdjęcia odwiedzającym MODO, którzy założą swoje ulubione ubranie na lewą stronę. Zdjęcia zostaną opublikowane na profilu Facebook Modo. Na klientów czekać też będą dodatkowe rabaty oraz konkursy.

Organizatorzy zapraszają odwiedzających do oznaczania zdjęć swoich ubrań z widocznymi metkami hasztagami: #WhoMadeMyClothes #IMadeYourClothes #FashRev #Modo

Data publikacji: 20.04.2016
Przeczytaj również

Aktualności:
60 proc. Polaków kupuje online częściej niż w poprzednich latach [raport]

Od wielu lat zakupy online cieszą się niesłabnącą popularnością. Mniejszy wysiłek, wygoda, elastyczność i brak konieczności wychodzenia… więcej »

Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!

Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla… więcej »

Aktualności:
LPP wyjaśnia proces wyjścia z rynku rosyjskiego i dementuje informacje Hindenburg Research

Spółka wyjaśnia, iż wbrew informacjom zawartym w materiale Hindenburg Research, od maja 2022 roku nie prowadzi na terenie Rosji działalności… więcej »