LPP wchodzi w segment premium

fot. fanpage marki Tallinder

Firma LPP, właściciel odzieżowych marek Reserved, Mohito, Cropp, House i Sinsay, startuje w tym roku z marką Tallinder.

Nowy brand ma sygnować odzież damską i męską wysokiej jakości, dużo droższą niż ubrania pozostałych marek koncernu. Prawdopodobnie cenowo będzie plasował się na poziomie Massimo Dutti i Hilfigera. Powierzchnia handlowa salonów nowej marki wynosić będzie 300–400 tys. mkw. Pierwszy sklep powstanie w marcu w Gdańsku. W styczniu został uruchomiony już fanpage marki na Facebooku.

Data publikacji: 13.01.2016
Przeczytaj również

Rynek:
Grupa CCC koncentruje się na poprawie rentowności i finalizuje proces refinansowania

Grupa CCC w Q1 2024 (luty’24 – kwiecień’24) odnotowała zysk EBITDA na poziomie 304 mln zł, wyższy o 244% rdr, dzięki skokowej poprawie… więcej »

Rynek:
Zalando podało wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2024 r.

W pierwszym kwartale tego roku Zalando osiągnęło wzrost i poprawiło swoją rentowność. Firma podniosła jakość swojego asortymentu,… więcej »

Rynek:
LPP z rekordowym zyskiem w 2023 r. Jak spółka go wypracowała i co planuje w tym roku

Zdywersyfikowany model biznesowy łączący segment value-for-money w małych miejscowościach z tradycyjnym handlem w galeriach dużych miast i… więcej »