Firma LPP, właściciel Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, postanowiła wdrożyć w sklepach internetowych wszystkich swoich marek nową usługę umożliwiającą klientom dokonywanie odroczonych płatności za zakupiony towar. W tym zakresie gdańska spółka postawiła na współpracę z firmą PayPo.
Okres pandemii znacząco zmienił obraz branży handlu detalicznego, w tym zwyczaje klientów, którzy coraz chętniej wybierają zakupy w kanale e-commerce. Do tej formy przekonali się również ci, którzy dotąd nie mieli w zwyczaju korzystania z oferty modowej w sieci. Wraz ze zmianą rynku, LPP przyspieszyło diametralnie swoje działania na rzecz rozwoju e-commerce. Jednym z nich było podjęcie decyzji przez spółkę o wprowadzeniu w sklepach internetowych wszystkich jej marek w Polsce nowej usługi „Kup teraz, zapłać później z PayPo”.
Dzięki temu rozwiązaniu polscy klienci LPP mają możliwość dokonania zakupów internetowych z opcją uiszczenia za nie płatności nawet do 30 dni po transakcji. Tym samym kupujący zyskują możliwość sprawdzenia swojego zamówienia jeszcze przed zapłatą. W przypadku zwrotu zakupionych towarów przed upływem terminu płatności, transakcja zostaje automatycznie anulowana bez ponoszenia przez klienta jakichkolwiek płatności z tego tytułu. – Z myślą o naszych klientach w LPP od wielu lat rozwijamy sprzedaż internetową naszych marek inwestując w nowe technologie i rozwiązania ułatwiające zarządzanie tym kanałem oraz zwiększające komfort zakupów. Jak pokazują nasze doświadczenia z innych rynków, odroczone płatności są coraz chętniej wybierane przez osoby korzystające z oferty e-sklepów, dlatego wprowadzenie tej formy rozliczania na polskim rynku było tylko kwestią czasu, wyjaśnia Dawid Telepski, e-commerce operations manager LPP.