LPP wchodzi w segment premium

fot. fanpage marki Tallinder

Firma LPP, właściciel odzieżowych marek Reserved, Mohito, Cropp, House i Sinsay, startuje w tym roku z marką Tallinder.

Nowy brand ma sygnować odzież damską i męską wysokiej jakości, dużo droższą niż ubrania pozostałych marek koncernu. Prawdopodobnie cenowo będzie plasował się na poziomie Massimo Dutti i Hilfigera. Powierzchnia handlowa salonów nowej marki wynosić będzie 300–400 tys. mkw. Pierwszy sklep powstanie w marcu w Gdańsku. W styczniu został uruchomiony już fanpage marki na Facebooku.

Data publikacji: 13.01.2016
Przeczytaj również

Rynek:
Czy czeka nas odbicie w gospodarce? Oto, co sądzą CEO [badanie]

53% prezesów firm w Polsce, którzy wzięli udział w 24. badaniu PwC CEO Survey, jest przekonanych, że w ciągu najbliższych 12 miesięcy… więcej »

Rynek:
Iwona Kossmann, Deni Cler: Pandemia oznaczała rewolucję dla organizacji

Dla marki Deni Cler ostatnie miesiące były okresem dużych zmian i przyśpieszonej cyfryzacji. Pandemia przyśpieszyła nowoczesne zmiany w… więcej »

Rynek:
Grupa CCC pozyskuje nowych inwestorów dla eobuwie.pl

Grupa CCC jest na ukończeniu procesu pozyskania dwóch nowych inwestorów mniejszościowych dla spółki eobuwie.pl. 11 marca rozpoczęły się… więcej »