Lipcowe wzrosty w Coccodrillo

fot. http://cdrl.pl/

Lipiec okazał się bardzo udanym miesiącem dla spółki CDRL. Właściciel marki Coccodrillo zanotował 19-proc. wzrost przychodów w polskiej sieci sklepów.

Przychody CDRL w polskich sklepach wyniosły w lipcu 12,47 mln zł, co oznacza wzrost o 19 proc. w skali roku. Narastająco od początku tego roku polskie sklepy Coccodrillo osiągnęły już 75,92 mln zł przychodów, czyli 13 proc. więcej niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni m.in. z wyników zanotowanych przez nasze sezonowe sklepy letnie zlokalizowane w miejscowościach wypoczynkowych. Dzięki nim nie tylko zwiększamy sprzedaż, ale też rozpoznawalność marki Coccodrillo wśród osób z całej Polski, którzy przyjeżdżają wypoczywać np. nad polskie morze” – powiedział wiceprezes CDRL Tomasz Przybyła.

W sumie CDRL otworzyło piętnaście sklepów sezonowych: dwanaście nad morzem, a trzy w innych miejscowościach turystycznych.

W związku z sezonową specyfiką miesięcy wakacyjnych, CDRL zanotowała pierwszy od bardzo dawna spadek sprzedaży w internetowym kanale sprzedaży w Polsce. W lipcu przychody sklepu internetowego były o 10 proc. niższe niż przed rokiem i wyniosły 489 tys. zł. Od początku roku przychody w tym kanale sprzedaży wyniosły 6,10 mln zł, co oznacza wzrost o 92 proc. w skali roku.

W całym zeszłym roku skonsolidowane przychody Grupy CDRL wzrosły o ponad 13% do 179,4 mln zł. Zysk netto Grupy wzrósł o 16,7% do 13,3 mln zł.

Marka Coccodrillo jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach jak Chiny, Brazylia, czy Arabia Saudyjska. Na koniec zeszłego roku sieć handlowa spółki liczyła 361 sklepów w krajach Unii Europejskiej i 86 placówek poza nią.

CDRL zadebiutowało na głównym rynku GPW w dniu 28 października 2014 r.

Data publikacji: 5.08.2016
Przeczytaj również

Rynek:
E-obuwie rusza z pierwszym sklepem odzieżowym Modivo

Modivo, należąca do e-obuwie multibrandowa platforma z modą premium, doczekała się pierwszego salonu stacjonarnego. W warszawskiej Galerii … więcej »

Rynek:
LPP: spadek przychów, ale trzycyfrowy wzrost e-commerce

Przychody polskiego producenta odzieży spadły w pierwszym kwartale… więcej »

Rynek:
Jak pandemia wpłynęła na sprzedaż internetową

Po boomie na online oraz uwolnieniu handlu widać wyciszanie się dynamicznych wzrostów, jakie… więcej »