Laureaci X edycji konkursu dla obiektów i sieci handlowych PRCH Retail Awards 2019

W czwartek, 10 października 2019, w Auli Wydziału Fizyki Politechniki Warszawskiej odbył się Wielki Jubileuszowy Finał Konkursu PRCH Retail Awards. Ceremonię wręczenia statuetek w ramach “Gali X” poprowadzili dziennikarze – Kamila Kalińczak i Damian Michałowski. Wydarzenie zanotowało rekordową frekwencję z dotychczasowych edycji; przybyło 380 gości. Jury konkursowe wyłoniło Laureatów w 19 kategoriach podzielonych na dwa filary: najlepsze projekty marketingowe i biznesowo-strategiczne w branży handlowej.

SIECI HANDLOWE – PROJEKTY BIZNESOWE I STRATEGICZNE

Kategoria: NOWA SIEĆ HANDLOWA ROKU

● Srebrna statuetka: Mi Store / GG Stores Sp. z o.o. Sp. k.

● Srebrna statuetka: Papa Diego / Helios S.A.

Kategoria: EKSPANSJA SIECI HANDLOWEJ ROKU

● Złota statuetka: Helios S.A.

● Srebrna statuetka: Vision Express / Vision Express Sp. z o.o.

● Srebrna statuetka: eobuwie.pl / eobuwie.pl S.A.

Kategoria: SIEĆ HANDLOWA ROKU BEST PERFORMANCE

● Złota statuetka: McDonald’s / McDonald’s Polska

● Srebrna statuetka: eobuwie.pl / eobuwie.pl S.A.

● Srebrna statuetka: Kazar / Kazar Footwear Sp. z o.o.

SIECI HANDLOWE – PROJEKTY MARKETINGOWE I CSR

Kategoria: MARKETING SIECI HANDLOWYCH ROKU
PODKATEGORIA: KAMPANIA EMPLOYER BRANDING ROKU
● Złota statuetka: Kampania “Dołącz do Zespołu McDonald’s” – McDonald’s Polska Sp. z o.o.

PODKATEGORIA: MAGAZYN SIECI HANDLOWEJ ROKU
● Złota statuetka: “TESCO Magazyn” – TESCO Polska Sp. z o.o.

Kategoria: DZIAŁANIA I STRATEGIA SIECI HANDLOWEJ ROKU

● Złota statuetka: “Nie wyrzucamy, pomagamy” – KFC, AmRest

● Srebrna statuetka: “Burgery pozytywne dla klimatu” – MAX Premium Burgers – MAX Poland

● Srebrna statuetka: “Zadbaj o siebie. Modna, piękna i zdrowia” – Quiosque – PBH S.A.

OBIEKTY HANDLOWE – PROJEKTY BIZNESOWE
I STRATEGICZNE

Kategoria: PRZEBUDOWA / ROZBUDOWA / MODERNIZACJA
CENTRUM HANDLOWEGO I WYPRZEDAŻOWEGO ROKU

● Złota statuetka: CH Platan, Zabrze / NEPI Rockcastle

● Srebrna statuetka: Galeria Łódzka, Łódź / ECE Projektmanagement Polska / Galeria Lodzka Lodz Shopinvest KG Spółka Komandytowa

● Srebrna statuetka: Atrium Promenada, Warszawa / Atrium Poland Real Estate Management / Atrium European Real Estate Ltd.

Kategoria: REWITALIZACJA ROKU

● Złota statuetka: Centrum Praskie Koneser, Warszawa / Liebrecht & wooD Poland
/ BBI Development S.A.

Kategoria: CENTRUM HANDLOWE ROKU – BEST PERFORMANCE

● Złota statuetka: Galeria Katowicka / Apsys Polska S.A. / Savills Investment Management / Employees Provident Fund of Malaysia

● Srebrna statuetka: Galeria Sfera, Bielsko-Biała / CBRE Global Investors Poland
/ Nampa Sp. z o.o.

● Srebrna statuetka: Galeria Mazovia, Płock / CBRE Global Investors Poland
/ Katherine Sp. z o.o.

Kategoria: NOWE CENTRUM HANDLOWE ROKU

● Złota statuetka: Forum Gdańsk / Forum Gdańsk Sp. z o.o. / Multi Poland Sp. z o.o.

Kategoria: NOWY PARK HANDLOWY ROKU

● Srebrna statuetka: N-Park, Stara Iwiczna / Napollo Retail / Napollo 18 Sp. z o.o.

