Kto uszył Twoje ubrania? W Modo rusza Fashion Revolution

W dniach 18-24 kwietnia br. tysiące osób na całym świecie będzie pokazywało metki swoich ubrań na znak tego, że nie jest im obojętne, czyimi rękami zostały stworzone. Do globalnej akcji Fashion Revolution dołączyło MODO. Odwiedzający będą mogli wyrazić swoje poparcie dla akcji, a także skorzystać ze specjalnej cenowej oferty na ubrania i dodatki od polskich producentów. 

Fashion Revolution, czyli kto uszły Twoje ubrania?

Inicjatywa Fashion Revolution powstała w Wielkiej Brytanii po katastrofie fabryki w Bangladeszu w 2013 roku, w której zginęło 1130 pracowników. Jest to akcja, która nie tylko upamiętnia ofiary tragedii, ale jest też okazją dla tysięcy osób do wyrażenia troski o prawa pracowników przemysłu odzieżowego na cały świecie i większej przejrzystości w procesie produkcji ubrań. W dniach 18-24 kwietnia br. już po raz trzeci wszyscy świadomi konsumenci będą mogli przyłączyć się do kampanii i zadać firmom odzieżowym proste pytanie: Kto uszył nasze ubrania?

MODO popiera Fashion Revolution

W Polsce inicjatywę wspierać będzie MODO, zrzeszające polskich producentów, którzy tworzą krajowy rynek modowy. Podczas trwania Fashion Revolution, odwiedzający MODO będą mogli wyrazić swoje poparcie dla inicjatywy, a także skorzystać ze specjalnych rabatów w sklepach.

W sobotę 23 kwietnia br. w godzinach 12.00-18.00 nastąpi podsumowanie akcji – tego dnia fotograf będzie robił zdjęcia odwiedzającym MODO, którzy założą swoje ulubione ubranie na lewą stronę. Zdjęcia zostaną opublikowane na profilu Facebook Modo. Na klientów czekać też będą dodatkowe rabaty oraz konkursy.

Organizatorzy zapraszają odwiedzających do oznaczania zdjęć swoich ubrań z widocznymi metkami hasztagami: #WhoMadeMyClothes #IMadeYourClothes #FashRev #Modo

Data publikacji: 20.04.2016
Przeczytaj również

Aktualności:
Zapraszamy na 13. edycję Fashion Business Congress: E-commerce w modzie! Bezpłatna rejestracja dla firm z sektora fashion!

Jeśli działasz w branży mody i chcesz zwiększyć swoją sprzedaż internetową, nie możesz przegapić 13. edycji Fashion Business Congress!… więcej »

Aktualności:
Zentrada: „Stop subwencjom od UE dla Temu & Shein“

Platforma Zentrada uruchamia ogólnoeuropejską petycję w celu powstrzymania dotacji dla Temu & Shein. "Wielu naszych członków, zwłaszcza… więcej »

Aktualności:
Bezpłatny webinar: Cross-border e-commerce w praktyce / Mastering Cross-border e-commerce

Zapraszamy 18 czerwca na webinar poświęcony optymalizacji strategii e-commerce oraz zarządzaniu informacjami o produktach na różnych rynkach.… więcej »