LPP wchodzi w segment premium

fot. fanpage marki Tallinder

Firma LPP, właściciel odzieżowych marek Reserved, Mohito, Cropp, House i Sinsay, startuje w tym roku z marką Tallinder.

Nowy brand ma sygnować odzież damską i męską wysokiej jakości, dużo droższą niż ubrania pozostałych marek koncernu. Prawdopodobnie cenowo będzie plasował się na poziomie Massimo Dutti i Hilfigera. Powierzchnia handlowa salonów nowej marki wynosić będzie 300–400 tys. mkw. Pierwszy sklep powstanie w marcu w Gdańsku. W styczniu został uruchomiony już fanpage marki na Facebooku.

Data publikacji: 13.01.2016
Przeczytaj również

Rynek:
LPP podsumowuje trzeci kwartał 2024 i zdradza plany na przyszły rok

Właściciel markek Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay chwiali się mocną dwucyfrową dynamiką sprzedaży i rekordowymi wzrostami w… więcej »

Handel:
Cross border e-commerce:
Jak wejść na rynki zagraniczne w branży fashion

O tym, co zwiększa szanse na odniesienie sukcesu na rynkach międzynarodowych przez sklep internetowy, rozmawiamy z Natalią Leonard i… więcej »

Rynek:
Rynek dóbr luksusowych - wzrost napędzany przez ESG i cyfryzację [raport]

Sektor dóbr luksusowych utrzymuje dynamiczny rozwój, a jego odporność na kryzysy gospodarcze i trudności ekonomiczne przyciąga uwagę… więcej »