● Srebrna statuetka: Vendo Park, Chodzież / Trei Real Estate Poland

OBIEKTY HANDLOWE – PROJEKTY MARKETINGOWE

Kategoria: KAMPANIA PUBLIC RELATIONS OBIEKTU HANDLOWEGO

● Srebrna statuetka: “Stylowy Lubelak – vol. 2” – VIVO! Lublin (dawne CH Tarasy Zamkowe) Immofinanz

Kategoria: KAMPANIA WIZERUNKOWA OBIEKTU HANDLOWEGO ROKU

● Srebrna statuetka: “Katowice Fashion Week – City Edition” – Galeria Katowicka
/ Apsys Polska S.A. / Savills Investment Management / Employees Provident Fund of Malaysia

● Srebrna statuetka: “A co Ty dasz od siebie w te święta?” – Złote Tarasy, Warszawa
/ Złote Tarasy Warsaw III S. à r. l. spółka jawna

Kategoria: KAMPANIA OTWARCIA / PRZEBUDOWY / ROZBUDOWY / MODERNIZACJI OBIEKTU HANDLOWEGO ROKU

● Srebrna statuetka: “Nowi Mieszczanie” – Forum Gdańsk / Forum Gdańsk Sp. z o.o.

● Srebrna statuetka: “Jestem z Tych” – Gemini Park, Tychy / Gemini Holding

Kategoria: WYDARZENIE ROKU W OBIEKCIE HANDLOWYM

● Złota statuetka: “Wielka Bitwa Muserów” – Centra Handlowe M1 / METRO Properties

● Srebrna statuetka: “Turniej Skręcania Mebli IKEA” – Aleja Bielany, Wrocław / Ingka Centres Polska

● Srebrna statuetka: “Night Power Energia” – Galeria Warmińska, Olsztyn / NEPI Rockcastle

Kategoria: KAMPANIA INTERNETOWA OBIEKTU HANDLOWEGO ROKU

● Srebrna statuetka: “#Better2gether. 2 lata razem” – Posnania, Poznań / Apsys Polska S.A.

● Srebrna statuetka: Kampania promująca wydarzenie “Strzel focha ze stylem” – Bonarka, Kraków / NEPI Rockcastle / Bonarka City Center

Kategoria: MAGAZYN OBIEKTU HANDLOWEGO ROKU

● Złota statuetka: “The Look” – Galeria Mokotów, Warszawa / Unibail-Rodamco-Westfield

Kategoria: KAMPANIA PROSPRZEDAŻOWA ROKU

● Złota statuetka: “Kasa za metki” – Factory Annopol, Warszawa, Factory Ursus, Warszawa, Factory Kraków, Factory Poznań / Neinver Asset Management

● Srebrna statuetka: “Wielka Loteria Mercedes Klasy A” – Posnania, Poznań / Apsys Polska S.A.

Kategoria: DZIAŁANIA I STRATEGIA CSR OBIEKTU HANDLOWEGO ROKU

● Srebrna statuetka: “Piknik rodzinny – wielkie otwarcie placu zabaw” – Westfield Arkadia, Warszawa / Unibail-Rodamco-Westfield

● Srebrna statuetka: “O czym marzą Kredki” i “Zagraj w Legendę” – Teatr dla Dzieci krakowskich szpitali – Galeria Kazimierz, Kraków / Invesco Real Estate

Kategoria: NAGRODA SPECJALNA
“PLAC ZABAW – niecodzienny projekt integrujący lokalną społeczność z centrum handlowym”

● Westfield Arkadia / Unibail-Rodamco-Westfield / GSSM Warsaw

Dodatkowo, z okazji X-lecia elitarnego Konkursu Polska Rada Centrów Handlowych zorganizowała plebiscyt online na “firmę z największymi zasługami w minionej dekadzie dla branży handlowej”

Dodatkowa kategoria z okazji X-lecia obejmowała wręczenie trzech statuetek specjalnych dla trzech firm z największą liczbą zebranych w plebiscycie głosów. Głosowanie odbywało się przed “Galą X” online na stronie konkursu www.retailawards.pl. Oddano ponad 10 000 głosów. Na podium stanęli:
● Miejsce PIERWSZE: ECHO Investment S.A.
● Miejsce DRUGIE: Apsys Polska S.A.
● Miejsce TRZECIE: Cushman & Wakefield

Data publikacji: 22.10.2019
Przeczytaj również

Aktualności:
Produkcja na żądanie zmienia branżę odzieżową na przyjaźniejszą dla środowiska
Zero nadprodukcji, marnowania wody i redukcja emisji dwutlenku węgla - dzięki produkcji na żądanie firmy odzieżowe mogą wdrażać ekologiczne rozwiązania, ograniczając… więcej »
Aktualności:
Giacomo Conti unowocześnia sklep internetowy. W ofercie e-commerce pojawi się Sunset Suits

Inwestycje w rozwój kanału e-commerce, uruchomienie promocji marki Sunset Suits w internecie i otwarcie nowych salonów stacjonarnych to… więcej »

Aktualności:
Eobuwie.pl ma nowego prezesa zarządu

Nowym prezesem eobuwie.pl został Damian Zapłata. Jego głównym celem będzie wzmocnienie strategicznego rozwoju spółki, w tym… więcej »