LPP wchodzi w segment premium

fot. fanpage marki Tallinder

Firma LPP, właściciel odzieżowych marek Reserved, Mohito, Cropp, House i Sinsay, startuje w tym roku z marką Tallinder.

Nowy brand ma sygnować odzież damską i męską wysokiej jakości, dużo droższą niż ubrania pozostałych marek koncernu. Prawdopodobnie cenowo będzie plasował się na poziomie Massimo Dutti i Hilfigera. Powierzchnia handlowa salonów nowej marki wynosić będzie 300–400 tys. mkw. Pierwszy sklep powstanie w marcu w Gdańsku. W styczniu został uruchomiony już fanpage marki na Facebooku.

Data publikacji: 13.01.2016
Przeczytaj również

Rynek:
[RAPORT] Wpływ pandemii na sektor mody. 3 możliwe scenariusze

Niedobór gotówki w polskiej branży modowej może wynieść co najmniej 11 mld zł, w związku z sytuacją wywołaną pandemią – wynika z raportu… więcej »

Rynek:
Biznes w czasach pandemii: Jak pokonamy wspólnego wroga?


Jak poradzimy sobie ze wspólnym wrogiem? Wspólnie! O sile współpracy przekonywaliśmy się wielokrotnie, od wspólnych polowań na… więcej »

Marketing:
10 trendów na świat post-koronawirusowy według agencji Trendwatching.com

W dobie kryzysu związanego z pandemią koronawirusa, wielu przedsiębiorców zastanawia… więcej »