LPP wchodzi w segment premium

fot. fanpage marki Tallinder

Firma LPP, właściciel odzieżowych marek Reserved, Mohito, Cropp, House i Sinsay, startuje w tym roku z marką Tallinder.

Nowy brand ma sygnować odzież damską i męską wysokiej jakości, dużo droższą niż ubrania pozostałych marek koncernu. Prawdopodobnie cenowo będzie plasował się na poziomie Massimo Dutti i Hilfigera. Powierzchnia handlowa salonów nowej marki wynosić będzie 300–400 tys. mkw. Pierwszy sklep powstanie w marcu w Gdańsku. W styczniu został uruchomiony już fanpage marki na Facebooku.

Data publikacji: 13.01.2016
Przeczytaj również

Aktualności:
Dariusz Miłek wraca na stanowisko prezesa zarządu Grupy CCC

Dariusz Miłek, dotychczasowy przewodniczący Rady Nadzorczej Grupy CCC, ponownie objął fotel prezesa zarządu, nadzorując dalszy rozwój marek… więcej »

Rynek:
Zalando poprawia rentowność i notuje wzrosty dzięki klubowi zakupowemu i partnerom

Zalando, jedna z wiodących europejskich platform modowych i lifestylowych, w pierwszym kwartale 2023 zanotowała wzrost sprzedaży brutto o 2,8%… więcej »

Rynek:
LPP podsumowuje rok: 16 mld przychodu i ponad 1 mld zysku

Wydarzenia w Ukrainie i zakończenie działalności w Rosji były jednym z kluczowych determinantów zmian w strategii LPP realizowanej w 2022/2023 r/r,… więcej »